eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Modernizacja dróg powiatowych nr 1754N, 4323N i 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzysząca infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-27

Węgorzewo: Modernizacja dróg powiatowych nr 1754N, 4323N i 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzysząca infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo
Numer ogłoszenia: 307554 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211075 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg powiatowych nr 1754N, 4323N i 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzysząca infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. Modernizacja dróg powiatowych nr 1754N, 4323N, 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo. Robotami budowlanymi objęte będą ulice: Towarowa, Przemysłowa, Reymonta (w granicach administracyjnych miasta), Krótka. W ramach inwestycji zostaną osiągnięte wskaźniki produktu: - zrekonstruowane drogi powiatowe - 1,70 km - wybudowane - przebudowane chodniki - 2,10 km - wybudowane - przebudowane skrzyżowania - 4 szt. - wybudowane - przebudowane przejścia dla pieszych - 9 szt. - wybudowane - przebudowane punkty oświetleniowe - 35 szt. - wybudowana - przebudowana sieć kanalizacji deszczowej - 1,28 km - wybudowane - przebudowane obiekty infrastruktury ochrony środowiska ( studnie rewizyjne na kanale deszczowym, studzienki betonowe) - 106 szt. 2.Modernizacja dróg polegać będzie na uregulowaniu szerokości jezdni do 6 m z wykonaniem odpowiednich poszerzeń na poziomych łukach kołowych, wykonaniu parkingów przyległych do jezdni, budowie ciągów pieszych o szer. 2m (z miejscowymi przewężeniami ), wzmocnieniu istniejącej nawierzchni do nośności 80kN - oś, przebudowie i budowie zjazdów do posesji, uregulowaniu odwodnienia, budowie kanalizacji deszczowej, (UWAGA: należy uwzględnić i wykonać zgodnie ze szczegółem rysunkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, ocieplenie Wylot - Separator), przebudowie - budowie oświetlenia ulicznego z pominięciem wykonanego pierwszego etapu, czyli oświetlenie przy ul. Przemysłowej. 3.Zamawiający dzieli inwestycję na dwa umowne etapy; wymaga się, aby w roku 2010 wykonawca wykonał kanalizację deszczową tj. przynajmniej w części niezbędnej ze względu na prace budowlane wykonywane przez Gminę Węgorzewo na nowobudowanych gminnych drogach w ramach miejskiej części inwestycji (zaleca się, aby wykonawca, w celu organizacyjnym, orientacyjnie zapoznał się z inwestycją gminną), natomiast pozostałe roboty należy wykonać do dnia 30.08.2011 r. 4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej będącej integralną częścią SIWZ. 5.Użyte w projekcie, opisach czy rysunkach materiały i urządzenia o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwania, parametry jakościowe i wymagany standard. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem standardów technologicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kanalizacji deszczowej. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 6.Zaleca się dokonania wizji w terenie objętym robotami budowlanymi. 7.Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 8.Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Inspektorowi Nadzoru deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 9.Wszelkie zdemontowane urządzenia oraz cały urobek należy dostarczyć do Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach, Ogonki 6, 11-600 Węgorzewo. 10.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie realizacji robót dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie budowy. 11.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz termin wykonania zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 12.Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wykonawca przedłoży Zamawiającemu sporządzony przez siebie harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, z uwzględnieniem Rozdziału III pkt 4 niniejszej SIWZ. Zamawiający preferuje następującą konstrukcję harmonogramu: a) część rzeczowo - terminowa: dwudzielny podział na umowne etapy, tj. kanalizację deszczową i pozostałą część inwestycji b) część finansowa: dwudzielny podział na rok 2010 (po wykonaniu kanalizacji deszczowej) i na rok 2011 (po wykonaniu pozostałej części inwestycji). Wykonawca może nieco szczegółowiej rozbić część rzeczowo - terminową w roku 2011, by Zamawiający mógł posiąść orientacyjną wiedzę o postępie robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikowania harmonogramu w porozumieniu z wykonawcą oraz dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie przez wykonawcę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 13.Realizacja robót winna być prowadzona zgodnie z umową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową będącą załącznikiem do SIWZ, obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym. Nadto roboty winne być realizowane z należytą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i właściwej organizacji, celem osiągnięcia najlepszej jakości w końcowym rezultacie. 14.Niniejszy projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (konkurs 01-08-5.2.1, Poddziałanie 5.2.1 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny), ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Unia Europejska) oraz budżetu Powiatu węgorzewskiego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejszy projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (konkurs 01-08-5.2.1, Poddziałanie 5.2.1 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny), ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Unia Europejska).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. Gajewo -Pełnomocnik, Gajewo, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
  • Konsorcjum w składzie: Grupa Przedsiębiorstw Robót Drogowych Sp. z o. o. -Partner, ul. Młodkowskiego 40, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3136228,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3261362,54

  • Oferta z najniższą ceną: 3261362,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3913299,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.