eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 020612 Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - etap I - Budowa stacji prostownikowej Bardzka zlokalizowanej na nieruchomościach6/7 i 6/5 AM5 obręb Gaj (przy ul. Ziębickiej) wraz z budową systemu zasilania stacji prostowniko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Wrocław: 020612 Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - etap I - Budowa stacji prostownikowej Bardzka zlokalizowanej na nieruchomościach: 6/7 i 6/5 AM5 obręb Gaj (przy ul. Ziębickiej) wraz z budową systemu zasilania stacji prostownikowej SN oraz zasilania trakcji tramwajowej nn we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 310180 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 10 905, faks 0-71 77 10 904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 020612 Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - etap I - Budowa stacji prostownikowej Bardzka zlokalizowanej na nieruchomościach: 6/7 i 6/5 AM5 obręb Gaj (przy ul. Ziębickiej) wraz z budową systemu zasilania stacji prostownikowej SN oraz zasilania trakcji tramwajowej nn we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane będzie w oparciu o wykonaną dokumentację techniczną dla zadania pn. Budowa stacji prostownikowej Bardzka zlokalizowanej na nieruchomościach 6/7 i 6/5 AM 5 wraz z budową systemu zasilania stacji prostownikowej SN oraz zasilania trakcji tramwajowej nn we Wrocławiu. Zadanie obejmuje: - budowę stacji prostownikowej z kompletnym wyposażeniem oraz - budowę linii kablowej SN - zasilnia stacji prostownikowej i nn - zasilania trakcji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 350 000,oo zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w zakresie spełnienia tego warunku oceniani będą łącznie) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY PZP (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców indywidualnie musi spełniać ten Warunek). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. wybudować w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej jedną stację prostownikową o mocy minimum 2500 kVA b. wybudować w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej jedną linię energetyczną średniego napięcia o długości minimum 1000 mb c. wybudować w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej jedną sieć niskiego napięcia zasilającego trakcję tramwajową lub kolejową o długości minimum 2000 mb d. wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownik budowy - 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlaną bez ograniczeń oraz następujące doświadczenie: samodzielne kierowanie (na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy) realizacją robót budowlanych, których przedmiotem było wykonanie wolnostojącego budynku (obiektu kubaturowego) minimum parterowego, zadaszonego wraz z instalacjami wewnętrznymi ( minimum woda, prąd) - Kierownik robót elektro-energetycznych - 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, świadectwo kwalifikacji wydane na podstawie Rozporządzenia z 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów (uprawnienia SEP) do 20kV oraz następujące doświadczenie: samodzielne kierowanie (na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy) realizacją robót elektrycznych, których przedmiotem było wykonanie sieci trakcyjnej, w tym budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych - Kierownik robót drogowych - 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej , - Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, - Kierownik robót telekomunikacyjnych - 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnymi bez ograniczeń, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a. Wykonawca osiągnął: średnie roczne przychody ze sprzedaży netto w wysokości co najmniej 10 000 000,00 PLN - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN, c. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 USTAWY PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5; ust. 2 pkt. 1, 5, 6; ust. 3 pkt. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: i. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, ii. wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty, iii. wskazanie zakresu robót, iv. wskazanie wartości robót, v. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), vi. wskazanie miejsca wykonania, vii. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. ii stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, który zobowiązał się do tego wobec Wykonawcy. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy jw.) oraz w przypadku Kierownika robót elektro-energetycznych - świadectwo kwalifikacji wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., Nr 89, poz.828) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów (uprawnienia SEP) do 20kV, a także aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszym zmianami). g) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty pozwalające określić obroty oraz zobowiązania i należności h) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie za pobraniem pocztowym, bądź przelewem. Koszt specyfikacji wynosi 1160 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o.- 5 piętro pokój nr 3-sekretariat ul. Ofiar Oświęcimskich 36 50-059 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.