eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › budowa stacji uzdatniania wody w ramach kompleksowej poprawy jakości wody w gminie Police

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-27

POZYCJA 30660

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Police: budowa stacji uzdatniania wody w ramach kompleksowej poprawy jakości wody w gminie Police

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy w Policach, do kontaktów: Krzysztof Kuśnierz, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311830, fax 091 4311832, e-mail: krzysztof.malodobry@ug.police.pl, www.police.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny, Krzysztof Kuśnierz, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3127866, fax 091 3127850, e-mail: inwestycje4@ug.police.pl, www.police.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy w Policach Wydział Techniczno-Inwestycyjny, Krzysztof Kuśnierz, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3127866, fax 091 3127850, e-mail: inwestycje4@ug.police.pl, www.police.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa stacji uzdatniania wody w ramach kompleksowej poprawy jakości wody w gminie Police. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa stacji uzdatniania wody o wydajności 380 m sześc./h obejmująca m.in. budowę budynku stacji uzdatniania wody (o kubaturze 2 592 m sześc.) wraz z pełną technologią stacji w ujęciu w Policach przy ul. Grzybowej, budowę budynku socjalno-technicznego ( o kubaturze 2 678 m3) wraz z kompleksowym zagospodarowaniem przyległego terenu. W zakres inwestycji wchodzi również wykonanie modernizacji osiemnastu studni na ujęciu oraz realizacji odprowadzenia wód popłucznych poprzez odstojnik do sieci kanalizacji deszczowej; wymiana rurociągu stalowego Dn 400 mm na odcinku: zbiorniki retencyjne - sieć miejska o długości 950 m i wykonanie odrębnego rurociągu Dn 315 mm zasilającego zbiorniki retencyjne o długości 2380 m. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Police. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Tak jak w pkt. II 1.3). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 150 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kierownik budowy i kierownicy robót), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym , jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej 1 obiekt odpowiadający swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (budowa, rozbudowa, lub modernizacja stacji uzdatniania wody o porównywalnych parametrach, w tym technologia stacji i roboty budowlane), - posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) - minimum 2 mln złotych, gwarantujące wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z określeniem zakresu jaki będą wykonywać (wynikającym z ich dotychczasowego doświadczenia zawodowego), oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt 1, zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy ): 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, 4) oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia), 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane referencje i protokoły odbioru końcowego dla każdej inwestycji), 8) sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, 9) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 2 mln zł), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, 10) kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 (znaczenie warunku spełnia - nie spełnia) - bez znaczenia punktowego - złożenie dokumentów wymienionych w pkt 2 Warunek 2 - znaczenie punktowe (0 - 100 pkt) - punktacja za każde dodatkowe (ponad jedno wymagane) zamówienie wykonane w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Podstawą wyliczenia będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia otrzyma maksymalną ilość pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. 4. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w pkt. 1 będzie skutkować brakiem zaproszenia wykonawcy do składania oferty. W przypadku spełnienia warunków określonych w pkt. 1 przez więcej niż 5 wykonawców, o dopuszczeniu do złożenia ofert decydować będzie najwyższa ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (warunek 2 - ilość zrealizowanych inwestycji odpowiadających przedmiotowi zamówienia).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: , Urząd Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, pok. nr 32.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego - Instytucja Pośrednicząca Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.