eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów ćwiczeniowych i eksploatacyjmych do kursów szkoleniowych w ramach projektu POKL - Złota rączka na rynku pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Kraków: Dostawa materiałów ćwiczeniowych i eksploatacyjmych do kursów szkoleniowych w ramach projektu POKL - Złota rączka na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 309431 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego , ul. Krupnicza 42a, 31-123 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223218, 0604 845344, faks 012 4223218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ćwiczeniowych i eksploatacyjmych do kursów szkoleniowych w ramach projektu POKL - Złota rączka na rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: gazów technicznych, blach, osprzętu spawalniczego, materiałów budowlanych, sanitarnych, sprzętu komputerowego i diagnostycznego oraz ubrań roboczych w tym: 1) Część Nr 1 - obejmuje dostawę gazów technicznych - szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 1; a) Zamawiający ze względów logistycznych i specyfiki pracy wymaga by sprzedaż i dostawa towaru następowała sukcesywnie, w sposób częściowy (wg zapotrzebowania i uzgodnionego harmonogramu) najpóźniej w ciągu 72 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy faksem, b) w cenie oferty należy uwzględnić także koszt dzierżawy butli. 2) Część Nr 2 - obejmuje dostawę blach, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 2; 3) Część Nr 3 - obejmuje dostarczenie osprzętu spawalniczego szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 3; 4) Część Nr 4 - obejmuje dostawę materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy malarz tapeciarz, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 4; 5) Część Nr 5 - obejmuje dostawę materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy posadzkarz, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 5; 6) Część Nr 6 - obejmuje dostawę materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy suche tynki, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 6; 7) Część Nr 7 - obejmuje dostawę materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy instalacje sanitarne, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 7; 8) Część Nr 8 - obejmuje dostawę sprzętu komputerowego z projektorem multimedialnym, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 8; 9) Część Nr 9 - obejmuje dostawę sprzętu diagnostycznego do elektromechaniki pojazdów samochodowych, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 9 10) Część Nr 10 - obejmuje dostawę ubrań roboczych, szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawione jest w formularzu stanowiącym wzór 10..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 24.11.00.00 - Gazy przemysłowe 44.31.51.00 - Akcesoria spawalnicze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.54.80.00 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w Rozdziale IV B ust. 2,3 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu). 4. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale IV SIWZ w pozycji B, ust. 1 - 5. 5. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Pojęcie /oferta/ oznacza wypełniony formularz oferty zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami, informacje, wzór umowy i kosztorys ofertowy, wymienione w niniejszym rozdziale. B. Oferta winna zawierać: 1. wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 2, 3. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykazanie w złożonej ofercie tych części zamówienia, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5. wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych) przedstawiciela (-li ) Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a e-mail: ckpkrakow@interia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 11:15, miejsce: 31-123 Kraków, ul. Krupnicza 42a Aula I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gazów technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen O2 - 256 m3 Acetylen C2H2 - 150 kg Mieszanka Ar+CO2 - 142 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4, 24.11.10.00-5, 24.11.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa blach do spawania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blacha St3S o grubości o grubości 2,5 mm - arkusz pocięty na paski o szerokości 150 mm w ilości 1200 kg, blacha St3S o grubości 8 mm - arkusz pocięty na paski o szerokości 150 mm wilości 400 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.45.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa osprzętu do spawania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spray antyodpryskowy-10 szt, Dysze gazowe MB15-5 szt, Dysze gazowe MB25-5 szt, Końcówki prądowe MB25 fi 1.0 mm - 50 szt, Palnik MB-15AK-5 szt, Palnik MB-25-10 szt, Tarcze dp cięcia 115 m-10 szt, Tarcze do szlifowania 115 mm-10 szt, Przetyczki do palników-10 szt, Palnik gazowy tlen/acetylen-2 szt, Spoiwo SPG1 fi 2,5 mm-50 kg, Rękawice spawalnicze-10 szt, Gogle odchylane-10 szt, Przyłbica spawalnicza-10 szt, Tarcza spawalnicza-10 szt, Fartuchy spawalnicze skóra-10 szt, Spoiwo SPG3S1 fi 1 mm-200 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2, 18.14.30.00-3, 18.14.20.00-6, 27.22.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy malarz tapeciarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farba emulsyjna biała opak. 20 l, 10 szt; Emulsja do gruntowania opak. 2 l, 10 szt; Farba olejna opak. 2 l, 10 szt; Farba akrylowa, kolor niebieski opak. 2,5 litra, 10 szt; Lakier do drewna (kolor palisander, półmat, opakowanie 0,75 litra), 10 szt; Rozcieńczalnik uniwersalny - opak. 0,5 litra, 10 szt; Papier ścierny 80, 100, 120 po 10 szt każdego rodzaju; Kostki szlifierskie 80; 100 po 10 szt każdego rodzaju; Siatka do szlifowania 100, 120 po 10 szt każdego rodzaju; Gładź gipsowa (worek 25 kg) - 10 worków Gips budowlany (worek 10 kg) - 10 worków; Gips szpachlowy (worek 15 kg) - 10 worków; Tapeta winylowa (eurorolka 0,53x10,05m) - 20rolek Bordiur winylowy (szer 0,15xdł.5m) - 10 sztuk; Tapeta papierowa (eurorolka 0,53x10,05m) - 10 rolek Klej do gruntowania (opakowanie 200g) - 10 sztuk; Klej do tapet (opakowanie 200g) - 10 szt; Taśma malarska papierowa szer 30mm, dł 50m - 10 sztuk; Folia malarska cienka (4x5m ) - 10 sztuk; Barwnik do emulsji (pigment) opak. 80 ml - 10 sztuk; Bejca do ścian - 10 litrów; Cyklina ręczna drewniana - 10 sztuk Pędzel malarski krzywik - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.22.00-7, 44.82.00.00-4, 44.92.11.00-3, 24.91.12.00-5, 39.19.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy posadzkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki ceramiczne ścienne w kolorze beżowym/jasnobrązowym (*do wyboru) 20x25 cm -60 m2; Płytki ceramiczne podłogowe 30x30 cm w kolorze płytek ściennych (*do wyboru) - 36 m2; Ceramiczne listwy ozdobne - 140 sztuk; Listwy wykończeniowe flizówki z PCV - zewnętrzne, kolor beż/brąz*, długość 2,5 mb - 40 sztuk; Listwy wykończeniowe flizówki z PCV - wewnętrzne, kolor beż/brąz*, długość 2,5 mb - 20 sztuk; Zaprawa do fugowania wąska w kolorze beżowym/brązowym* opk. 5kg - 10 sztuk; Silikon - kolor beżowy/brązowy* opk. 300 ml - 10 sztuk; Płyn do impregnacji fugi w opakowaniu 0,25 kg - 10 sztuk; Emulsja do gruntowania 1 kg - 15 kg; Elastyczna zaprawa klejowa opak=25 kg - 16 worków; Zaprawa klejowa opak=25kg - 8 worków; Zaprawa wyrównująca opak=25kg - 8 worków; Listwy drewniane startowe 20x30 mm, długość 2 mb - 15 mb; Kołki rozporowe 6x40 mm, opak=100szt - 1 opak; Środek czyszczący - 10 kg; Płyn do mycia szyb ze spryskiwaczem 500ml - 10 sztuk; Kliniki do glazury małe opk. 100 szt - 10 opak; Krzyżyki do glazury 2,5mm opak. 200 szt - 10 opak; Krzyżyki do glazury 3 mm opak. 200 szt - 10 opak; Taśma papierowa rolka 25mm/50m - 10 rolek; Ręcznik papierowy w roli - 10 rolek;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.32.00-7, 44.11.58.00-7, 44.83.10.00-4, 24.91.12.00-5, 44.11.18.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy suche tynki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profil CW/50/50 3mb - 80 sztuk; Profil UW/50/40 4mb - 30sztuk; Profil UD 30 4mb - 40 sztuk; Profil CD 60/27 4mb - 80 sztuk; Blachowkręty 3,5x35 - 5000 sztuk; Blachowkręty samowiercące 3,5x9,5 - 2000 sztuk; Narożnik aluminiowy 2,5 mb - 40 sztuk; Narożnik PCV do łuków 2,5 mb - 20 sztuk; Klej gipsowy (worek 30 kg) - 10 worków; Gips szpachlowy (worek 15kg) - 10 worków; Pręt mocujący 50cm - 150 sztuk; Łącznik krzyżowy 60/60 - 100 sztuk; Wieszak obrotowy z elementem rozprężnym do profili CD60 - 150 sztuk; Uchwyt ES 60/75 prosty - 300 sztuk; Taśma z włókna szklanego 25mb - 10 rolek; Taśma flizelinowa 20mb - 10 rolek; Płyta gipsowo-kartonowa gr. 12,5 mm (1200x2600mm) - 70 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.40.00-0, 44.92.11.00-3, 44.17.10.00-9, 44.17.60.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych - kurs szkoleniowy instalacje sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny stelaż podtynkowy do WC z uruchomieniem z przodu - 3 sztuki; Stelaż montażowy pod umywalkę - 3 sztuki; Mocowanie stelaża podtynkowego - 6 sztuk; Kolano naścienne długie 16x1/2 cala - 6 sztuk; Podkładka izolacyjna pod miskę ustępową - 6 sztuk; Rura wielowarstwowa fi 16 mm - 100 mb; Śrubunek przejściowy - 20 szt; Rozdzielacz 1 cal 3 krotny - 3 sztuki; Nypel 3/4/1/2 cala - 40 sztuk; Złącze alternatywne - 40 sztuk; Trójnik systemowy - 10 sztuk; Kolanka ze stopką - 10 sztuk; Rura stalowa ocynkowana 1/2 cala - 20 mb; Trójnik ocynkowany 1/2 cala - 10 sztuk; - Korek ocynkowany 1/2 cala - 16 sztuk; Zawór kulowy 1/2 cala - 6 sztuk; Mufka ocynkowana 1/2 cala - 10 sztuk; Kolanko ocynkowane 1/2 cala - 20 sztuk; Rury kanalizacyjne 110 - 10 mb; Rury kanalizacyjne 50 - 9 mb; Trójnik 110 - 6 sztuk; Redukcja 110/50 - 6 sztuk; Kolano 110 - 10 sztuk; Kolano 50 - 21 sztuk; Obejmy do rur - 24 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.80-6, 44.16.30.00-0, 44.16.31.00-1, 44.16.32.40-4, 44.16.74.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych (notebooki) z projektorem multimedialnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - Notebook - 3 sztuki; Projektor multimedialny wyposażony dodatkowo w kamerę - 1 sztuka; Projektor multimedialny - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.72.70-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wyposażenia diagnostycznego do elektromechaniki pojazdów samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diagnoskop KTS 650 ze standardowym wyposażeniem - 1 sztuka; Oprogramowanie ESI[tronic] - 1 sztuka; Program Autodata - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.80.00-8, 48.61.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa odzieży roboczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie robocze drelichowe - 40 kpl; Ubranie dla spawacza - 28 kpl; Czapka drelichowa - 68 sztuk; Rękawiczki ochronne - 48 par..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4, 18.44.33.20-5, 18.42.40.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.