eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Przebudowa układu drogowego ulic 1-go Maja-Szpitalna w centrum Czeladzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Czeladź: Przebudowa układu drogowego ulic 1-go Maja-Szpitalna w centrum Czeladzi
Numer ogłoszenia: 30977 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi , ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu drogowego ulic 1-go Maja-Szpitalna w centrum Czeladzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe 45232130-2 rurociągów do odprowadzania wody burzowej - kanalizacja deszczowa wraz z przyłączami 45232310-8 linii telefonicznych -kanalizacji teletechnicznej 45231220-3 gazociągów -przekładka 45314310-7 kabli- oświetlenia ulicznego 45223200-8 robót konstrukcyjnych - mur oporowy 45316213-1 oznakowania drogowego Inwestycja obejmuje: Przebudowę ulicy 1-go Maja na odcinku od ul. Staszica do ul. Bytomskiej oraz przebudowę skrzyżowania ul. 1-go Maja, ul. Szpitalnej z ul. Bytomską.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 138 000 złotych /słownie: sto trzydzieści osiem złotych/. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zakładu: Nr 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca sam wybiera formę wadium. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach, poręczeniach, oryginały należy zdeponować w Wydziale Finansowym Zakładu w godzinach od 8OO do 14OO a kopie z potwierdzeniem wniesienia dołączyć do oferty. Gwarancje winny być ważne na cały okres związania ofertą. Wniesienia wadium dokonać należy najpóźniej do dnia 19 lutego 2009 r. do godziny 9OO, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w oznaczonym terminie znajdować się będzie na rachunku bankowym Zakładu. ZWROT WADIUM Zamawiający dokonuje zwrotu wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą zgodnie z pkt 9 niniejszej Specyfikacji. b) zawarto umowę i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. c) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. d) na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o jakim mowa powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego okaże się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy- (zgodnie z art.22) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - należycie wykonali w ostatnich pięciu latach (w przypadku krótszego okresu działalności - w ciągu całego tego okresu) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, za roboty odpowiadające uznaje się w szczególności łączne wykonanie: a) min. 0,5 km kanalizacji w terenach zabudowanych, b) min. 4000 m2 nawierzchni asfaltobetonowych na drogach lub robotach renowacyjnych asfaltobetonowych, c) min. 2000 m2 chodnika z kostki brukowej, d) min. 500 m2 z kostki kamiennej, e) min. 0,8 km długości oświetlenia ulicznego w technologii kablowej Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 12 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr.3 3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, na sieciach kanalizacyjnych, robotach drogowych przy wykonawstwie nawierzchni asfaltobetonowych lub renowacji drogowych nawierzchni asfaltobetonowych oraz chodników wykonanych z kostki kamiennej i brukowej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez Inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz robót zawierający min. 0,5 km sieci kanalizacyjnej w terenach zabudowanych, 4000 m2 nawierzchni asfaltobetonowych na drogach lub robotach renowacyjnych asfaltobetonowych, 2000 m2 chodników z kostki brukowej oraz 500 m2 z kostki kamiennej oraz 0,8 km oświetlenia ulicznego w technologii kablowej - wg zał. Nr 7 (Wykaz wykonanych robót budowlanych). b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 wraz z podaniem uprawnień zawodowych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót budowlanych, sieci kanalizacyjnych, drogowych, energetycznych. Osoby mające z ramienia Wykonawcy kierować budową winny posiadać aktualne członkostwo właściwej izby samorządu zawodowego. Fakt posiadania uprawnień zawodowych oraz członkowstwa w Izbie samorządu zawodowego należy potwierdzić kopią zaświadczenia wydanego przez właściwy podmiot. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5. Zamawiający wskazuje na to, że należyte wykonanie zamówienia wymaga od Wykonawcy dysponowania m.in. koparkami, samochodami samowyładowczymi, podnośnikiem montażowym samochodowym z koszem. Jeżeli Wykonawca w wykazie ujętym w zał.5 wskazał sprzęt którym będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykazanego sprzętu. w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Uwagi: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają dokumenty do przetargu jak w pkt. 12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku przystąpienia do przetargu przez wykonawców składających ofertę wspólną każdy oferent musi przedłożyć indywidualnie dokumenty określone w punktach: 12.2a,b,c,d Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe dokumenty wymienione w punktach 12.3.a,b,c i 12.4a winny być wspólne. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-253 Czeladź ul. Elizy Orzeszkowej 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, Czeladź, ul. E. Orzeszkowej 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.