eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wyk.bieżących usług remont.w tym konserw.usuwania i zab.awarii oraz wykon. czynn. usług.niezbędn.do utrzym.w ruchu inst.sanit.w bud.gminnych adm. przez ZGN Mokotów oraz lok.gminnych w bud.wspólnotowych nie będących w adm.ZGN Mokotów teren DOM Wiśniow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-28

POZYCJA 30880

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wyk.bieżących usług remont.w tym konserw.usuwania i zab.awarii oraz wykon. czynn. usług.niezbędn.do utrzym.w ruchu inst.sanit.w bud.gminnych adm. przez ZGN Mokotów oraz lok.gminnych w bud.wspólnotowych nie będących w adm.ZGN Mokotów teren DOM Wiśniow Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Marzenna Niecikowska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: dzial-tz@zbk-mokotow.polbox.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyk.bieżących usług remont.w tym konserw.usuwania i zab.awarii oraz wykon. czynn. usług.niezbędn.do utrzym.w ruchu inst.sanit.w bud.gminnych adm. przez ZGN Mokotów oraz lok.gminnych w bud.wspólnotowych nie będących w adm.ZGN Mokotów teren DOM Wiśniow. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGN Mokotów oraz lokalach gminnych w budynkach wspólnotowych nie będących w adm.ZGN Mokotów, teren DOM Wiśniowa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren administracji Wiśniowa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88640. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 EURO rzeczywista wartość zamówienia 72.670 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1100,00zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postęp.mogą wziąć udział Wyk.nie wykluczeni z postęp.na podst.art.24 ust.1i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP(Dz.U.z2004r.Nr19,poz. 177 z późn.zm.)a także spełniający warunki,o których mowa w art.22ust.1pkt.1-3ww. ustawy oraz speł.warunki dodatkowe określone w specyfikacji,tj.-Dysponują niezbędną wiedzą i dośw.tj.wykażą,że w okresie ostatnich 3lat(licząc wstecz od upływu terminu składania ofert)a jeżeli okres prowadz.działaln. jest krótszy,w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi-prace polegające na wykon. bież. usług remont.instal.sanit.w bud. mieszkalnych wielorodz. lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30.000zł.dla każdej pracy.Za speł.tego warunku Zam.uzna wykazanie,że Wyk.wykonał usługi,o których mowa wyżej.W tym celu Wyk.musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanow.zał.do wzoru form.oferty i podać wartości wykon.usług,ich przedmiot,daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokum.potwierdzające,że usługi te zostały wykonane należycie-Wykażą,że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finans., która zapewnia im wyk.zamówienia,a obrót Wyk.za 2004r. nie może być niższy niż 200.000 zł.Za spełnienie tego warunku Zam.uzna zał.do oferty sprawozdania finansowego za 2004r,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewid.zgodnie z przepis.o rachunk. również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wyk. nie zobowiąz.do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r.-lub z okresu prowadz.dział.,jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku.-dysponują osobami zdolnymi do wyk. zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacji dla wykonania zamówienia, min.6 osób w tym co najmniej 2 hydraulików, co najmniej 2 osoby posiad.ważne świad.kwalif.E w zakresie ekspl. urządzeń,inst.i przyborów gazowych oraz co najmniej 2 spawaczy z upr.Za speł. tego warunku Zam. uzna wypełn.i podpis.przez Wyk.wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informac.na temat ich kwal.oraz oświad.,że Wyk. zatrudnia ww.osoby na podstawie umowy o pracę. Wykaz personelu należy złożyć na zał.do wzoru for.oferty. Wyk.w dniu podpisania umowy musi przedł.do umowy konserw. ważne upraw.osób wskazanych do wyk. zamów. oraz do wglądu ich umowy o pracę-Dysponują osobami zdol.do wyk. zamów.tj.złożą oświad.,że kier. przedmiot. prac sprawować będzie osoba (Wyk.albo osoba zatrud. przez Wyk.na podst. umowy o pracę, w pełnym wymiarze-cały etat)posiadająca upr.bud. sanitarne bez ogr.do kier.robotami lub odpowiedni dok. stwierdz.przygot.zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instal. sanit.,wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zaw. oraz posiadająca świadectwo kwalifik. D w zakresie dozoru nad eks. urządzeń, instalacji i przyborów gazowych. Za speł. tego warunku Zam. uzna podpis. i złożenie oświad. na zał.do wzoru formul. oferty-dotycz. zatrud. kierownika prac. Wyk. musi przedł. do oferty kserokopie potwierd. przez Wyk.za zg.z oryginałem: upr.bud., zaświad. o wpisie na listę,właściwej izby sam. zaw.i ww. świadectwa kwalifik. D osoby,która będzie kier.prac. Wyk.,który zostanie wybrany w wyniku rozstrz. postęp. musi przedłożyć do wglądu umowę o pracę kier. prac.-Wyk.musi udzielić gwar.na wykonane prace na czas min.36m-y.Za spełnienie tego warunku Zam. uzna wpisanie przez Wyk. ofer.okresu gwar. w formularzu oferty. -Zaofer. przez Wyk. maks. stawka rob. kosztorys. nie może przekroczyć śr.krajowej Błysk. 4/2005 wydawn. Sekocenbud a wynosz.R netto-7,71zł.i R brutto-15,15zł.Wyk.musi wpisać oferow. stawki rob.kosztorys.Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty.-Zaoferowany przez Wykonawcę wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż śr.kraj.z II kwartału 2005 wyd. Sekocenbud, wynoszący Wkz- 7,3%.Wyk. musi wpisać oferowany Wkz w for.oferty.-ceny zakupu materiałów - bez kosztów zakupu - rozliczane będą - na podstawie przedł.przez Wyk.faktur lecz nie wyższe niż śr. ceny krajowe bez kosztów zakupu publik.przez Sekocenbud w kwartale,w którym usługi będą wykonyw.-ceny pracy sprzętu rozlicz. będą na podst. przedł.przez Wyk. faktur wystaw.przez usługodawców lecz nie wyższe niż śr.ceny krajowe publik.przez Sekocenbud w kw.,w którym usługi będą wyk.-Wyk. musi pełnić całodobowo dyżur pod stacjonar. nr tel. Za speł.tego warunku Zam. uzna złożenie zobowiąz.przez Wyk.-Wyk. musi się zob.do wniesienia zabezp.należ. wyk.umowy.Za speł.tego warunku Zam.uzna złożenie przez Wyk.zobowią.-Wyk.musi posiadać polisę lub inny dokument ubezp. potwierdz., że Wyk.jest ubezp. od OC w zakr.prowadz.dział.gosp.w tym w zakresie przedm zam. na kwotę nie nizsza niż 100.000PLN.Za speł.tego warunku Zam. uzna zał. przez Wyk. do oferty aktualnej polisy OClub innego dok.ubezp. oraz złoż. zobowiazania o odnawialn. polisy.Wyk. musi podpisać i wypełnić na każdej str. wykaz bud.-Wyk.musi spełnić pozostałe warunki zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.formularz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do oferty.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania oferty 6.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty)7. ewentualne pełnomocnictwa. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku, poświadczające osiągnięcie obrotów za rok 2004 w wysokości minimum 200.000PLN. 2.aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 PLN. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania oferty. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia zobowiązania - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 PLN na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania oferty,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacji dla wykonania zamówienia, min.6 osób w tym co najmniej 2 hydraulików, co najmniej 2 osoby posiad.ważne świad.kwalif.E w zakresie ekspl. urządzeń,inst.i przyborów gazowych oraz co najmniej 2 spawaczy z upr.Za spełnienie tego warunku Zamawiajacy uzna wypełn.i podpis.przez Wyk.wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświad.,że Wyk. zatrudnia ww.osoby na podstawie umowy o pracę. Wykaz personelu należy złożyć na załączniku do wzoru formularza oferty. Wyk.w dniu podpisania umowy musi przedłożyc do umowy konserw. ważne upraw. osób wskazanych do wykonania zamówówienia oraz do wglądu ich umowy o pracę 2.Dysponują osobami zdol. do wykonania zamówówienia tj. złożą oświadczenie,że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wyk. albo osoba zatrudniona przez Wykonawce na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze-cały etat)posiadająca uprawnienia budowlane sanitarne bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygot. zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instal. sanit.,wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zaw. oraz posiadająca świadectwo kwalifik. D w zakresie dozoru nad eks. urządzeń, instalacji i przyborów gazowych. Za speł. tego warunku Zam. uzna podpis. i złożenie oświad. na zał.do wzoru formul. oferty-dotycz. zatrud. kierownika prac. Wyk. musi przedł. do oferty kserokopie potwierd. przez Wyk.za zg.z oryginałem: upr.bud., zaświad. o wpisie na listę,właściwej izby sam. zaw.i ww. świadectwa kwalifik. D osoby,która będzie kier.prac. Wyk.,który zostanie wybrany w wyniku rozstrz. postęp. musi przedłożyć do wglądu umowę o pracę kierownika prac. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustaw Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: ogłoszenie planowane. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 14 - 13183 z dnia 20.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena- stawka robocizny kosztorysowej Rbrutto = [(Rnetto+Kp+Z)] z VAT - 95%, zmniejszenie wskaźnika narzutu kosztów zakupu materiałów [Wkz] - 5%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/38/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 12:10, sala konferencyjna ZGN-Mokotów.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.