eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Remont odtworzenia nawierzchni terenu drogi wewnętrznej w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 - Etap A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Murowana Goślina: Remont odtworzenia nawierzchni terenu drogi wewnętrznej w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 - Etap A
Numer ogłoszenia: 309432 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250766 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko, Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122161, 604-549-228, faks 061 8122161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odtworzenia nawierzchni terenu drogi wewnętrznej w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 - Etap A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont odtworzenia nawierzchni terenu drogi wewnętrznej w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 dla Etapu A na długości 0,131 km. Zakres prac drogowych obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni dróg, placów i chodników, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz wymianę istniejących krawężników. Nawierzchnia ulic i placów zostanie wykonana z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej grubości 3 cm i podbudowie zasadniczej z chudego betonu o grubości 20 cm. Szerokość dróg wynosi od 5 m do 9 m i placów od 12 m do 22,50 m. 2. Prace związane z przebudową będą obejmować następujące czynności: - rozbiórkę elementów dróg i placów (nawierzchnie dróg, placów i chodników, krawężników, obrzeży), - roboty ziemne, - przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej (regulacja studni wpustowych i kanalizacji deszczowej), - odtworzenie nawierzchni dróg i placów wraz z krawężnikami, zjazdów i chodników, - roboty wykończeniowe, - uporządkowanie terenu przylegającego do miejsca prowadzenia prac. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących dokumentach: - Aktualizacja dokumentacji odtworzenie nawierzchni terenu dróg i placów w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 - część A obejmująca : - Tom I Zagospodarowanie terenu - Tom II Projekt drogowy, - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla odtworzenia nawierzchni terenu dróg i placów w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 - część A - Przedmiar robót, - plan orientacyjny robót drogowych, - plan orientacyjny zagospodarowania terenu, - informację o warunkach zabudowy działki z dnia 13.06.2011 r., - mapę zasadniczą w skali 1:500 z wrysowanym zakresem robót budowlanych dla odtworzenia nawierzchni terenu dróg i placów w Czerwonaku ul. Gdyńska 139 - część A, - mapa zagospodarowania terenu dla części A, - zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Poznaniu z dnia 03.08.2015 r. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do budowy obiektów i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. 5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być one zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 6.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 3 lata licząc od daty protokolarnego odbioru robót budowlanych (szczegóły dotyczące biegu okresu gwarancji zostały uregulowane w istotnych postanowieniach umowy). Uwaga!!! Okres gwarancji jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6.2 Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: - warunkami określonymi we wzorze umowy, - aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - przepisami BHP obowiązującymi w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2013, poz. 1409 z późn. zm.), - przepisami ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21 z późn. zm.), - dokumentacją projektową. 6.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, której opracowanie należy uwzględnić w kalkulacji ceny. 6.4 W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do wykonania prac związanych z: - odprowadzeniem stagnującej wody z nawierzchni, - likwidacją zawyżeń poboczy utrudniających odpływ wody z drogi, - utrzymaniem drożności urządzeń odwadniających, - konserwacją i naprawą wszystkich elementów technicznych, - uzupełnianiem ubytków w konstrukcji nawierzchni. 6.5 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac, o których mowa w pkt. 6.4. związanych z konserwacją drogi i placów, które wynikać będą z zaleceń kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego drogi i placów. Kontrole wykonywane będą przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do przeprowadzania tego typu kontroli, na zlecenie Zamawiającego. Zakres kontroli obejmować będzie w szczególności: a) ocenę stanu technicznego drogi i placów, b) wskazanie ewentualnych wad, usterek i nieprawidłowości z podaniem wniosków i zaleceń. 6.6 Wszelkie badania należy prowadzić zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać na drogach dojazdowych do placu budowy, w zabudowaniach zlokalizowanych w Czerwonaku przy ul. Gdyńska 139, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 6.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w 2015 r wykonał zakres robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł netto, a nie przekraczającą 320 000,00 zł netto (zabezpieczenie finansowe w planie 2015 r.). Faktura częściowa za roboty budowlane wykonane w 2015 r. winna być wystawiona w terminie do końca grudnia 2015 roku. W terminie do 30 kwietnia 2016 r. Wykonawca zobowiązuje się do: a) zakończenie robót budowlanych, b) przekazanie Zamawiającemu powykonawczej mapy inwentaryzacyjnej urządzeń podziemnych i nadziemnych, potwierdzającej jej przyjęcie przez właściwy miejscowo urząd geodezji i kartografii. 6.9 Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przedłoży Zamawiającemu i użytkownikom terenu schemat organizacji ruchu na terenie bazy Czerwonak oraz w taki sposób zorganizuje komunikację aby nie wyłączyć z użytkowania drogi na całej szerokości i zapewnić dostęp do wszystkich obiektów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła, ul. Olsztyńska 17, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 622634,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 445893,82

  • Oferta z najniższą ceną: 296585,84 / Oferta z najwyższą ceną: 524948,56

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.