eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zaprojektowanie i wykonanie parkingu na samochody osobowe przy siedzibie Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Częstochowa: Zaprojektowanie i wykonanie parkingu na samochody osobowe przy siedzibie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 307834 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie parkingu na samochody osobowe przy siedzibie Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie parkingu na samochody osobowe, z jego wygrodzeniem terenu z dwoma wjazdami od strony południowej i północnej na dziedzińcu nieruchomości przy ul. Sobieskiego 7 w Częstochowie nr ewid. dz. 17/9 i 17/8 obręb 183. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zatrudniają (na podstawie umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej), co najmniej jedną osobę, która posiada adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na jej uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, posiadającą aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000 zł; 5.Wykażą się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej, o wartości min. 100 000,00 zł brutto. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: A)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); C)Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000 zł; D)Wykaz, (wg Załącznika nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót ogólnobudowlanych o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług. Załączone dokumenty muszą jednoznacznie wskazywać przedmiot zamówienia, jego wartość, termin realizacji, beneficjenta oraz potwierdzać należyte wykonanie(wykonywanie) umowy. E)Wykaz zatrudnionych osób (min. jednej), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na ich uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień budowlanych oraz dokumentem potwierdzającym aktualną przynależność tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik Nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.arimr.gov.pl oraz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie w pok. 347.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie, w pokoju nr 143 Ip. kancelaria Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.