eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Przebudowa drogi wraz z rozbudową sieci kanalizacji deszczowej oraz budową chodnika przy drodze powiatowej nr 1151D w miejscowości Gaworzyce- etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Przemków: Przebudowa drogi wraz z rozbudową sieci kanalizacji deszczowej oraz budową chodnika przy drodze powiatowej nr 1151D w miejscowości Gaworzyce- etap I
Numer ogłoszenia: 307164 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wraz z rozbudową sieci kanalizacji deszczowej oraz budową chodnika przy drodze powiatowej nr 1151D w miejscowości Gaworzyce- etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1151D- w zakresie wskazanym w PZT (projekcie zagospodarowania terenu - zał. nr 8 do SIWZ) tj. rozpoczyna się od styku z wyremontowanym odcinkiem drogi (w rejonie kościoła), a kończyć się będzie za skrzyżowaniem w rejonie budynku Urzędu Gminy Gaworzyce. Zamówienie obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m. in. usunięcie drzew w pasie drogowym z karczowaniem pni, przestawienie istniejących kiosków/sklepików, rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej, frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, rozbiórkę nawierzchni jezdni, poboczy, chodników, zjazdów, regulacje istniejących urządzeń- sieci, roboty ziemne, wykonanie wszelkich robót odwodnieniowych- kanalizacja deszczowa, ułożenie nowego krawężnika betonowego jako ograniczenia jezdni, ułożenie nawierzchni jezdni (SMA redukująca hałas- tzw. cicha nawierzchnia), budowę nowych chodników, zjazdów, miejsc postojowych z kostki betonowej, ustawienie nowej wiaty przystankowej, wykonanie organizacji ruchu oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących- objętych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wynikających z SIWZ. W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także: - wprowadzenie oznakowania na czas prowadzenia robót, - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - dostarczenie wszystkich materiałów i sprzętów niezbędnych do wykonania robót wynikających z technologii robót i specyfikacji technicznych, - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie wraz z uwzględnieniem wykonania wszelkich prac porządkujących pas drogowy przed oraz po wykonaniu robót. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w ST, opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem robót, stosując materiały wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami. Na czas wykonywania robót przebudowywana droga zostanie w całości wyłączona z ruchu drogowego. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zadania określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz cała dokumentacja projektowa wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ- w odniesieniu do obszaru stanowiącego niniejsze zamówienie- podanego w opisie przedmiotu zamówienia - wskazanego w całości w PZT (Projekcie Zagospodarowania Terenu- zał. nr 8 do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w rozpatrywaniu ofert jest wniesienie wadium w wysokości: 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed terminem upływu składania ofert. Dokładne szczegóły odnośnie wadium opisane zostały w pkt 9 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - polegające na przebudowie lub budowie drogi (obejmujące wykonanie robót odwodnieniowych, ułożenie nawierzchni chodników i nawierzchni bitumicznych) o wartości min. 900 000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) za każde zadanie - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5.2.a SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował n/w osobami przy realizacji przedmiotowego zamówienia, tj.: 1. Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - posiadającą doświadczenie w postaci pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zadań o podobnym charakterze tj. polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg w terenie zabudowanym oraz posiadająca wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności uprawniającej do pełnienia funkcji kierownika budowy nad niniejszym zadaniem. 2. Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót (branża instalacyjna - kanalizacja deszczowa) - posiadającą doświadczenie w postaci pełnienie funkcji kierownika robót lub kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zadań o podobnym charakterze tj. polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg w terenie zabudowanym (obejmujących wykonanie kanalizacji deszczowej) oraz posiadająca wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności uprawniającej do pełnienia funkcji kierownika robót (branża instalacyjna - kanalizacja deszczowa) nad niniejszym zadaniem. 3. Uprawnionym geodetą - posiadającym odpowiednie uprawnienia, minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 2 lata - załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gdzie posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (słownie złotych: osiemset tysięcy), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz - Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ tj. m.in wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Załączniki nr 2-7 do SIWZ oraz odpowiednie do tego dokumenty (zgodnie z SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

stotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w pkt 17 SIWZ, tj: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach określonych w SIWZ, b) zmian w składzie wskazanego w ofercie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego osób, które spełnią wymagania określone niniejszą Specyfikacją w zakresie kwalifikacji; c) zmian w składzie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wskazanego w umowie po stronie Zamawiającego w przypadku absencji spowodowanej chorobą lub też zmianą zakresu obowiązków, itp.; d) zmian w składzie zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców w przypadku zaistnienia uzasadnionej konieczności wynikającej z uwarunkowań organizacyjnych, nie mających wpływu na wydłużenie terminu umownego realizacji zadania; e) zmiany wynagrodzenia, które zostanie m. in. odpowiednio zmniejszone w przypadku, gdy roboty objęte przedmiotem zamówienia nie zostały wykonane w całości lecz w części; f) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz rękojmi za wady (w tym gwarancji jakości); g) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie; h) zmiany sposobu rozliczenia niniejszej umowy (również w przypadku pojawienia się konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia) oraz zmiany umowy w związku z rozliczeniem kosztorysowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzdp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.