To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Poznań: Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015
Numer ogłoszenia: 30758 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 506684 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część A - usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w budynku C przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu z wyłączeniem pomieszczeń Zakładu Graficznego (pomieszczenia nr 07-09, 016), Przychodni Lekarsko - Stomatologicznej (pomieszczenia nr 12-17), portierni, szatni z zapleczem, pok. nr 05, 015. Część B - usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w budynku Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu z wyłączeniem pomieszczeń nr 1-5, 8, 105, 205, 305, 405..3. Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonywanie usług porządkowych w godz. 22:00 - 7:00; -w dni powszednie oraz w soboty i niedziele roku akademickiego - sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, laboratoriów komputerowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów; -codzienny dyżur w bud. C jednej osoby sprzątającej (od dnia 15 września do 30 czerwca, również w soboty i niedziele) w godz. 8:00 - 20:00, natomiast w okresie wakacyjnym (m-ce lipiec, sierpień do 15 września) dyżur w godz. 9:00 - 15:00 w celu bieżącego utrzymania czystości (dotyczy części A); -dwukrotne w roku - mycie okien, powierzchni przeszklonych, naświetli drzwiowych, żaluzji aluminiowych - wiosna (marzec/kwiecień), jesień (wrzesień/październik); -jednokrotne w roku (sierpień/wrzesień) czyszczenie wykładzin dywanowych, żaluzji verticale, tapicerowanych siedzisk krzeseł i foteli komputerowych w salach wykładowych, laboratoriach komputerowych a w pomieszczeniach biurowych na konkretne zlecenie użytkowników pomieszczeń; jednokrotne w roku (sierpień/wrzesień) szorowanie szorowarką podłóg pokrytych, płytkami ceramicznymi, lastriko z zastosowaniem zabezpieczenia antypoślizgowego na: ciągach komunikacyjnych, holach, korytarzach, w laboratorium komputerowym pok. 103C, sanitariaty; -jednokrotne w ciągu roku (sierpień/wrzesień) czyszczenie podłóg pokrytych wykładziną PCV wraz z akrylowaniem; -sprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo- budowlanych; -codzienna obsługa szatni w godz. 7:30-20:00 (w zależności od potrzeb Zamawiającego) przez okres 15 m-cy tj. od 01 lutego 2014 r. do 31 maja 2014 r., od 01 października 2014r. do 31 grudnia 2014 r., od 03 stycznia 2015 r. do 31 maja 2015 r., od 01 października 2015 r. do 31grudnia 2015 r. Uwaga! Szczegółowy zakres prac porządkowych w poszczególnych obiektach zawierają załączniki - odpowiednio do części A - nr 11A, do części B - 11B do SIWZ. Szczegółowy zakres obsługi szatni zawierają załączniki - odpowiednio do części A - nr 12A, do części B - 12 B do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWO - USŁUGOWE VIGOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWO - USŁUGOWE VIGOR SP. Z O.O.
- Biuro Handlowo - Usługowe Vigor Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 19/6, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 442608,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219071,78
Oferta z najniższą ceną: 143671,63 / Oferta z najwyższą ceną: 568586,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWO - USŁUGOWE VIGOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWO - USŁUGOWE VIGOR SP. Z O.O.
- Biuro Handlowo - Usługowe Vigor Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 19/6, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275968,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135603,84
Oferta z najniższą ceną: 135603,84 / Oferta z najwyższą ceną: 344925,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.