eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzanów › Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Bodzanów: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015
Numer ogłoszenia: 307938 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzanów , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 24 2607006 w. 30, faks 24 2607065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015 Dostawy odbywać się będą do następujących jednostek organizacyjnych Gminy Bodzanów w sezonie grzewczym 2014/2015: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Placówek Oświatowych w Nowym Miszewie, ul. Szkolna 2, 09-470 Bodzanów, około 12 000l; - Publiczne Gimnazjum w Nowym Miszewie ul. Szkolna 2, 09-470 Bodzanów, około 13 000l; - Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieślach, im. Leona Szparadowskiego, 09-470 Bodzanów, około 5 000l; - budynek Ośrodka Zdrowia w Miszewie Murowanym, 09-470 Bodzanów, około 10 000l; - remiza OSP w Bodzanowie, ul. Głowackiego 22, 09-470 Bodzanów, około 1 000l. Olej opałowy lekki winien być zgodny z polską normą PN-C96024:2001 dla gatunku L. 1.Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 41 000l będzie następować od dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2015r. 2. O ilościach oleju opałowego lekkiego i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z 48 godzinnym wyprzedzeniem drogą elektroniczną lub faksem. Dostawy oleju opałowego lekkiego odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt w ilościach wskazanych przez Zamawiającego do każdego ze wskazanych budynków w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Planowana w pkt 1. ilość oleju opałowego lekkiego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie handlu olejem opałowym dotyczącego przedmiotu zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 2) Wypełniony formularz ofertowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zał. Nr 1 do SIWZ. 3) Wypełniony formularz cenowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zał. Nr 1a do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów - zał. Nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy w przypadku, gdy taka konieczność będzie wynikała z następujących okoliczności: a) jako następstwo zmian obowiązujących przepisów, w tym zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, c) konieczności zmiany poszczególnych terminów realizacji Umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, p. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urzędu Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.