eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych - uzupełnienie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie (oznaczenie sprawy PN-09/2013)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Radziejów: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych - uzupełnienie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie (oznaczenie sprawy PN-09/2013)
Numer ogłoszenia: 309512 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98865 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych - uzupełnienie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie (oznaczenie sprawy PN-09/2013).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych - uzupełnienie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Zamówienie składa z trzech grup: Grupa 1 środki dezynfekcyjne składa się z 44 pozycji asortymentowych, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia i jest rozpatrywana oddzielnie; Grupa 2 Materiały Opatrunkowe składa się z 2 pozycji asortymentowych i jest rozpatrywana w całości; Grupa 3 Opatrunki specjalistyczne składa się z 3 pozycji asortymentowych i jest rozpatrywana w całości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się formularzu asortymentowo cenowym załącznik nr 2 do siwz.Zamawiający wymaga:Grupa 1 Środki dezynfekcyjne:posiadania pozwolenia na obrót produktem biobójczym na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych /dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako biobójcze; pozwolenie na obrót produktem leczniczym zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.- dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze,aby skuteczność stężenie, spektrum i czas działania , proponowanych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia były potwierdzone dokumentami z wykonywanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisami w Polskich normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH. W przypadku, kiedy proponowany preparat dezynfekcyjny znajduje się na liście informacji PZH Preparaty dezynfekcyjne pozytywnie zaopiniowane przez PZH przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej - wystarczy w ofercie poinformować Zamawiającego nie są wymagane dokumenty z wyników badań, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określenia skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników obszar medyczny i danego zastosowania, dostarczenia wraz z ofertą kart charakterystyki oferowanych produktów, w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia i zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu.Grupa 2 i 3 Materiały opatrunkowe i opatrunki specjalistyczne.Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm. Powyższe dokumenty dopuszczające, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu bez zwłoki z chwilą wybrania jego oferty za najkorzystniejszą. Ostatecznym dniem dostarczenia dokumentów o której mowa wyżej jest dzień podpisania umowy.Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie, że oferowany produkt jest dopuszczony do obrotu i posiada stosowne w tym zakresie dokumenty , które to dokumenty Wykonawca dostarczy w terminie określonym wyżej.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 Pzp.Pod pojęciem ofert równoważnych Zamawiający rozumie takie, w których przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania dotyczące składu chemicznego, spektrum działania, danych technicznych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez niego różni się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny posiada także identyczne wskazania i przeciwwskazania do stosowania, opinie kliniczne producentów przedmiotów, narzędzi, endoskopów, itp. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 6 miesięczny okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa 1 Środki dezynfekcyjne poz. 5,6,9,20,22,24,25,30,31,36,41.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała - Piska,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31597,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28528,80

  • Oferta z najniższą ceną: 28528,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32120,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa 1 Środki dezynfekcyjne poz. 21,23,27,32,33.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o. o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10570,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10282,92

  • Oferta z najniższą ceną: 10282,92 / Oferta z najwyższą ceną: 110093,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa 1 Środki dezynfekcyjne pozycja: 13,14,18,19,26,28.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet - Cezal Sp. z o. o. ,, ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-546 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27401,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23773,28

  • Oferta z najniższą ceną: 23773,28 / Oferta z najwyższą ceną: 37349,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Grupa 1 Środki dezynfekcyjne pozycja 43 i 44.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MCPOLSKA.pl Sp. z o. o. Sp. k., ul. Poznańska 113, 60-185 Skórzewo k. Poznania, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62424,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Grupa 1 środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48773,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77141,16

  • Oferta z najniższą ceną: 77141,16 / Oferta z najwyższą ceną: 154987,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Grupa 1 Środki dezynfekcyjne pozycja: 1,2,3,4,7,8,10,11,12,15,16,34

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43021,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78947,12

  • Oferta z najniższą ceną: 78947,12 / Oferta z najwyższą ceną: 86513,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Grupa 2 Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o.,, ul. Pod Borem 18,, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9514,26

  • Oferta z najniższą ceną: 9514,26 / Oferta z najwyższą ceną: 12857,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.