eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › budowa Placu Europejskiego w zabytkowym śródmieściu miasta Suwałk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-12

POZYCJA 30967

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: budowa Placu Europejskiego w zabytkowym śródmieściu miasta Suwałk Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Suwałki, do kontaktów: Zygmunt Szutkiewicz (087) 566 78 55, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, fax 087 5628098, e-mail: przetargi@um.suwalki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.suwalki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Zygmunt Szutkiewicz, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. (087) 5667855, fax (087) 5664831, e-mail: ue@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Zygmunt Szutkiewicz, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. (087) 5667855, fax (087) 5664831, e-mail: ue@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Zygmunt Szutkiewicz, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. (087) 5667855, fax (087) 5664831, e-mail: ue@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Placu Europejskiego w zabytkowym śródmieściu miasta Suwałk. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suwałki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa nawierzchni fragmentu ulicy Kościuszki i ulicy Mickiewicza o łącznej powierzchni 9 254,1 m2 na nawierzchnię z kostki kamiennej w tym: - roboty rozbiórkowe, - przebudowa urządzeń kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej, - przebudowa linii zasilającyh i oświetleniowych, - przebudowa sygnalizacji świetlnych na jednym skrzyżowaniu, - roboty drogowe, - zieleń, - mała architektura 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie występują 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa nawierzchni fragmentu ulicy Kościuszki i ulicy Mickiewicza o łącznej powierzchni 9 254,1 m2 na nawierzchnię z kostki kamiennej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. -wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonywania robót określonych w SIWZ - Wykonawca winien mieć wpisane w zakresie swojej działalności wykonywanie robót inżynieryjnych (budowa dróg, budowa sieci sanitarnych), -kluczowy personel proponowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania robót objętych niniejszym przetargiem: tj. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy sieci sanitarnych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy linii elektroenergetycznych. -posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 30 pracowników, -posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 4 osób, -posiadać następujące narzędzia i urządzenia: koparka o poj. naczynia roboczego min. 0,25 m3 - wymagana ilość - 2, spycharka - wymagana ilość - 1,walec wibracyjny samojezdny o masie min. 8 t - wymagana ilość - 1, walec gładki statyczny o masie min. 6 t - wymagana ilość - 1, równiarka samojezdna - wymagana ilość - 1, samochód samowyładowczy - wymagana ilość - 3, frezarka do nawierzchni bitumicznych - wymagana ilość - 1 -wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwu robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni, o łącznej wartości co najmniej 2 miliony PLN, w których między innymi przedmiotem wykonania były nawierzchnie z kostki kamiennej na powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m2, -średnie roczne obroty wykonawcy w robotach inżynieryjnych w ostatnich 3 latach powinny wynosić co najmniej 3 000 000 zł, -posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN, -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie tj. Kierownik budowy, Kierownik robót sanitarnych i Kierownik robót elektrycznych posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -informację przedstawiającą przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, -informację przedstawiającą przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, -wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,Wykaz powinien zawierać co najmniej te osoby, które spełniają warunek udziału w postępowaniu, Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy załączyć życiorys zawodowy, -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni z kostki, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo, Wykonawca powinien załączyć do oferty informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, -informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną na okres realizacji zamówienia polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata za SIWZ na konto MDI: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. o/Suwałki 07 1060 0076 0000 3310 0006 7329. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 10:30, Miejska Dyrekcja Inwestycji, 16-400 Suwałki, ul.Sejneńska 82, pokój nr 105.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Program Sąsiedztwa Litwa, Polska, Obwód Kaliningradzki Federacji Rosyjskiej, Projekt 2005-067 Rozwój turystyki regionu na bazie Placu Europejskiego w Suwałkach i Miesto Sodas w Alytusie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.