eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanka › Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Olsznce z/s w Czeskiej Wsi.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Olszanka: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Olsznce z/s w Czeskiej Wsi.
Numer ogłoszenia: 31013 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Olszance z/s w Czeskiej Wsi , Czeska Wieś 61, 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 0-77 4122060, faks 0-77 4122060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Olsznce z/s w Czeskiej Wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Olszance . Dostawa energii elektrycznej odbywać się powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2007 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późniejszymi zmianami), a także Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Obiekty przyłączone są do sieci przedsiębiorstwa elektroenergetycznego EnergiaPro-Gigawat sp.zoo Wrocław plac powstańców Śląskich 16 53-314 Wrocław. Charakterystykę elektroenergetyczna obiektów zawiera zał. Nr 1 do SIWZ...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.0 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z póz. zm.). 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert, o których mowa wart. 86 ust. 4 ustawy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawca prowadzone będą w złotych polskich. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty w języku obcym, zobowiązany jest załączyć do nich tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy). 12. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o osobie upoważnionej należy przez to rozumieć osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z wypisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, należy załączyć pełnomocnictwo mocujące do reprezentowania Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu, wystawione przez osobę/osoby upoważnione (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - posiadają aktualna koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczna wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) podpisana umowa generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD lub posiadają (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualna koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 1.2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymienionych w Rozdziale VII...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące dokumenty: I a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energia elektryczna wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; c) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej); d) wypełniony i podpisany formularz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 - za!. Nr 3a do SIWZ; e) wypełniony i podpisany formularz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 3b do SIWZ; f) oświadczenie o podpisanej umowie generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest złożenie: 1) dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem). Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 2) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit. a, e przez każdego z tych Wykonawców, 3) pozostałych dokumentów, o których mowa w ust. 1, wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibie lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1) musza być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-olszanka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Olszance z/s w Czeskiej Wsi 49-332 Olszanka Czeska Wieś 61.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Olszance z/s w Czeskiej Wsi 49-332 Olszanka Czeska Wieś 61.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.