eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa stanowiska do opróżniania odkurzaczy i magazynu środków odladzających na lotnisku Łask

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa stanowiska do opróżniania odkurzaczy i magazynu środków odladzających na lotnisku Łask
Numer ogłoszenia: 306598 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 840 600, faks 261 840 666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa stanowiska do opróżniania odkurzaczy i magazynu środków odladzających na lotnisku Łask.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Budowa stanowiska do opróżniania odkurzaczy i magazynu środków odladzających na lotnisku Łask, polegających między innymi na: 1. budowie magazynu środków odladzających o powierzchni 139,65 m2, kubaturze 711,63m3 do składowania preparatów w formie płynnej produkowanych na bazie octanu sodu, octanu potasu, mrówczanu sodu oraz mrówczanu potasu w postaci 2 zbiorników jednopłaszczowych, jednokomorowych ze stali nierdzewnej o poj. 50 m3 każdy wyposażone w system kontroli poziomu środka odladzającego i system dystrybucji środka odladzającego; 2. budowie stanowiska do opróżniania odkurzacza lotniskowego w postaci wanny żelbetowej z wewnętrznym spadkiem 8% o powierzchni 32,58m2 o wym. 8,13m x 5,02m; 3. budowie, przebudowie i rozbudowie istniejących sieci infrastruktury technicznej, w tym: - przebudowie istniejącej sieci sanitarnej; - rozbudowie i przebudowie istniejących sieci deszczowych wraz z łapaczem piasku, separatorze substancji ropopochodnych, przepompownią; - rozbudowie i przebudowie istniejącej sieci wodociągowej ze studzienką wodomierzową; - rozbudowie i przebudowie sieci elektroenergetycznej NN 0,4 kV oraz sieci oświetlenia zewnętrznego; - rozbiórka sieci sanitarnych, deszczowych, wodociągowych oraz elektrycznych wraz ze słupem oświetleniowym kolidujących z przedsięwzięciem; - rozbudowie i przebudowie istniejącej infrastruktury komunikacji drogowej; - rozbudowie zagospodarowania terenu wokół planowanej inwestycji z uwzględnieniem dojść, dojazdów związanych z obsługą urządzeń budowlanych; - budowie urządzeń budowlanych - odbojniki, rampa; - budowę kanalizacji deszczowej i wodociągowej; 4. budowie infrastruktury technicznej magazynu środków odladzających wyposażonego w następujące instalacje: - sieć kanalizacji deszczowej z separatorem i piaskownikiem; - oświetlenia; - sterowniczo - sygnalizacyjną; - odgromową; - technologiczna; - instalacje obwodów prądowych; - instalacje połączeń wyrównawczych; - instalację ochrony p. poż ; - sieć kanalizacji sanitarnej do przełożenia oraz sieć i przyłącza kanalizacji deszczowej; - sieć i przyłącze wodociągową z komorą wodomierzowa; - odwodnienie liniowe; - urządzenia do podczyszczania wód odciekowych odprowadzanych ze stanowiska do opróżniania odkurzaczy; - budowę przepompowni wód ociekowych i kolektora tłocznego; - budowę siei elektroenergetycznej NN i urządzeń elektroenergetycznych obejmujących zasilenie podstawowe magazynu środków do odladzania oraz zasilenie obiektów technologicznych tj. przepompowni ścieków sanitarnych i oświetlenie zewnętrzne terenu; - budowę nawierzchni dojazdowej do stanowiska opróżniania odkurzaczy (nawierzchnia podjazdu i rampy zjazdowej o pow. 6,34m2); - budowę chodników z kostki betonowej o pow. 55,2 m2 wraz z opaską betonowa o pow. 18,75m2 ; - budowę nawierzchni utwardzonych o pow. 20,24 m2; - zagospodarowanie terenów zielonych; - budowę miejsc gromadzenia odpadów stałych; - usunięcie kolizji istniejących linii kablowych z projektowanym budynkiem wiaty magazynu środków odladzających; - zabezpieczenie kanalizacji teletechnicznej dwutorowej o średnicy 110 mm rurami metalowymi dwudzielnymi w miejscu skrzyżowania z płytą żelbetową magazynu środków odladzających (od studni do studni) i wjazdem do stanowiska opróżniania odkurzaczy. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa jawna dokumentacja projektowa tj. projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 1,2,3,4 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa niejawna wskazana w pkt. 3.7 SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 35.000,00 (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 04.12.2015 r. do godziny 09.30

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikacje oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane roboty budowlane, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy; d) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, o których mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ; e)Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne - jeżeli dotyczy; f) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie (roboty) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania. Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu: 1) zbiornika z systemem dystrybucji, 2) robót konstrukcyjno-betonowych, 3) robót drogowych, o łącznej wartości kosztorysowej min. 1.000.000 zł brutto. Dla uznania wiedzy i doświadczenia niezbędne jest łączne spełnienie wszystkich ww. warunków. Zamawiający dopuszcza spełnienie poszczególnych warunków w ramach odrębnych zadań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez weryfikacje niżej wymienionych dokumentów złożonych przez Wykonawcę: a) Wykaz osób funkcyjnych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ; b) Informacja na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 5.3. SIWZ albo informacja o tym, że Wykonawca wykona zamówienia siłami własnymi - bez udziału podwykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni mieć do dyspozycji osoby (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby) posiadające: - wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności drogowej, konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz telekomunikacyjne, - uprawnienia geodezyjne w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia; - poświadczenia bezpieczeństwa o dopuszczeniu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - Oferta Wykonawcy, stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminów wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu rzeczowego oraz jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonani zamówienia przez Wykonawcę w przypadku: zmiany podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ww. ubezpieczenia. 1)Warunkiem umożliwiającym dokonanie zmian umowy jest: a)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: - możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wydłużenia procedury wydania decyzji administracyjnych z powodów niezależnych od Wykonawcy, nie sprzyjających warunków pogodowych lub opóźnień projektanta w dostarczeniu rozwiązań projektowych uszczegółowiających zakres zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia; - w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot. b)zmiana zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia : - w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części robót; - w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego - w przypadku konieczności dostosowania realizacji robót do potrzeb związanych z zapewnieniem możliwości eksploatacji lotniska oraz w przypadku zmiany limitu finansowego przydzielonych zamawiającemu na dany rok. c)Zmiana wysokości wynagrodzenia: - w przypadku zmiany w okresie obowiązywania Umowy stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian; - w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2) i 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) strony w formie porozumienia ustalą szczegółowe warunki zmiany wynagrodzenia i jego wysokości. Każda zmiana kwoty wynagrodzenia wykonawcy dokonywana w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Pzp powinna być poparta odwołaniem się do stosownych wyliczeń, które przybiorą postać dokumentów załączanych do umowy: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12tol.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie www.12tol.wp.mil.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:30, miejsce: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój Nr 428.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.