eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej oraz odzieży i obuwia dla personelu Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Bydgoszcz: sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej oraz odzieży i obuwia dla personelu Szpitala
Numer ogłoszenia: 307023 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej oraz odzieży i obuwia dla personelu Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej oraz odzieży i obuwia dla personelu Szpitala , podział na 24 części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 18.10.00.00-0, 18.41.00.00-3, 18.83.20.00-0, 18.80.00.00-7, 39.50.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca złoży: a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykaże się w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem min. 1 dostawy bielizny i/lub odzieży roboczej na kwotę min: W grupie 1 : 16 456 zł W grupie 2: 9301zł W grupie 3 : 4181 zł W grupie 4 : 2625 zł W grupie 5 : 12 678 zł W grupie 6: 9555 zł W grupie 7 : 8642 zł W grupie 8 : 845 zł W grupie 9 : 2400 zł W grupie 10: 3690 zł W grupie 11 : 12440 zł W grupie 12 : 4816 zł W grupie 13 : 4800 zł W grupie 14: 693 zł W grupie 15: 5954 zł W grupie 16 : 2015zł W grupie 17 : 1147 zł W grupie 18 : 1229zł W grupie 19: 331zł W grupie 20 : 1009 zł W grupie 21 : 341 zł W grupie 22 : 245 zł W grupie 23: 716 zł W grupie 24: 113 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na grupę np. nr 1 i 2 zobowiązany jest wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy bielizny i/lub odzieży roboczej na kwotę min. 25757 zł brutto , jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy, zobowiązany jest wówczas wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy bielizny i/lub odzieży roboczej na kwotę min 106 222 zł brutto, na potwierdzenie czego Wykonawca złoży : a/ wykaz wykonanych dostaw, w tym min. 1 dostawy na potwierdzenie spełniania warunku określonego wyżej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ . (W przypadku składania oferty wspólnej, wykaz składa ten z Wykonawców, który potwierdza jego spełnianie ). b/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , na potwierdzenie czego Wykonawca złoży: a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , do oferty należy załączyć następujące dokumenty : - certyfikat lub świadectwo jakości lub karta techniczna tkaniny , z której wykonany jestprzedmiot zamówienia celem potwierdzenia parametrów tkaniny użytej do realizacji przedmiotu zamówienia (np. składu , gęstości, gramatury, wykurczu, temperatury prania i innych danych wymaganych w zał. Nr 1 do SIWZ) - dotyczy grupy 1 poz. 1-4, grupa 2 poz. 1-2, 4-5, 8, 9, 10, grupa 4, grupa 5, grupa 6 : wszystkie pozycje, grupa 7: wszystkie pozycje , grupa 8 poz. 1-2 , grupa 9 poz. 1, 2, 3, grupa 10- wszystkie pozycje , grupa 11, grupa 12, grupa 13, grupa 14, grupa 16 . -Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami, o których mowa w Zał. nr 1 do SIWZ - dotyczy grup, w których zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ jest wymagana zgodność przedmiotu zamówienia z odpowiednimi normami - partia próbna oferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji podanych w Zał. Nr 1 do SIWZ - certyfikaty (CE, wodoodporności itd.) , zgodnie z wymogami Zał. Nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty , z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy itp. wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym , do oferty należy załączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza . - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Cena towaru określonego w ofercie jest stała przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie, z wyjątkiem: - obniżenia cen towarów objętych umową, - zmiany cen brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19, administracja, pokój nr 9 - dział zamówień publicznych ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19, administracja, kancelaria ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pościel szpitalna bawełniana koloru białego, wykonana z tkaniny typu MEDYK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel szpitalna bawełniana koloru białego, wykonana z tkaniny typu MEDYK - grupa zawiera 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ręczniki, koce, poranniki, bluzy i spodnie piżamowe, obrusy, worki, ściereczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki, koce, poranniki, bluzy i spodnie piżamowe, obrusy, worki, ściereczki - grupa zawiera 10 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie operacyjne - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszule szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule szpitalne - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fartuchy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy operacyjne - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bielizna operacyjna koloru ciemnozielonego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna operacyjna koloru ciemnozielonego - grupa zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bielizna dla noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna dla noworodków - grupa zawiera 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pościel dla noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel dla noworodków - grupa zawiera 5 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odzież dla zespołu karetki przewozowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież dla zespołu karetki przewozowej - grupa zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7, 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odzież ochronna na Oddział Anestezjologii oraz Intensywnej Terapii Noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna na Oddział Anestezjologii oraz Intensywnej Terapii Noworodka - grupa zawiera 2 pozycje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Spodnium damskie: żakiet + spodnie, koloru białego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodnium damskie: żakiet + spodnie, koloru białego - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ubranie męskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie męskie - grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Garsonka damska: żakiet + spódnica, koloru białego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garsonka damska: żakiet + spódnica, koloru białego - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Fartuch lekarski (damski i męski).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch lekarski (damski i męski) - grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Obuwie dla personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie dla personelu medycznego - grupa zawiera 1 pozycję..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ubranie robocze typ szwedzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie robocze typ szwedzki - grupa zawiera 2 pozycje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Obuwie ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie ochronne - grupa zawiera 1 pozycję..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Obuwie robocze ocieplane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze ocieplane - grupa zawiera 1 pozycję..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Buty filcowe, kalosze męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty filcowe, kalosze męskie - grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Rękawice robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice robocze - grupa zawiera 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kurtka p/deszczowa z kapturem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka p/deszczowa z kapturem - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Czapka męska letnia i zimowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka męska letnia i zimowa - grupa zawiera 2 pozycje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Koszula robocza flanelowa, koszulka bawełniana T-shirt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula robocza flanelowa, koszulka bawełniana T-shirt - grupa zawiera 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Okulary ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary ochronne - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.