Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oświęcim: przebudowa ul. Sakranusa i ul. Syreniusza w Oświęcimiu wraz z budową miejsc postojowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Oświęcim, do kontaktów: Ewa Wojak, Anna Kula, ul. Zaborska 2 pok. nr 1, 32-600 Oświęcim, tel. 033 8429100, fax 033 8429199, e-mail: um@um.oswiecim.pl, www.um.oswiecim.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Zamówień Publicznych, Ewa Wojak, ul. Solskiego 2 pok. nr 11, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311, 8429361, fax 033 8429361, www.um.oswiecim.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Zamówień Publicznych, Ewa Wojak, ul. Solskiego 2 pok. nr 11, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311, 8429361, fax 033 8429361, www.um.oswiecim.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Sakranusa i ul. Syreniusza w Oświęcimiu wraz z budową miejsc postojowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ul. Sakranusa i ul. Syreniusza w Oświęcimiu wraz z budową miejsc postojowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót: a) roboty drogowe b) roboty kanalizacyjne c) roboty elektryczne d) roboty teletechniczne e) wykonanie miejsc postojowych na osiedlu Błonie w rejonie ul. Sakranusa i Syreniusza. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Oświęcim. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.07.2006;
III.1) Wymagane wadium: 12 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ między innymi: - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 130 000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 130 000,00 zł, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowa lub budowa dróg lub parkingów wraz z wykonaniem kanalizacji, nomenklatura CPV 45.23.31.24 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym 1 pracownika z uprawnieniami kierownika budowy do wykonywania robót drogowych wraz z wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca w tym m.in.: pojazd transportowy samowyładowczy, koparkę lub koparko-ładowarkę, zagęszczarkę płytową, ubijak spalinowy, walec drogowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.08.2005, cena - 22,00 PLN. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miasta w Wydziale Zamówień Publicznych w Oświęcimiu, ul. Solskiego 2 pok. 11, płatne w Wydziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek złożony w formie faxu, winien być niezwłocznie potwierdzony na piśmie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 10:00, Oświęcim, ul. Solskiego 2 pok. nr 11.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Dostawa ładowarki kołowej
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart/ karnetów/ abonamentów dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu oraz ich osób towarzyszących.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku
- Rewitalizacja skweru zieleni u zbiegu ulic Klonowej i Powstańców Wielkopolskich
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Budowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 2 na terenie Leśnictwa Kwiatki.
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.