Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Poznań: Wykonanie pełnienia ochrony obiektów przy ul. Juraszów 7/19, ul. Uzdrowiskowej 2 oraz Hotelu Pracowniczego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu ul. Dojazd 32
Numer ogłoszenia: 3077 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pełnienia ochrony obiektów przy ul. Juraszów 7/19, ul. Uzdrowiskowej 2 oraz Hotelu Pracowniczego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu ul. Dojazd 32.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie pełnienia ochrony obiektów przy ul. Juraszów 7/19, ul. Uzdrowiskowej 2 oraz Hotelu Pracowniczego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu ul. Dojazd 32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 639796,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 710478,78
Oferta z najniższą ceną: 710478,78 / Oferta z najwyższą ceną: 748257,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). Usługa ochrony osób i mienia jest usługą powszechnie dostępną. O powszechnej dostępności dostaw lub usług przesądza przede wszystkim występowanie na rynku działania Zamawiającego wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne typowe usługi. Na rynku usług ochroniarskich istnieje bardzo duża grupa Wykonawców prowadzących działalność polegającą na świadczeniu usług ochrony będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność. Ustalony standard jakościowy (chodzi o średni standard) oznacza usługi o określonych normach, o małym stopniu złożoności. Standardy jakościowe usługi ochrony zostały określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), gdzie w art. 1 określone zostały: 1) obszary, obiekty i urządzenia podlegające obowiązkowej ochronie; 2) zasady tworzenia i funkcjonowania wewnętrznych służb ochrony; 3) zasady prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochroniarskich osób i mienia; 4) wymagane kwalifikacje i uprawnienia pracowników ochrony; 5) nadzór nad funkcjonowaniem ochrony osób i mienia. Standardy dotyczące wymaganych kwalifikacji i uprawnień pracowników ochrony, zasady sprawowania nadzoru nad pracownikami ochrony oraz zasady funkcjonowania służb ochrony i zasady prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochroniarskich mają zastosowanie w przypadku usługi ochrony i mienia są zatem usługami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest niższa niż 193 000,00 euro, a więc Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki oraz Departamentu Infrastruktury UMWW w Poznaniu w 2024 roku, z podziałem na części
- Zadanie 55202 "Budowa kompleksowego systemu ochrony kompleksu wojskowego 2744".
- Wykonanie robót budowanych w budynkach NZOZ w Poznaniu w podziale na części
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024r. - II półrocze
- AN/ZP/27/24 Droga testowa na terenie Kampusu Politechniki Poznańskiej ul. Piotrowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.