eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa i usługi dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i doposażenie placów zabaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-16

Ogłoszenie nr 309274 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.

Skierniewice: Dostawa i usługi dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i doposażenie placów zabaw
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302404-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny 00052430600000, ul. ul. Rynek  1, 96100   Skierniewice, państwo , woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i usługi dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i doposażenie placów zabaw

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.56.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i usługi dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i doposażenie placów zabaw. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami . I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: "Budowa placów zabaw" . 2. Rodzaj zamówienia: dostawa i usługi dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja i doposażenie placów zabaw". 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami zwaną dalej "ustawą" lub ,,ustawą pzp". 4. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy pzp Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 04.11.2016 r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja ,, Modernizacja i doposażenie placów zabaw". 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 9.2 Zakres robót a) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót. c) W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce. d) Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. e) Do zakresu podstawowego należą również: Inwentaryzacja powykonawcza dla każdej lokalizacji w 3 egz. (1 egz. dla użytkownika, 2 egz. dla Zamawiającego), próby techniczne, odbiory robót zanikających, badania niezbędne w związku z koniecznością uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz odbiór końcowy, sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach, opłaty za pobór wody i energii elektrycznej na czas budowy. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i doposażenie placów zabaw na terenie miasta Skierniewice zlokalizowanych na działkach: 1. dz. nr ew. 260/88 obręb 5; ul. Mszczonowska, 96-100 Skierniewice 2. dz. nr ew. 1082 i 581obręb 2; ul. Tetmajera, 96-100 Skierniewice Podstawowy zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: Lp. Nazwa elementów placu zabaw ul. Mszczonowska ul. Tetmajera 1 Demontaż i wywóz istniejącego ogrodzenia (mb.) 21 - 2 Nowe ogrodzenie (mb.) 21 118 3 Demontaż i wywóz zabawek (szt.) 2 3 4 Demontaż i wywóz ławek (szt.) 4 3 5 Sprężynowiec podwójny(szt.) 1 1 6 Mały zestaw zabawowy ze ślizgiem (szt.) - 1 7 Zestaw wspinaczkowy linowy sześcioboczny ze ścianką wspinaczkową (szt.) - 1 8 Zestaw zabawowy dwupodestowy z wieżą i daszkiem, ślizgiem, trapem linowym, drabinką łukową, drabinką prostą (szt.) - 1 9 Huśtawka łańcuchowa 2+1 (szt.) - 1 10 Huśtawka łańcuchowa podwójna (szt.) 1 - 11 Karuzela tarczowa (szt.) 1 - Mała architektura 12 Ławka parkowa z oparciem (szt.) 2 3 13 Ławka parkowa bez oparcia (szt.) 2 - 14 Kosz na śmieci (szt.) 2 2 15 Tablica informacyjna - 1 Do zakresu podstawowego wchodzi również wykonanie pozostałych prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz oczyszczanie terenu i wywóz gruzu i nieczystości. Wszystkie urządzenia należy zamontować poprzez betonowanie, zgodnie z normą PN-EN 1177 lub zgodnie z technologią producenta. UWAGA: a) Przez termin "zakończenie całości robót" należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami. b) Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. c) Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy prac oraz sposób zabezpieczenia terenu budowy do akceptacji. d) Tam gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT120064.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DAR-POL Dariusz Cieślak,  darpolcieslak@wp.pl,  ul. Pasymska 27/18,  12-100,  Szczytno,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92417.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92417,03Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180971.34
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.