eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagrodno 52 › Budowa wodociągu wysokiego ciśnienia na Garnczary wraz z awaryjnym zasilaniem Stacji Uzdatniania Wody w Olszanicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Zagrodno 52: Budowa wodociągu wysokiego ciśnienia na Garnczary wraz z awaryjnym zasilaniem Stacji Uzdatniania Wody w Olszanicy
Numer ogłoszenia: 309534 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, faks (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu wysokiego ciśnienia na Garnczary wraz z awaryjnym zasilaniem Stacji Uzdatniania Wody w Olszanicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wodociągu wysokiego ciśnienia na Garnczary wraz z awaryjnym zasilaniem Stacji Uzdatniania Wody w Olszanicy. Początek sieci wodociągowej projektuje się od węzła nr 1 położonego na terenie SUW Olszanica. W tym celu należy zdemontować odcinek istniejącej sieci od ściany budynku do drogi i wymienić go na nowy z rur SDR 11 PE 100 PN 16 o średnicy 160 mm. W węźle nr 2 należy wstawić trójnik kołnierzowy DN 150 PN 16 firmy Hawle (nr kat.510) oraz zasuwę DN 150 typu E 2 firmy Hawle nr 4000 E2 i dalej do węzła W3. Istniejąca stara sieć rozdzielcza PE 160 z rur SDR 17 zasilana będzie przez wpięcie do budowanego rurociągu w węźle W2 i dalej przez punkt redukcji ciśnienia. Ciśnienie regulowane będzie za pomocą zaworu typu Hawido DN 65 PN z bapassem ? firmy Hawle ( nr kat. 1500). Zawór będzie utrzymywał ciśnienie w rurociągu za zaworem na poziomie od 4,0 do 6,0 bara. W skład punktu redukcyjnego oprócz zaworu redukcyjnego wchodzą również dwie zasuwy DN 65 wyposażona w kółko ręczne, filtr siatkowy kołnierzowy DN 65 PN 16 oraz kształtkę montażowo-demontażową. (Patrz schemat - rys nr 3). Punkt redukcji ciśnienia projektuje się w komorze wykonanej z prefabrykowanych kręgów betonowych o śr. 2000 mm umieszczonej na terenie SUW. Projektowaną komorę należy zwieńczyć płytą pokrywową prefabrykowaną z włazem żeliwnym śr. 600 mm w klasie D400. Przejścia projektowanego wodociągu przez ściany komory wykonać należy jako szczelne typu KS realizowane za pomocą tulei osłonowych DN 200. Przewód wodociągowy, przesyłowy od węzła W - 1 do węzła W - 12 o długości 550 metrów projektuje się z rur ciśnieniowych, polietylenowych w sztangach, do wody PE 100 PN 16 SDR 11 o średnicy 160 produkcji Wavin Buk o indeksie 3052272430. Rury należy układać w wykopie na uprzednio przygotowanej podsypce piaskowej o gr. 10 centymetrów. Łączenie rur w węzłach należy dokonać za pomocą kształtek segmentowych zgrzewanych doczołowo. Sieć wodociągową należy uzbroić zgodnie z zestawieniem węzłów w rys nr 3 w : - armaturę odcinającą - zasuwy typu 4000 E2, równoprzelotowe z uszczelnieniem elastomerowym produkcji Hawle lub AVK W połączeniach należy stosować kształtki i armaturę kołnierzową z żeliwa sferoidalne- go (GGG-40-DIN 1693)-PN 16 zabezpieczonego fabrycznie zewnętrznie i wewnętrznie farbą epoksydową nakładaną metodą proszkową o gr. min. 250?m. Przy połączeniach kołnierzowych stosować stalowe śruby, nakrętki, podkładki z oryginalnym zabezpieczeniem antykorozyjnym wykonanym przez producenta, używać kluczy dynamometrycznych i uszczelek z wkładkami metalowymi. Na zasuwach zabudować obudowy do zasuw teleskopowe oraz zakończyć skrzynkami ulicznymi do zasuw zgodnie z normą DIN 4056 o wymiarach : średnica pokrywy minimum 150 mm; wysokość skrzynki minimum 270 mm. Teren wokół skrzynki należy umocnić za pomocą prefabrykowanych płyt betonowych lub obrukować kostką betonową. Obok zasuw należy zamontować tabliczki orientacyjne opisujące ich położenie. Tabliczki, z tworzywa z wyciskanymi literami, umieścić na istniejącym trwałym obiekcie budowlanym lub na specjalnie wykonanym słupku na wysokości ok. 2 metrów nad terenem, w widocznym miejscu, w odległości nie większej niż 5 metrów od oznaczonego uzbrojenia. Dla tabliczek oznaczających zasuwy wodociągowe obowiązuje tło białe, a cyfry, litery, układ współrzędnych i obrzeża kolor niebieski. Tabliczki wykonać zgodnie ze wzorem zamieszczonym w PN-86/B - 09700 Tablice orientacyjne do oznakowania uzbrojenia na przewodach wodociągowych. Nad rurociągiem wodociągowym należy ułożyć taśmę lokalizacyjną z metalową wkładką, umożliwiającą zlokalizowanie trasy projektowanego wodociągu ( 30 cm nad rurą). Wkładka metalowa powinna być podłączona z obudową do zasuw lub trzpieniem metalowym zasuwy. Po wykonaniu całej sieci wodociągowej należy poddać ją próbie ciśnieniowej na ciśnienie 1,6 MPa. Badanie szczelności przewodów wodociągowych przeprowadzić w oparciu o PN-B 10725:197 Wodociągi - Przewody zewnętrzne - Wymagania i badania oraz zgodnie z informacjami technicznymi producenta rur. Po jej pozytywnym wyniku rurociąg magistralny poddać przepłukaniu i dezynfekcji. Włączenie rurociągu do eksploatacji możliwe będzie po uzyskaniu pozytywnego wyniku badań laboratoryjnego jakości wody. Na łukach i kolanach należy wykonać bloki oporowe z betonu C 16/20. Wykonawca ma obowiązek zamontować agregat prądotwórczy montowany na fundamencie o mocy 45 KW GI67S wraz z układem SZR montowany w rozdzielnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 8.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Punkcie 6 SIWZ.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Punkcie 6 SIWZ.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Punkcie 6 SIWZ.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Punkcie 6 SIWZ.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Punkcie 6 SIWZ.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika 1 do siwz). 2. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 3. dowód wniesienia wadium; 4. kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Dokumenty zgodnie z Punktem 6 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwszego terminu umownego wyniknie z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie okresu realizacji Umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin wykonania Umowy może nie być dotrzymany z jednej z następujących przyczyn: a) siły wyższej, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy. Po otrzymaniu uzasadnienia Zamawiający sprawdzi w ciągu 7 dni jego zgodność z warunkami Umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń to zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji Umowy. Przedłużenie okresu realizacji Umowy zostanie potwierdzone aneksem do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie, 59-516 Zagrodno 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie, 59-516 Zagrodno 52, sekretariat pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.