eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Koło, na terenie LeśnictwSobótka, Rogóźno, Kościelec, Rzuchów i Bugaj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Izbica Kujawska: Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Koło, na terenie Leśnictw: Sobótka, Rogóźno, Kościelec, Rzuchów i Bugaj
Numer ogłoszenia: 309940 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło w Gaju , Gaj 2, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865084, faks 054 2865084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolo.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Koło, na terenie Leśnictw: Sobótka, Rogóźno, Kościelec, Rzuchów i Bugaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Koło, na terenie Leśnictw: Sobótka, Rogóźno, Kościelec, Rzuchów i Bugaj oznaczonych ze względów organizacyjnych jako : Pakiet nr 1 : Naprawa dróg leśnych na terenie leśnictw Rogóźno (oddz.26-31, 24 i 12) i Sobótka (oddz. 60 i 54), obejmująca wykonanie zbiorników i rowów odprowadzających wodę zgromadzoną z pasa drogowego wraz z profilowaniem skarp oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Pakiet nr 2 : Naprawa dróg leśnych na terenie leśnictw: Kościelec (oddz.408), Rzuchów (oddz. 321) i Dąbie (oddz. 383 i 370), obejmująca wykonanie zbiorników i rowów odprowadzających wodę zgro-madzoną z pasa drogowego wraz z profilowaniem skarp oraz wykonanie nawierzchni z kru-szywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Pakiet nr 3 : Naprawa dróg leśnych na terenie leśnictwa Bugaj (oddz.146), obejmująca wykonanie zbiorników i rowów odprowadzających wodę zgromadzoną z pasa drogowego wraz z profilowaniem skarp oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniajacych taki jak w przedmiocie zamówienia. Wartość- nie większa niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.24.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Pakiet nr 1: 1500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych) Pakiet nr 2: 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Pakiet nr 3: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.Pieniądzu; 2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3.Gwarancjach bankowych 2.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Koło: 06 1090 1203 0000 0000 2000 2214, z tytułem: Wadium- mała retencja 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia tego warunku wykonawca przedstawi nastepujące dokumenty i oświadczenia: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia tego warunku wykonawca przedstawi nastepujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -wykaz wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia, na kwotę minimum 50 000 zł za jedną robotę, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencje) wykonanie robót budowlanych odpowiadających swym zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia tego warunku wykonawca przedstawi nastepujące dokumenty i oświadczenia: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia tego warunku wykonawca przedstawi nastepujące dokumenty i oświadczenia: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia tego warunku wykonawca przedstawi nastepujące dokumenty i oświadczenia: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-wypełniony formularz ofertowy (zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ ) -zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, które pozwoli Zamawiającemu na potwierdze-nie zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia -oświadczenie o całkowitej odpowiedzialności Wykonawcy za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewła-ściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kolo.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło Gaj 2 87-865 Izbica Kujawska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło Gaj 2 87-865 Izbica Kujawska Sekretariat-pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg leśnych na terenie leśnictw Rogóźno (oddz.26-31, 24 i 12) i Sobótka (oddz. 60 i 54), obejmująca wykonanie zbiorników i rowów odprowadzających wodę zgromadzoną z pasa drogowego wraz z profilowaniem skarp oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg leśnych na terenie leśnictw: Kościelec (oddz.408), Rzuchów (oddz. 321) i Dąbie (oddz. 383 i 370), obejmująca wykonanie zbiorników i rowów odprowadzających wodę zgro-madzoną z pasa drogowego wraz z profilowaniem skarp oraz wykonanie nawierzchni z kru-szywa łamanego stabilizowanego mechanicznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg leśnych na terenie leśnictwa Bugaj (oddz.146), obejmująca wykonanie zbiorni-ków i rowów odprowadzających wodę zgromadzoną z pasa drogowego wraz z profilowaniem skarp oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.24.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.