To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Ostróda: Wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4
Numer ogłoszenia: 309556 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144243 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "ATUT", ul. Kościuszki 2 II piętro pok. 203, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 79 57, faks 89 646 79 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal konferencyjnych wraz z usługą cateringową i zapewnieniem uczestnikom komputerów na czas szkolenia oraz wynajem sal do przeprowadzenia doradztwa w ramach projektu Drogowskaz na biznes 4, zgodnie postanowieniami § 3 ust. 3 siwz, formularzem kalkulacji ceny ofertowej stanowiącym zał. nr 1A do siwz oraz projektem umowy zał.nr 3 do siwz. A. wynajem 5 sal konferencyjnych na terenie miasta Ostróda na potrzeby szkoleń dla 17 os. x 5 grup szkoleniowych w ramach I i II tury projektu organizowanych przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT zgodnie z harmonogramem - paragr. 3 ust. 3 siwz. Wymagania odnośne sali i wyposażenia: - Pomieszczenia klimatyzowane z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego. - Pomieszczenia gwarantujące pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Pomieszczenia adekwatne do wielkości grupy - 17 os. - Każde pomieszczenie musi być wyposażone w sprzęt konferencyjny (projektor multimedialny, tablica flipchart, 3 mazaki, 8 ławek i 16 krzeseł w ustawieniu konferencyjnym dla uczestników szkolenia oraz stół i krzesło dla wykładowcy ). - Zapewniona obsługa techniczna ze strony wykonawcy. - Zaplecze sanitarne: osobne toalety dla kobiet i mężczyzn oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - zaopatrzone w środki czystości typu papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie. - Bezpłatne miejsca parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie wynajmowanych pomieszczeń (minimum 16 miejsc parkingowych). - Przedłużacz w każdej z sal. - Zapewnienie poufnego, zamykanego na klucz miejsca do przechowywania dokumentów (dzienniki zajęć, listy obecności). - Zapewnienie miejsca na wywieszenie informacji o realizowanym szkoleniu i jego finansowaniu ze środków Unii Europejskiej. - Bieżące utrzymywanie porządku i czystości w wynajmowanych pomieszczeniach, w tym bieżące uzupełnianie środków czystości w pomieszczeniach w.c. B. Usługa cateringowa w trakcie szkoleń, o których mowa w punkcie A dla 17 osób x 5 grup X 5 dni szkolenia (425 osobodni na każdą z tur) w postaci : - 1 przerwy kawowej, w ramach której należy zapewnić: kawę, herbatę, soki, wodę, ciastka kruche; - 1 przerwy śniadaniowej, w ramach której należy zapewnić po dwie kanapki dla każdej z osób (w postaci pojedynczych kromek chleba, urozmaicone); C. Zapewnienie komputerów przenośnych dla 16 os. x 5 gr. x 2 tury do przeprowadzenia 2 dni zajęć szkoleniowych zgodnie z harmonogramem (obok) z wykorzystaniem komputerów. Każdy komputer powinien spełniać następujące parametry: - komputer przenośny - myszka - system operacyjny - arkusz kalkulacyjny - dokument tekstowy - wi-fi. D. Wynajem sal na 320 godzin doradztwa indywidualnego (dla 2 os.). Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych na terenie miasta Ostróda (centrum) w ramach I i II tury projektu organizowanych przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości ATUT zgodnie z harmonogramem - paragr. 3 ust.3 siwz. Wymagania odnośne sali i wyposażenia: - Pomieszczenia klimatyzowane. - Pomieszczenia gwarantującego pracę w warunkach wymaganych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Pomieszczenia (sale) adekwatne do wielkości grupy - 2 os (doradca i uczestnik szkolenia). - Każde pomieszczenie wyposażone w stół i 2 krzesła. - Zapewniona obsługa techniczna ze strony wykonawcy. - Zaplecze sanitarne: osobne toalety dla kobiet i mężczyzn oraz dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych zaopatrzone w środki czystości typu papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie. - Bezpłatne miejsca parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie wynajmowanych pomieszczeń (minimum 5 miejsc parkingowych). - Przedłużacz w każdej z sal. - Serwis kawowy na każde życzenie doradcy i uczestnika (kawa, herbata, woda, ciastka ok. 250 zamówień). - Zapewnienie miejsca na wywieszenie informacji o realizowanym szkoleniu i jego finansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Możliwość korzystania z korytarza (poczekalni) wyposażonego w minimum 5 krzeseł. - Dostęp do internetu możliwość korzystania z energii elektrycznej, udostępnienie poufnego, zamykanego na klucz miejsca do przechowywania dokumentów (dzienniki zajęć, listy obecności). - Bieżące utrzymywanie porządku i czystości w wynajmowanych pomieszczeniach, w tym bieżące uzupełnianie środków czystości w pomieszczeniach w.c..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest realizowany z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie i promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia pt. Drogowskaz na biznes 4, w ramach umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie nr UDA-POKL.06.02.00-28-013/12-00 w dniu 15.03.2013r. w Olsztynie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPB DEVELOPMENT Ireneusz Słowik, ul.Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105676,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105300,00
Oferta z najniższą ceną: 86000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- BIEŻĄCA KONSERWACJA, NAPRAWY I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO
- Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5 oraz w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9 w roku 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej - postępowanie nr 4
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe podczas 8 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki w dniach 6-9 grudnia 2024r
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" w Olkuszu oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
- Świadczenie usług cateringowych
- Usługa cateringowa podczas Wydziałowej Wigilii 2024
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 27 w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 26 w Bielsku-Białej"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.