eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Likwidacja studni publicznych na terenie Łodzi ul. Admiralska 65 , ul. Terenowa 15, ul. Św. Franciszka z Asyżu, ul. Konstantynowska 39a, ul. Żwawa 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-27

Łódź: Likwidacja studni publicznych na terenie Łodzi : ul. Admiralska 65 , ul. Terenowa 15, ul. Św. Franciszka z Asyżu, ul. Konstantynowska 39a, ul. Żwawa 9
Numer ogłoszenia: 308030 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZWiK Sp.zo.o. działający jako Pełnomocnik Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej sp. z o.o w Łodzi, ul. Piotrkowska 190, tel.042 6649100, fax 042 6649102, REGON 100077301 , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778454, 6778215, faks 042 6778453, 6778482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja studni publicznych na terenie Łodzi : ul. Admiralska 65 , ul. Terenowa 15, ul. Św. Franciszka z Asyżu, ul. Konstantynowska 39a, ul. Żwawa 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wielkość zamówienia - poniżej 193 000,00 euro. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Likwidacja studni publicznych na terenie Łodzi : ul. Admiralska 65 , ul. Terenowa 15, ul. Św. Franciszka z Asyżu , ul. Konstantynowska 39a, ul. Żwawa 9 3.Zakres przedmiotu zamówienia : 3.1. Charakterystyka studni przy ul. Admiralskiej 65: 3.1.1. Studnia nr 279 przy ul. Admiralskiej 65 została wykonana w 1962 r. do głębokości 48 m. Otwór zarurowany jest rurami obsadowymi O12 cali do głębokości 28,8 m oraz rurami O8 cali do głębokości 44,08 m. W studni na głębokości 48,0 m zabudowany jest filtr topiony O 4 cali o następującej konstrukcji: - rura podfiltrowa O4 cali - długości 2,0 m , - część czynna O4 cali - długości 2,0m, - rura nadfiltrowa O4cali - długości 5,0m, Obudowę studni stanowi szyb wykonany z kręgu betonowego o średnicy O 1,1 m i głębokość 1,0m. Szyb wyniesiony jest 0,1 m ponad powierzchnię terenu i przykryty jest płytą betonową (dwudzielną) z zamontowaną żeliwną pompą stojakową i rurami pompowymi 4 cali o długości 24,15 m. Rury obsadowe wyprowadzone są na wysokość 0,15 m nad dno obudowy. 3.1.2. Zakres rzeczowy robót dla w/w studni : - demontaż urządzeń pompowych studni - kpl. - likwidacja studni zgodnie z Projektem prac geologicznych oraz Decyzją Nr GH-8/10 z dn.20.04.2010r. wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi, - rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach żelbetowych - ok. 14,00m2 - rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych - ok. 0,25m3 - rozebranie chodników z płyt betonowych - ok. 7,5 m2 - wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej - ok. 6,72m2 - rozścielenie ziemi urodzajnej - ok. 0,75m3 - wykonanie trawnika dywanowego - ok. 7,5m2 - trwałe oznakowanie miejsc likwidacji studni - uporządkowanie terenu - opracowanie dokumentacji powykonawczej - kpl. 3.2. Charakterystyka studni przy ul. Żwawej 9 : 3.2.1. Studnia nr 256 przy ul. Żwawej 9 została wykonana w 1960 r. do głębokości 33,5 m. Warstwa wodonośna ujęta jest filtrem kolumnowym O6 cali o następujących wymiarach: - rura podfiltrowa O4 cali - długości 2,0 m , - część czynna owinięta siatką O4 cali - długości 4,0m, - rura nadfiltrowa O6 cali - długości 7,2m wprowadzona na dno obudowy. W otworze zabudowane są rury O12 cali na głębokości 26m w korku iłowym do powierzchni terenu. Studnia posiada obudowę z kręgów betonowych o średnicy O 1,2 m i głębokość 1,6m. Szyb wyniesiony jest ponad powierzchnię terenu i przykryty jest płytą betonową(dwudzielną) z zamontowaną żeliwną pompą stojakową i rurami pompowymi o długości 20,60 m. 3.2.2. Zakres rzeczowy robót dla w/w studni : - demontaż urządzeń pompowych studni - kpl. - ikwidacja studni zgodnie z Projektem prac geologicznych oraz Decyzją Nr GH-9/10 z dn.20.04.2010r. wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi, - rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych - ok. 6,84m2 - rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych - ok. 0,04m3 - remont cząstkowy chodników z płyt betonowych - ok. 0,5 0m2 - montaż obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - cokół ogrodzenia - ok. 3,70m - wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej - ok. 6,84m2 - rozścielenie ziemi urodzajnej - ok. 0,30m3 - wykonanie trawnika dywanowego - ok. 3,0m2 - trwałe oznakowanie miejsc likwidacji studni - uporządkowanie terenu - opracowanie dokumentacji powykonawczej - kpl. 3.3. Charakterystyka studni przy ulicy Terenowej 15 : 3.3.1. Studnia nr 230 przy ul. Terenowej 15 została wykonana w 1964 r. do głębokości 62m. W otworze zabudowane są rury obsadowe O6cali na głębokości 38,0 m. Do eksploatacji ujęto czwartorzędną warstwę wodonośną filtrem O 3? cala posadowionym na głębokości 50,5 m. Wymiary filtra są następujące: - rura podfiltrowa O3?cala - długości 6,0 m , - część czynna O3? cala - długości 6,0m owinięta siatką, - rura nadfiltrowa O3? cala - długości 5,0m, Studnia posiada obudowę z kręgów betonowych o średnicy O 1,2 m i głębokość 1,0m. Szyb wyniesiony jest ponad powierzchnię terenu i przykryty jest płytą betonową(dwudzielną) z zamontowaną żeliwną pompą stojakową i rurami pompowymi o długości 31,00 m. 3.3.2. Zakres rzeczowy robót dla w/w studni : - demontaż urządzeń pompowych studni - kpl. - likwidacja studni zgodnie z Projektem prac geologicznych oraz Decyzją Nr GH-11/10 z dn.20.04.2010r. wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi, - rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych - ok. 18,36m2 - remont cząstkowy (w tym demontaż) chodnika z płyt betonowych - ok. 11,01 m2 - montaż obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - cokół ogrodzenia - ok. 3,70m - wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej - ok. 12,42m2 - rozścielenie ziemi urodzajnej - ok. 1,22m3 - wykonanie trawnika dywanowego - ok. 12,16m2 - trwałe oznakowanie miejsc likwidacji studni - uporządkowanie terenu - opracowanie dokumentacji powykonawczej - kpl. 3.4. Charakterystyka studni przy ul. Św. Franciszka z Asyżu/ Magnesowej: 3.4.1. Studnia nr 50 przy ul. Św. Franciszka z Asyżu/ Magnesowa, została wykonana w 1952 r. do głębokości 41 m. Do eksploatacji ujęte zostało czwartorzędowy poziom wodonośny. W otworze zabudowane są rury obsadowe O 8? cala na głębokości 36,0 m. Warstwa wodonośna ujęta jest filtrem topionym O4 cali posadowionym na głębokości 41 m. Wymiary filtra są następujący: - rura podfiltrowa O4 cali - długości 1,0 m, - część czynna O4 cali - długości 3,0m owinięta siatką, - rura nadfiltrowa O4 cali - długości 8,0m, Studnia posiada obudowę z kręgów betonowych o średnicy O 1,2 m i głębokość 0,8m. Obudowa wyniesiona jest 0,2 m ponad powierzchnię terenu i przykryta jest płytą betonową(dwudzielną) z zamontowaną żeliwną pompą stojakową i rurami pompowymi o długości 6,15 m. 3.4.2. Zakres rzeczowy robót dla w/w studni : - demontaż urządzeń pompowych studni - kpl. - ikwidacja studni zgodnie z Projektem prac geologicznych oraz Decyzją Nr GH-14/10 z dn.20.04.2010r. wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi, - demontaż i ponowny montaż przęseł ogrodzenia z kształtowników stalowych - ok. 3,00m2 - rozebranie elementów konstrukcji betonowych zbrojonych -ok. 0,67m3 - wykonanie cokołu żelbetowego o wym. 2,0x0,25x0,5 - ok. 2,00mb - wykonanie daszka betonowego cokołu ogrodzenia o wym.2,5x0,35 - ok. 0,88m2 - wykonanie dylatacji cokołu ogrodzenia - ok. 2,00mb - rozścielenie ziemi urodzajnej - ok. 0,90m3 - wykonanie trawnika dywanowego - ok. 9,00m2 - trwałe oznakowanie miejsc likwidacji studni - uporządkowanie terenu - opracowanie dokumentacji powykonawczej - kpl. 3.5. Charakterystyka studni przy ul. Konstantynowskiej 39a: 3.5.1. Studnia nr 112 przy ul. Konstantynowskiej 39a została wykonana w 1954 r. do głębokości 45,5 m. ujmując do eksploatacji czwartorzędowe piętro wodonośne. W otworze zabudowane są rury obsadowe O 6i5/8 cala na głębokości 40,0m. Warstwa wodonośna ujęta jest filtrem O 3? cali posadowionym na głębokości 45,5 m. Wymiary filtru są następujące: - rura podfiltrowa O 3? cala - długości 1,0 m , - część czynna O 3? cala - długości 3,0m owinięta siatką, - rura nadfiltrowa O 3? cala - długości 6,2m, Studnia posiada obudowę z kręgów betonowych o średnicy O 1,2 m i głębokość 0,7m. Szyb wyniesiony jest ponad powierzchnię terenu i przykryty jest płytą betonową (dwudzielną) z zamontowaną żeliwną pompą stojakową i rurami pompowymi o długości 9,60m . 3.5.2. Zakres rzeczowy robót: - demontaż urządzeń pompowych studni - kpl. - likwidacja studni zgodnie z Projektem prac geologicznych oraz Decyzją Nr GH-13/10 z dn.20.04.2010r. wydaną przez Prezydenta Miasta Łodzi - rozebranie chodników z płyt betonowych - ok. 12,00 m2 - rozścielenie ziemi urodzajnej - ok. 1,20m3 - wykonanie trawnika dywanowego - ok. 12,00m2 - trwałe oznakowanie miejsc likwidacji studni - uporządkowanie terenu - opracowanie dokumentacji powykonawczej - kpl. 4. Całość robót wykonać zgodnie projektami prac geologicznych opracowanymi przez: Przedsiębiorstwo Geologiczne POLGEOL S.A. Warszawa Zakład w Łodzi ul. Nowa 29/31 , DECYZJAMI: Nr GH-8/10, Nr GH-9/10, Nr GH-11/10, Nr GH -13/10, Nr GH- 14/10 z dn. 20 kwietnia 2010r. wydanymi przez PREZYDENTA MIASTA ŁODZI oraz robotami budowlanymi towarzyszącymi, nie ujętymi w projekcie a zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 5.Dodatkowe wymagania 5.1. Wykonawca przedstawi do akceptacji projekt organizacji i harmonogram robót uwzględniając wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 5.2. Harmonogram robót musi być zaakceptowany przez Inwestora Zastępczego, - wszelkie odstępstwa od projektu należy uzgadniać z projektantem i przedstawicielem Inwestora Zastępczego. 5.3. Wykonawca na swój koszt w własnym staraniem dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. (Dz. U. Nr 92/2004 poz. 881 ze zm.). 6. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, warunki rękojmi i gwarancji oraz warunki odbioru zawarte są we wzorze umowy, załączniku nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Pełnomocnik zamawiającego przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 p. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 000,00 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank S.A. Oddział w Łodzi, ul. Wodna 39/41, nr 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na Likwidacja studni publicznych na terenie Łodzi : ul. Admiralska 65 , ul. Terenowa 15, ul. Św. Franciszka z Asyżu , ul. Konstantynowska 39a, ul. Żwawa 9 . Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 7. Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp . 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 9. Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnik zamawiającego żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Pełnomocnika zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Pełnomocnik zamawiającego zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Pełnomocnik zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 12.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie, 12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2.1) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień na usługi, których przedmiotem była likwidacja studni , o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2.1) SIWZ oraz dokumentów o których mowa w rozdziale VI pkt.2.2) i pkt. 2.3) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2.1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geologiczne - w zakresie wystarczającym do realizacje przedmiotu zamówienia Uprawnienia o których mowa powyżej winny być zgodne Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzania kwalifikacji (Dz.U. 2006 nr 124 poz. 865 z póz.zm.) Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2.1) i pkt. 2.4.) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach określonych w § 5 ust. 2 i § 6 ust. 5 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 7 ust. 8 i § 12 ust. 3 załącznika nr 8 do do SIWZ (wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. A- 213 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 50,00 PLN + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o formalnościach jakie powinny być dopełnione przez wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Postanowienia zawieranej umowy będą zgodne z wzorem umowy - zał. nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania faksem zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastrzeżeniem art. 183 Pzp oraz pkt.3 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 2 , jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy. 4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana ,uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Pełnomocnik zamawiającego może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny chyba, że zajdą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 Pzp. 5. Zgodnie z art. 139 ust. 3 ustawy - prawo zamówień publicznych - umowy są jawne i podlegają udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty : 6. W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis. 7. Wykonawca jako wytwórca odpadów ( w tym mas ziemnych ) zobowiązany jest złożyć stosowne (odpowiednie) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. 2007 nr 39, poz. 251 ze zm.) tj. : - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie - decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami. Uwaga Dokumenty wymienione powyżej w pkt.6-7 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawcy występujący wspólnie : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej Pełnomocnikowi zamawiającego w terminie wskazanym w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia : - wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), - określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ), - wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, - zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, - umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, - zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji, - zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora. Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.