eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Jasienica: zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica
Numer ogłoszenia: 307742 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasienica , ul. Międzyrzecka 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 033 8152451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasienica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Forma zabezpieczenia spłaty kredytu długoterminowego stanowi weksel własny IN BLANCO wraz z deklaracją wekslową 2. Kwota kredytu zostanie przelane na rachunek bieżący gminy Nr 87 8117 0003 0000 0101 2000 0010 BS w Jasienicy, 3. Harmonogram spłaty kredytu Rok termin spłaty Kwota do spłaty w zł. 2010 do 31 marca 2010r. 250 000 2010 do 31 maja 2010r. 250 000 2010 do 30 września 2010r. 300 000 2011 do 31 marca 2011r. 500 000 2011 do 31 maja 2011r. 500 000 2012 do 31 marca 2012r. 500 000 2012 do 31 maja 2012 500 000 2013 do 31 marca 2013r. 500 000 2013 do 31 maja 2013 500 000 Razem: 3 800 000 4. Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo w 2009 r. w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, przelewem na rachunek zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Jasienicy nr rachunku: 87 8117 0003 0000 0101 2000 0010. 5. Karencja w spłacie pierwszej raty kapitałowej do dnia 31 marca 2010r. 6. Naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia. 7. Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz wcześniejszej jego spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy (za okres obrachunkowy uznaje się okres kwartału kalendarzowego). 9. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego; Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. 10. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 11. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 13. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć - WIBOR 3M obowiązujący w dniu 01.09.2009r. 14. rozpoczęcie spłaty rat kapitałowych - 31.03.2010 r., 15. zakończenie spłaty rat kapitałowych - 31.05.2013 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów o których mowa niżej, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione niżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (formularz nr 1) należy dołączyć: 1. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym (formularz nr 2) 4. pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 10 SIWZ - jeżeli dotyczy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3 składa każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.