eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Dostawa wyposażenia w ramach zadaniaRozwój Turystyki Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Środa Śląska: Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Rozwój Turystyki Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 307548 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Rozwój Turystyki Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca załadunek, transport, wyładunek, ustawienie, montaż wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem wyszczególnionego poniżej dla każdej z 11 części zamówienia określonych poniżej, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wszystkie towary objęte przedmiotem zamówienia mają spełniać wymagane przez prawo i określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymogi bezpieczeństwa i stosowne normy. Miejsce ich dostawy określono w ust. 2. Przez dostarczenie wyposażenia i sprzętu rozumie się dostarczenie, wniesienie, ustawienie, złożenie (np. meble) i zamontowanie wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem przez Wykonawcę w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 części: Część 1 - meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne, Część 2 - meble przemysłowe, Część 3 - środki czystości i chemia do uzdatniania wody, Część 4 - maszyny i sprzęt do sprzątania, Część 5 - wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie, Część 6 - zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego, Część 7 - świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego, Część 8 - sprzęt AGD, Część 9 - elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu, Część 10 - odzież ochronna, Część 11 - projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń UWAGA ! Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w ramach każdej części, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu wykaz sprzętu i wyposażenia zaoferowanego w ramach każdej części zamówienia z podaniem: parametrów i cech technicznych oraz cen jednostkowych poszczególnych pozycji wyposażenia składających się na cenę ofertową brutto. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Część 1 - załącznik nr 7 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr 8 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr 9 do SIWZ. Część 4 - załącznik nr 10 do SIWZ, Część 5 - załącznik nr 11 do SIWZ, Część 6 - załącznik nr 12 do SIWZ, Część 7 - załącznik nr 13 do SIWZ, Część 8 - załącznik nr 14 do SIWZ, Część 9 - załącznik nr 15 do SIWZ Część 10 - załącznik nr 16 do SIWZ, Część 11 - załącznik nr 17 do SIWZ, 2. Miejsca dostawy sprzętu objętego zamówieniem: Średzki Park Wodny w Środzie Śląskiej przy ul. Winogronowej 3. Minimalny okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, zaś dla wyposażenia posiadającego karty gwarancyjne producenta okres wskazany w kartach gwarancyjnych, nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 4. Sprzęt i wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w opisie, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki zgodne z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w zamówieniu. Wskazanie w opisie nazwy producenta służy tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Odpowiedniki powinny być równoważne pod względem parametrów technicznych, tzn. nie gorsze od wskazanych. Parametry techniczne sprzętu określono jako minimalne. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, służą jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu dostawy wyposażenia objętego niniejszym zamówieniem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.13-3, 39.14.10.00-2, 39.15.10.00-5, 38.80.00.00-0, 42.92.47.30-5, 42.92.47.20-2, 37.40.00.00-2, 48.20.00.00-0, 30.23.60.00-2, 72.00.00.00-5, 39.70.00.00-9, 43.80.00.00-1, 18.10.00.00-0, 79.42.12.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą się, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 zamówienie: Część 1 - obejmujące meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto , Część 2 - obejmujące meble przemysłowe o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto , Część 3 - obejmujące środki czystości i chemia do uzdatniania wody o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto , Część 4 - obejmujące maszyny i sprzęt do sprzątania o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto , Część 5 - obejmujące wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto , Część 6 - obejmujące zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto , Część 7 - obejmujące świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto , Część 8 - obejmujące sprzęt AGD o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto , Część 9 - obejmujące elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto , Część 10 - obejmujące odzież ochronna o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto , Część 11 - obejmujące projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych że podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp, które mogą zostać wprowadzone po zaistnieniu następujących okoliczności: 1) przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę, 2) zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 3) zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy, 4) zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy, 5) warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego w szczególności.: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. Wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy nie może być przyczyną żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia jeżeli Wykonawca sam występuje do Zamawiającemu z wnioskiem o zmianę i jest świadomy kosztów, które generuje wprowadzenie zmiany. 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy ( koszty związane z ewentualną podwyżką stawek VAT ponosi Wykonawca), 7) Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13 w Środzie Ślaskiej, Pl. Wolności 5,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13 w Środzie Ślaskiej, Pl. Wolności 5,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.13-3, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble przemysłowe,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - meble przemysłowe, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki czystości i chemia do uzdatniania wody,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - środki czystości i chemia do uzdatniania wody, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: maszyny i sprzęt do sprzątania,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - maszyny i sprzęt do sprzątania, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.30-5, 42.92.47.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt AGD,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - sprzęt AGD, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu, zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: odzież ochronna,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - odzież ochronna, zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 - projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. właściwości estetyczne - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.