eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjolog.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-30

POZYCJA 30860

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjolog.:CZ1 - Odcz. monokl.do oznaczania grup krwi z układu ABO, konfekcj.; CZ2-Odcz. monokl.do oznaczania antygenu D z ukł.Rh;konfekcj.; CZ3-odcz. monokl.do oznaczania antygenów z układu Rh innych niż antygen D, konfekc;CZ4-Odcz. monokl.do oznaczania antygenów z ukł. KELL, konfekcj.;CZ5-Odcz. antyglob. poliwalentne i monowalentne, konfekcj.,płynne;Cz6-odcz. anty-D do kontr.PTAiLEN,konf.;Cz7-Papaina-odcz.do badań serol. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, do kontaktów: w spr. merytor.:- Kier. Dz.Labor -Elżbieta Klausa;w sprawach formalnych-Iwona Mrowiec-Pawlik, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713, e-mail: rckik-wroclaw@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rckik.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjolog.:CZ1 - Odcz. monokl.do oznaczania grup krwi z układu ABO, konfekcj.; CZ2-Odcz. monokl.do oznaczania antygenu D z ukł.Rh;konfekcj.; CZ3-odcz. monokl.do oznaczania antygenów z układu Rh innych niż antygen D, konfekc;CZ4-Odcz. monokl.do oznaczania antygenów z ukł. KELL, konfekcj.;CZ5-Odcz. antyglob. poliwalentne i monowalentne, konfekcj.,płynne;Cz6-odcz. anty-D do kontr.PTAiLEN,konf.;Cz7-Papaina-odcz.do badań serol. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu , 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej: CZĘŚĆ 1 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi z układu ABO, konfekcjonowe; CZĘŚĆ 2 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D z układu Rh konfekcjonowane; CZĘŚĆ 3 - odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu Rh innych niż antygen D, konfekcjonowane;CZĘŚĆ 4 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu KELL, konfekcjonowane;CZĘŚĆ 5 - Odczynniki antyglobulinowe poliwalentne i monowalentne, konfekcjonowane, płynne;CZĘŚĆ 6 - Odczynnik anty - D do kontroli PTA i LEN, konfekcjonowany ; CZĘŚĆ 7 - Papaina - odczynnik do badań serologicznych, standaryzowany, konfekcjonowany 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.dokumenty dopuszczające oferowane odczynniki do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896), a w szczególności dokumenty stwierdzające, że przedmiot zamówienia został zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. 2. deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro znakiem CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi, o którym mowa w art. 26, ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896). Jeżeli udział jednostki notyfikowanej nie dotyczy danego wyrobu, to należy złożyć, zamiast certyfikatu, stosowne oświadczenie. W.w. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 393000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium: - część 1 - 1.350,00 PLN - część 2 - 1.800,00 PLN - część 3 - 4.125,00 PLN - część 4 - 1.860,00 PLN - część 5 - 1.056,00 PLN - część 6 - 1.155,00 PLN - część 7 - 444,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się należytą realizacją co najmniej jednej dostawy tożsamej co do rodzaju i wartości z niniejszym przedmiotem zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna Wykonawcę ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt. 1, w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i złoży stosowne oświadczenie w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.1 - 2.7. (odrębnie dla każdej części). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (odrębnie dla każdej części). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odrębnie dla każdej części). 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (odrębnie dla każdej części). 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odrębnie dla każdej części). 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (odrębnie dla każdej części). 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego odpowiednio w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (odrębnie dla każdej części). 8. Potwierdzenie wniesienia wadium. (Kopia polecenia przelewu - gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu, natomiast, gdy wadium jest wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o wybranej formie dokumentu wadialnego, który zostanie złożony w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego w pok. nr S.3.07 do dnia 15.06.2007 r. do godz. 10:00) - odrębnie dla każdej części. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 w.w. rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 w.w. rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 10. Dokumenty, o których mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w.w. rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. b w.w. rozporządzenia , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2, ust. 1 w.w. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 10 stosuje się odpowiednio. W.w. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie braku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeśli dokumenty te zawierają błędy możliwe jest uzupełnienie w.w. wymaganych dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl. Opłata: 22 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 11:00, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 - w Dziale Administracyjno-Gospodarczym, III piętro, pokój nr S.4.06.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi z układu ABO, konfekcjonowane. 1) Krótki opis: 1. odczynnik - anty - A; Rodzaj-IgM; Klon-KLON-I; ilość w litrach- 5,0 l; a - jednostkowa wielkość opakowania -konfekcjonowany po 5 - 10 ml 2. odczynnik-anty - A; Rodzaj-IgM; Klon-KLON-II; ilość-5,0 l; a - jednostkowa wielkość opakowania -konfekcjonowany po 5 - 10 ml 3.odczynnik anty - B; Rodzaj-IgM; Klon-KLON-I; ilość w litrach-6,0 l; a - jednostkowa wielkość opakowania -konfekcjonowany po 5 - 10 ml 4. odczynnik anty - B; Rodzaj- IgM; Klon-KLON-II; ilość w litrach - 6,0 l; a - jednostkowa wielkość opakowania -konfekcjonowany po 5 - 10 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 45.000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D z układu Rh, konfekcjonowane. 1) Krótki opis: 1. odczynnik anty-D; Rodzaj - anty-D klasy IgM; Klon- Klon niereagujący z antygenem kategorii D VI,; ilość w litrach-10,0 L; a- jednostkowa wielkość opakowania - konfekcjonowany po 5 - 10 ml 2. odczynnik anty-D; Rodzaj - anty-D klasy IgM i IgG; Klon- Klon reagujący z antygenem kategorii D VI, ; ilość w litrach-7,0 L; a - jednostkowa wielkość opakowania - konfekcjonowany po 5 - 10 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 60.000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ 3 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu Rh innych niż antygen D, konfekcjonowane. 1) Krótki opis: 1. odczynnik anty-C; Rodzaj-IgM; Klon- 2 różne klony; ilość w litrach - Klon I-1,0L, Klon II-1,0L; konfekcjonowanyw po 2 - 10 ml 2. Odczynnik anty-Cw; Rodzaj- IgM; Klon - 1 klon; ilość w litrach - 1,0L ; konfekcjonowany po 2 - 10 ml 3. odczynnik anty - c; Rodzaj- IgM; Klon- 2 różne klony; ilość w litrach - Klon I-0,5L, Klon II - 0,5L;konfekcjonowany po 2 - 10 ml 4. odczynnik anty-E; Rodzaj- IgM; Klon- 2 różne klony; Klon I- 1,0 L i Klon II -1,0 L; konfekcjonowany po 2 - 10 ml 5. odczynnik anty-e; Rodzaj- IgM; Klon- 2 różne klony; Klon I - 0,5 L, Klon II - 0,5 L; konfekcjonowany po 2 - 10 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 137.500,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ 4 - Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu KELL, konfekcjonowane. 1) Krótki opis: 1. odczynnik - anty-K; Rodzaj - IgM; ilość w litrach - 2,5 L ; konfekcjonowany po 2-10 ml 2. odczynnik anty-k; Rodzaj - IgG lub IgM; ilość w litrach - 0,5 l; konfekcjonowany po 2-10 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 62.000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: CZĘŚĆ 5 - Odczynniki antyglobulinowe poliwalentne i monowalentne, konfekcjonowane, płynne. 1) Krótki opis: 1. odczynnik antyglobulinowy; Rodzaj - poliwalentny anty- IgG i anty C3; ilość w litrach -25,0 L; konfekcjonowany po 2-10 ml 2.odczynnik antyglobulinowy; Rodzaj- monowalentny anty- IgG; ilość w litrach -1,5 L; konfekcjonowany po 2-10 ml * pod pojęciem - odczynniki antyglobulinowe - Część 5 - rozumie się w poz. 1 surowice antyglobulinowe, jak i odczynniki antyglobulinowe monoklonalne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 35.200,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: CZĘŚĆ 6 - Odczynniki anty -D do kontroli PTA i LEN, konfekcjonowane. 1) Krótki opis: 1.odczynnik do kontroli PTA i LEN; Rodzaj -zawierający 0,02 µg/ml IgG anty -D; ilość w litrach -10,0 L; konfekcjonowany po 2-10 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 38.500,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: CZĘŚĆ 7 - Papaina- odczynnik do badań serologicznych, standaryzowany, konfekcjonowany. 1) Krótki opis: 1.odczynnik - Papaina; ilość w litrach - 10,0 L; konfekcjonowany po 2-10 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00, 24.49.62.00. 3) Wielkość lub zakres: 14.800,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.