eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2011 do kwoty 1 492 151,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Ścinawa: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2011 do kwoty 1 492 151,00 zł
Numer ogłoszenia: 308167 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252657 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2011 do kwoty 1 492 151,00 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 756 880,00 zł. Kredyt przeznaczony jest na rozchody budżetowe w 2011 roku tj. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tyt. kredytów i pożyczek. 1) Wykonawca udostępni środki zamawiającemu poprzez otwarcie wydzielonego rachunku kredytowego, a zamawiający wykorzysta kwotę kredytu poprzez złożenie dyspozycji na przekazanie środków na rachunek zamawiającego. Aktualnym rachunkiem zamawiającego jest rachunek w Banku Spółdzielczym we Wschowej Oddział w Ścinawie nr 63 8669 0001 2035 0351 9390 0001. 2) Rozdysponowanie kredytu przez zamawiającego odbędzie się w dwóch transzach. Pierwsza transza do dnia 30.09.2011r. oraz druga transza do dnia 31.12.2011r. 3) Kwota kredytu, którą może pobrać zamawiający może być mniejsza niż 1 756 880,00 zł. 4) Wykonawca nie pobierze prowizji przygotowawczej i za uruchomienie kredytu. 5) Kapitał będzie spłacany w równych miesięcznych ratach na ostatni dzień każdego miesiąca począwszy od stycznia 2012r. (Karencja w spłacie trwa do 30.01.2012r. pierwsza spłata nastąpi w dniu 31.01.2012r.). W przypadku, gdy termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo niebędącym dniem roboczym dla banku, uważa się że termin spłaty został zachowany, jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 6) Wykonawca będzie naliczał odsetki od kwoty faktycznie wykorzystanej przez zamawiającego w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego dnia rozdysponowania jakiejkolwiek kwoty kredytu w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M, która ustalana będzie na dwa dni robocze przed datą płatności. Wysokość oprocentowania będzie równa sumie stawki bazowej i stałej marży banku. 7) Odsetki będą płatne z dołu na ostatni dzień każdego miesiąca. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo niebędącym dniem roboczym dla banku, uważa się że termin spłaty został zachowany, jeśli spłata odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8) W całym okresie kredytowania zamawiający może podjąć decyzję o spłacie całości bądź części należności głównej, bez dodatkowych opłat i prowizji, zawiadamiając pisemnie wykonawcę na 3 dni przed dokonaniem czynności. 9) Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 10) Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy we Wschowie, ul. Daszyńskiego 19, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276865,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 314578,13

  • Oferta z najniższą ceną: 314578,13 / Oferta z najwyższą ceną: 314578,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.