eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 w dniach12.08.13.-18.08.13. w Kołobrzegu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Kołobrzeg: Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 w dniach: 12.08.13.-18.08.13. w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 309998 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258768 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 w dniach: 12.08.13.-18.08.13. w Kołobrzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyżywienie i zakwaterowanie oraz zorganizowanie biesiady dla uczestników XXII Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2013 organizowanych w dniach: 12.08.13.-18.08.13. w Kołobrzegu; Wyszczególnienie: 1. Wyżywienie dla 245 osób: a) kolacja w dniu: 12.08.13. (dla grup uczestników, które przyjechały), b) śniadanie, obiad, kolacja w dniach: 13.08.13.-17.08.13. c) śniadanie , obiad (suchy prowiant) w dniu wyjazdu grup: 18.08.13. 2. Zakwaterowanie dla 245 osób w dniach 12.08.13.-18.08.13. : a) miejsca noclegowe na terenie miasta Kołobrzegu, w odległości nie większej niż 4 km od siedziby organizatora imprezy przy ul. Solnej 1, na terenie jednego ośrodka, domu, placówki, w pokojach 2-3-4-6-8 osobowych, (nie większych) z dostępem całodobowym do węzła sanitarnego, kąpielowego, b) pomieszczenia na stroje i instrumenty zespołów, na pierwszej kondygnacji budynku c) pomieszczenia na biuro organizacyjne dla organizatorów imprezy wraz z telefonem stacjonarnym i węzłem sanitarnym d) możliwość swobodnego dojazdu autokarów i samochodów osobowych, e) parking dla autokarów i samochodów osobowych, f) swobodny dostęp do pomieszczeń świetlicy w celach kulturalno - rozrywkowych, g) dostęp do Internetu (kawiarenka komputerowa), h) dostęp do pomieszczenia na próby dla zespołów np. sali gimnastycznej i) dostęp do pralki automatycznej j) pomieszczenia do suszenia strojów uczestników k) dostęp do desek do prasowania, żelazek i przedłużaczy (1-2 na jeden zespół) 3) Zorganizowanie biesiady dn. 13.08.13. w godz. 22:00 - 03:00 dla 265 osób. Wymagania odnośnie menu: a) zupa gulaszowa b) wątróbka na ciepło c) kaszanka, kiełbasa d) ogórki kiszone e) półmisek wędlin i serów f) żurek g) chleb h) ketchup, musztarda i) ciasto j) napoje gorące (kawa, herbata) + cukier + śmietanka k) napoje zimne ( soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, napoje słodzące gazowane) l) smalec staropolski.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROREGION POMERANIA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiat Kołobrzeski-Zespół Szkół im.Henryka Sienkiewicza, ul. 1 Maja, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85538,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92112,20

  • Oferta z najniższą ceną: 92112,20 / Oferta z najwyższą ceną: 92112,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.