Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Końskie: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych
do magazynu DPS Cichy Zakątek w Końskich.
Numer ogłoszenia: 310087 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do magazynu DPS Cichy Zakątek w Końskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości poszczególnych asortymentów w kosztorysie cenowym są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie (zmniejszeniu bądź zwiększeniu) w ramach wartości umowy. Załącznik nr 2 Kosztorys cenowy na sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15800000-6, CPV 15600000-4, CPV 15300000- 1,CPV 15411100-3 L.p. Nazwa artykułu Jedn. miary Ilość Cena netto Wartość netto poz. 4 x 5 Stawka podatku VAT w % Wartość podatku VAT poz. 6 x 7 Wartość ogółem brutto poz. 6+8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Ananasy puszka 585g szt. 100 2. Barszcz biały w butelce 0,50l szt. 770 3. Biszkopty 250g szt. 5 4. Brzoskwinie w puszcze 850g szt. 100 5. Budyń smaki różne 64/65g szt. 600 6. Chrzan 300g szt. 180 7. Cukier kg 2.700 8. Cukier puder 400g szt. 40 9. Cukier waniliowy 30g szt. 100 10. Cynamon 20g szt. 5 11. Drożdże 100g szt. 120 12. Dżemy różne smaki 280g szt. 1.500 13. Fasola czerwona puszka 400g szt. 100 14. Galaretka owocowa smaki różne 75g szt. 50 15. Gałka muszkatołowa mielona 15 g szt. 5 16. Groszek konserwowy 400g szt. 280 17. Herbata granulowana 100g szt. 1.500 18. Imbir mielony 20 g szt. 5 19. Kakao 100g szt. 20 20. Kasza gryczana kg 10 21. Kasza jęczmienna kg 300 22. Kasza manna kg 300 23. Kaszka bezmleczna - ryżowa 230g szt. 20 24. Kawa zbożowa ekspresowa 84g szt. 10 25. Keczup łagodny 500 g szt. 300 26. Kisiel 40g szt. 700 27. Koncentrat pomidorowy 30 % 950g szt. 230 28. Kukurydza w puszcze 400g szt. 200 29. Kwasek cytrynowy 20g szt. 140 30. Liść laurowy 10g szt. 140 31. Majeranek 20g szt. 400 32. Majonez 720ml szt. 300 33. Mak 400g szt. 10 34. Makaron gruby kg 500 35. Makaron nitka kg 300 36. Makaron zacierka 0,25 szt. 600 37. Masło roślinne kubek 250g szt. 1.000 38. Mąka pszenna kg 1.200 39. Mąka ziemniaczana kg 100 40. Miód 25g szt. 3.000 41. Miód sztuczny 370g szt. 10 42. Musztarda 190kg szt. 270 43. Ocet 0,50 l szt. 20 44. Ogórek konserwowy 0,90 kg szt. 50 45. Olej 1 l szt. 380 46. Olej 3 l szt. 120 47. Papryka konserwowa 0,90 l szt. 90 48. Papryka słodka 20g szt. 150 49. Pieprz mielony 20g szt. 850 50. Płatki jęczmienne 0,40 kg szt. 300 51. Płatki kukurydziane 0,50kg szt. 400 52. Płatki owsiane 0,50 kg szt. 200 53. Powidła śliwkowe 280g szt. 100 54. Proszek do pieczenia 32g szt. 50 55. Przyprawa curry 20g szt. 20 56. Przyprawa do potraw 200g szt. 1.100 57. Przyprawa w płynie 1 l szt. 70 58. Przyprawa do mięsa wieprzowego 20g szt. 15 59. Przyprawa do drobiu 20g szt. 15 60. Ryż kg 900 61. Seler konserwowy słoik 320g szt. 100 62. Soda 80g szt. 5 63. Sól jodowana 1 kg kg 600 64. Ziele angielskie 20 g szt. 200 65. Żelatyna 50 g szt. 60.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z wykonawców. - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku oferty składanej wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
ul. Warszawska 25
26-200 Końskie
Dział Żywienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25 26-200 Końskie Dział Techniczno - Gospodarczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Republika w Chorzowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.