eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Remont pomieszczeń biurowych oraz wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żyrardowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Żyrardów: Remont pomieszczeń biurowych oraz wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 309884 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , al. Partyzantów 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8543100, faks 046 8543110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych oraz wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Żyrardowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Branża budowlana 1. Rozebranie ściany w hallu zgodnie z załączonymi rysunkami, w pozostałych pomieszczeniach rozbiórka obicia ścian z boazerii, osłon grzejnikowych, rozbiórka sufitów podwieszanych z elementów drewnianych . 2. Wymiana 2 szt. okien w pomieszczeniu nr 1 na okna PCV. 3. Wymiana wewnętrznych parapetów na parapety z konglomeratu (8 szt). 4. Usunięcie lamperii w hallu (pom. nr 8) i w istniejącym korytarzu przy pomieszczeniach nr 1, 2, 3. 5. Likwidacja 4 szt. przeciekających wyciągów wentylacyjnych w pomieszczeniach nr 1, 2, 3 ,6 -zgodnie z rysunkiem, i wykonanie anemostatów wywiewnych sufitowych. 6. murowanie ściany działowej 7. Podmurowanie ściany w przedsionku sanitariatu do pełnej wysokości (pom. nr 6). 8. Wymiana drzwi na drzwi pełne z PCV, w kolorze białym (szt. 6), z podziałem jak w istniejącej części (szerokość 80 cm) do pokojów biurowych. 9. Wykonanie otworów drzwiowych i wstawienie drzwi z PCV w kolorze białym o szer. 80 cm (2 szt) z korytarza do pom. nr 3 i 4 , do pokoju nr 4 - drzwi przeszklone w górnej połowie. 10. Wymiana drzwi na drzwi z PCV w kolorze białym -1 szt o szer. 90 cm do sanitariatu z korytarza i 1 szt. o szer. 80 cm. z kratką wentylacyjną w dolnej części do kabiny ustępowej (pom. nr6 ) 11. Wykonanie sztablatury gipsowej we wszystkich pomieszczeniach biurowych (pom. nr 1,2,3,4) i w korytarzach (pom. nr 5, 8). 12. Wykonanie podłóg z paneli w pokojach biurowych (nr 1,2,3,4). 13. Wykonanie podłóg z gresu w korytarzach w i w hallu (pom. nr 5 i 8 ) z likwidacją progów z wyrównaniem poziomu, rodzaj i wzór - jak w istniejącej części budynku. 14. Wykonanie sufitu podwieszanego we wszystkich pomieszczeniach biurowych, w hallu i w korytarzu, rodzaj - jak w istniejącej części budynku, na wysokości 2,70 m. 15. Malowanie wszystkich pomieszczeń biurowych na kolor kremowy (pom nr. 1,2,3,4). 16. Malowanie stolarki okiennej wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz. 17. Malowanie hallu (pom. nr 8) i korytarza (pom. nr 5) z nawiązaniem do istniejącej kolorystyki w hallu i w korytarzu ( beż, krem). 18. Montaż na oknach wszystkich remontowanych pomieszczeń wertikali (szt 8) - sięgających 5 cm poniżej parapetu, niezależnie na każde okno). 19. Malowanie wszystkich grzejników w remontowanych pokojach. 20. Malowanie hallu i korytarza (pom. nr 9 i 10) w istniejącej części budynku, jak również pokoi nr 11,12,13 (344,60m2). 21. Uzupełnienie brakujących płytek gresu na ścianie oporowej schodów zewnętrznych ( 4,0 m2) B. Branża elektryczna i teletechniczna 1. demontaż instniejących instalacji elektrycznych 2. montaż rozdzielnicy RS2 3. montaż instalacji elektrycznych wraz z montażem ostatecznym osprzętu i opraw wyszczególnionych w dokumentacji 4. montaż instalacji sieci komputerowej, podłączenie do serwerowi, pomiary końcowe 5. montaż sieci telefonicznej, podłączenie do centrali telefonicznej 6. montaż instalacji uziemiającej 7. wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, 8. wykonanie sygnalizacji włamania, 9. wykonanie oświetlenia w suficie podwieszanym Szczegółowy zakres robót w branży budowlanej, elektrycznej i teletechnicznej określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości brutto powyżej 100.000 zł. wraz z załączonymi dokumentami, że prace zostały dobrze wykonane

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą techniczną z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z polskim Prawem Budowlanym w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku gdy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 200 000,00zł . Jeżeli polisa nie zawiera adnotacji ubezpieczyciela o opłaceniu należnej składki Wykonawca musi dołączyć do oferty dodatkowy dokument z którego będzie wynikać fakt uregulowania należności z tego tytułu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Al. Partyzantów 3 96-300 Żyrardów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 11:15, miejsce: Sąd Rejonowy Al. Partyzantów 3 96-300 Żyrardów Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.