eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 w miejscowości Powiercie, gm. Koło.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-02

Koło: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 w miejscowości Powiercie, gm. Koło.
Numer ogłoszenia: 308551 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koło, ul. Henryka Sienkiewicza 23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720166, faks 063 2720166 , strona internetowa www.gminakolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 w miejscowości Powiercie, gm. Koło..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie : 1. Boisko piłkarskie -roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z trawy syntetycznej - dostawa i montaż, ogrodzenie, piłkochwyty 6 m wysokości, sprzęt sportowy. 2. Boisko do piłki siatkowej i koszykowej -roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia poliuretanowa, ogrodzenie, piłkochwyty 6 m wysokości, sprzęt sportowy. 3. Budynek sanitarno-szatniowy - roboty ogólnobudowlane różnych branż ( dach, posadzki, ocieplenia, wykładziny, chodnik, zabudowa szaf odzieżowych, obróbki blacharskie) instalacja wodno-kanalizacyjna w budynku oraz grzewcza i wentylacji. 4. Chodniki i zieleń. 5. Kanalizacja deszczowa i odwodnienie boisk. 6. Instalacje elektryczne - oświetlenie zaplecza, boisk i terenu, instalacja zaplecza, instalacja odgromowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający w miesiącu lutym bieżącego roku rozpisał postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania inwestycyjnego określonego we wniosku - ogłoszenie o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych numer 38926-2010 z dnia 11.02.2010r. Wynikiem postępowania było wyłonienie wykonawcy : GKL Grzegorz Kopiczyński ul. Sienkiewicza 48A, 13-306 Kurzętnik i podpisanie z nim w dniu 23 marca 2010 roku umowy - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na portalu Urzędu Zamówień Publicznych numer 80804-2010 z dnia 23.03.2010r. Wykonawca prowadził prace niezgodnie z harmonogramem a od dnia 27 lipca 2010r. nastąpił postój w pracach a następnie opuszczenie terenu budowy - tej sytuacji Zamawiający nie mógł przewidzieć ponieważ powstała ona z winy Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z § 9 ust. 1 umowy nr GGN 222-7/RB/10 z dnia 23.03.2010r. na realizację zamówienia od przedmiotowej umowy odstąpił i wezwał Wykonawcę do przekazania placu budowy, co nastąpiło ostatecznie w dniu 30 września bieżącego roku. Rozliczenie finansowe z dotychczasowym wykonawcą nastąpiło ostatecznie w dniu 29 października 2010 roku. Ze względów technologicznych realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia w szczególności ułożenie nawierzchni poliuretanowych nie może być prowadzone przy stałej ujemnej temperaturze otoczenia oraz opadach atmosferycznych. Według oceny Zamawiającego termin wykonania robót wyniesie około 7 tygodni. Oznacza to, że Zamawiający musi natychmiast podpisać umowę z Wykonawcą, a zastosowanie jakiegokolwiek innego niż wolna ręka trybu udzielenia zamówienia publicznego (np. przetargu nieograniczonego około 45 dni ) uniemożliwi wykonania zadania inwestycyjnego przed okresem stałych temperatur ujemnych i ewentualnych opadów atmosferycznych. Ponadto pozostawienie nieukończonego obiektu sanitarno-szatniowego na działanie zimowych warunków atmosferycznych ( brak zakończonych prac związanych z pokryciem i obróbkami blacharskimi dachu, niedokończona elewacja zewnętrzna, niedokończona instalacja odgromowa) narazi go na uszkodzenia i w konsekwencji Zamawiający poniesie straty. Dla Zamawiającego nie jest bez znaczenia fakt, że przedmiotowa inwestycja częściowo finansowana jest z dotacji celowej Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie i Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu - nie będą one udzielone w przypadku nie wykorzystania ich w roku bieżącym a należy brać pod uwagę fakt iż, procedura rozliczeń finansowych również zabiera czas.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Lider konsorcjum : PHU AX-BUD Andrzej Górski., ul. XXX-lecia 17, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.