eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BASENU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W CELU ROZSZERZENIA ZAKRESU ODNOWY BIOLOGICZNEJ W OŚRODKU PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Władysławowo: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BASENU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W CELU ROZSZERZENIA ZAKRESU ODNOWY BIOLOGICZNEJ W OŚRODKU PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE
Numer ogłoszenia: 309245 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie , ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6746314, faks 058 6746350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cetniewo.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BASENU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W CELU ROZSZERZENIA ZAKRESU ODNOWY BIOLOGICZNEJ W OŚRODKU PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis stanu istniejącego Przebudowa części I piętra basenu w celu rozszerzenia zakresu odnowy biologicznej ma być przeprowadzona w części, w której znajdują się biura, sala konferencyjna i sanitariaty. 2. Opis skrócony robót objętych projektem a. Projekt przewiduje wykonanie następujących robót: - demontaż ścian działowych, - demontaż posadzek, - demontaż sufitów, - demontaż instalacji sanitarnych - wod-kan, wodociągowej, C.O., wentylacyjnej - demontaż instalacji elektrycznej, niskoprądowej, komputerowej itp. - wykonanie ścian wg nowej aranżacji, - wykonanie nowych posadzek, - wykonanie nowych sufitów, - wykonanie nowych instalacji sanitarnych wod-kan, wodociągowej, C.O., hydrantowej itp. - wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej, montaż centrali wywiewno- nawiewnej z agregatem wody lodowej, oraz wentylatorów dachowych i innych uzupełniających elementów (konstrukcja stalowa do zamontowania centrali, anemostaty, kratki wentylacyjne, wywietrzaki dachowe it.) - wykonanie instalacji elektrycznej (nowa rozdzielnia oraz połączenie jej z rozdzielnią główną budynku, niskoprądowych itp.) b. Powyższe roboty mają na celu uzyskanie nowej aranżacji wnętrz jak poniżej: Nr pom. Nazwa Pomieszczenia Powierzchnia /m2/ Wysokość /m/ 1.01 foyer 17,47 2,50 1.02 korytarz 7,62 2,50 1.03 przebieralnia damska 10,12 2,50 1.03a toaleta damska 1,94 2,50 1.04 przebieralnia męska 5,75 2,50 1.04a toaleta męska (niepełnosprawni) 4,12 2,50 1.05 pomieszczenia relaksu 22,69 2,50 1.06 korytarz główny 31,17 2,50 1.07 pomieszczenie dyrektora 15,33 2,50 1.08 pomieszczenie masażu 14,32 2,50 1.09 pomieszczenie masażu 14,96 2,50 1.10 pomieszczenie masażu 14,92 2,50 1.11 pomieszczenie z kapsułą 14,72 2,50 1.12 pomieszczenie masażu dla dwojga 17,55 2,40 1.13 pomieszczenie socjalne 5,92 2,20 1.13a pomieszczenie socjalne 3,26 2,20 1.13b toaleta personelu 1,4 2,20 1.14 gabinet pedicure 6,74 2,50 1.15 kosmetyczka 9,79 2,50 1.16 przebieralnia personelu 7,18 2,20 1.17 magazyn 3,56 2,20 1.18 pomieszczenie gospodarcze 2,09 2,20 Łączna powierzchnia 232,62.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.26.90 - Remont starych budynków 39.10.00.00 - Meble 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o wartości brutto co najmniej 800 tys. zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. roboty remontowe budynków (z wyłączeniem magazynów i hal przemysłowych) wraz z instalacjami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali: a) minimum jedną osobą mogącą sprawować funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. b) minimum jedną osobą mogącą sprawować funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego c) minimum jedną osobą mogącą sprawować funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z części prac lub zmniejszy ich zakres wynagrodzenie Wykonawcy, określone w ust. 1 niniejszego paragrafu, zostanie pomniejszone proporcjonalnie o kwotę wynikającą ze zmniejszenia zakresu wykonywanych prac, a ich rozliczenie nastąpi wg średnich cen jednostkowych z cennika SEKOCENBUDU z kwartału poprzedzającego datę zawarcia niniejszej umowy, a dla materiałów nie występujących w wydawnictwach SEKONCEBUDU - wg cen rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: 2.1. Terminu - Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: 2.1.1 działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 2.1.2 realizacji robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub zaniechania części robót. 2.1.3 przyjęcia rozwiązań, które przyśpieszą ukończenie robót, pod warunkiem, że nie będzie to powodowało zwiększenia wartości umowy 2.2. W okolicznościach wymienionych w punkcie 2.1. strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała 2.3. Zakresu umowy - Powodem wprowadzenia zmian w zakresie umowy mogą być roboty zamienne. 2.3.1. Wprowadzenie kategorii robót zamiennych jest możliwe jeśli: 2.3.1.1 jest to korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w okresie eksploatacji, 2.3.1.2 roboty zamienne pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 2.3.1.3 roboty zamienne dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy pod warunkiem, że wpłynie to na zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub jakości robót lub w inny sposób będzie korzystne dla Zamawiającego 2.4. W okolicznościach wymienionych w punkcie 2.3. strony ustalają nowy zakres umowy, z tym, że zakres zmian nie może wpływać na zwiększenie wartości umowy. 2.5. Zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Strony mają prawo do wprowadzenia tej zmiany w umowie pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały warunki, jakie określił Zamawiający w SIWZ, 2.6. Zmian osób reprezentujących strony umowy 2.7. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w sytuacjach: 2.7.1. gdy nastąpi zmiana siedziby, numerów kont bankowych i innych danych identyfikujących strony umowy, 2.7.2. W odniesieniu do Zamawiającego Wykonawca przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się podpisać aneks w związku z tym, iż: 2.7.2.1. z dniem 31 grudnia 2010 r. likwiduje się na podstawie art. 87 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1241 z póżn. zm.) zakład budżetowy - Centralny Ośrodek Sportu, który zostanie przekształcony w nową jednostkę sektora finansów publicznych, zgodnie z zarządzeniem nr 13 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 25 czerwca 2010 w sprawie likwidacji państwowego zakładu budżetowego pod nazwą Centralny Ośrodek Sportu; 2.7.2.2. Nowa jednostka sektora finansów publicznych, o której mowa w pkt. 2.7.2.1. zgodnie z § 3 ust. 3 w związku z § 5 ust. 4 pkt. 1 zarządzenia w sprawie likwidacji państwowego zakładu budżetowego pod nazwą Centralny Ośrodek Sportu przejmie należności i zobowiązania wynikające z niniejszej umowy. 2.7.3. ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług, zmiana wartości umowy nie obejmuje faktur już wystawionych lub tych które powinny być wystawione na dzień wejścia w życie zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług, oraz tych robót które zostały już wykonane lub powinny być wykonane (według przedstawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego) na dzień wejścia w życie zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cetniewo.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat Ośrodka, ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.