Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Kraków: Ubezpieczenie uczestników projektu Pora na aktywność oraz ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
Numer ogłoszenia: 306552 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie uczestników projektu Pora na aktywność oraz ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie uczestników projektu Pora na aktywność będących klientami Zamawiającego oraz otoczenia uczestników projektu od następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą mieć miejsce podczas zajęć objętych ochroną ubezpieczeniową, przeprowadzanych w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku na podstawie zgłoszeń częściowych, zwanych w dalszej części Ubezpieczonymi. Ubezpieczeniem zostaną objęci uczestnicy projektu i ich otoczenie realizujący działania w projekcie. 1) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje następstwa nieszczęśliwego wypadku polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia powodujące śmierć ubezpieczonego, trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego, 2) Ubezpieczenie obejmie maksymalnie 4 000 jednostek ubezpieczeniowych (jedna jednostka ubezpieczeniowa to zgłoszenie wniosku o objęcie ochroną ubezpieczeniową jednej osoby w trakcie pojedynczych zajęć w projekcie Pora na aktywność). Zajęcia będą odbywały się w trakcie realizacji projektu, w okresie sierpień 2013 roku do 30 czerwca 2015 roku. Zamawiający nie przewiduje obejmowania osób ochroną ubezpieczeniową w całym okresie realizacji projektu, ani też obejmowania ochroną ubezpieczeniową wszystkich zajęć w projekcie. Zajęcia w ramach projektu będą odbywać się wyłącznie w granicach administracyjnych Krakowa, w przedziale dat i godzin wskazanych w zgłoszeniu częściowym. Zajęcia w projekcie odbywają się w godzinach miedzy 6:00 a 23:00 bez względu na porę dnia, także w niedziele. 3) Przykładowe typy zajęć, w których uczestniczyć będą osoby realizujące projekt: a) o charakterze aktywizującym społecznie i zawodowo: zajęcia dla dzieci w tym opieka nad nimi, gra miejska - ilość jednostek ubezpieczeniowym maksymalnie 622; b) o charakterze sportowym: turniej piłkarski, zajęcia na salach gimnastycznych (gry zespołowe), zajęcia na basenie, paintball, ścianka wspinaczkowa, siłownia, ping-pong, fitness - ilość jednostek ubezpieczeniowym maksymalnie 3 000; c) o charakterze rekreacyjnym: warsztaty graffiti, zajęcia świetlicowo - sportowe, zwiedzanie Krakowa - ilość jednostek ubezpieczeniowym maksymalnie 378. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości jednostek ubezpieczeniowych w poszczególnych typach zajęć, z tym jednak zastrzeżeniem, że całkowita liczba jednostek ubezpieczeniowych nie może przekroczyć 4 000. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia: 1. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zawrze z nim umowę, skonstruowaną w ten sposób, że wysokość stawki ubezpieczenia będzie uzależniona od następujących czynników: 1) zgłoszenia częściowego imiennego bądź zgłoszenia bezimiennego z przekazaniem listy ubezpieczonych po zajęciach, 2) rodzaju planowanych zajęć, - np. w przypadku zajęć o wysokim ryzyku (np. wspinaczka, jazda konna). 2. Po otrzymaniu informacji na podstawie zawartej umowy Wykonawca wystawi polisę i fakturę, która będzie podlegała zapłacie przez Zamawiającego. 3. Warunki płatności: zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polisy oraz faktury. Zamawiający dopuszcza składanie faktur za miesiąc kalendarzowy, w którym nastąpiło zgłoszenie/zgłoszenia do ubezpieczenia za kilka wystawionych polis. 4. Przed realizacją zajęć podlegających ubezpieczeniu: zajęcia grupowe, spotkania, zwiedzanie, wyjścia, treningi itp. do ubezpieczyciela zostanie przekazana informacja o liczbie osób i dokładnym czasie obowiązywania ubezpieczenia (zakres dat wraz z godzinami). Informacja zostanie przekazana Wykonawcy na minimum 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć. 5. Ze względu na charakter niektórych zajęć ze streetworkerami i animatorami, kiedy do momentu ich rozpoczęcia nie jest znany ostateczny skład osobowy grupy uczestników, Zamawiający oczekuje możliwości ubezpieczenia osób także nieznanych z imienia i nazwiska przed rozpoczęciem zajęć. Lista byłaby w takich przypadkach przekazywana ubezpieczycielowi po rozpoczęciu zajęć lub po ich zakończeniu (chodzi o zajęcia, które odbywają się w terenie, nierzadko po godzinach pracy Zamawiającego - osoba prowadząca nie ma wówczas dostępu do Internetu, streetworker pracuje z osobami, które spotka w czasie świadczenia pracy. Nie ma możliwości ustalenia z wyprzedzeniem, czy i kogo spotka i jakiego typu zajęcia zostaną przeprowadzone). Po otrzymaniu informacji na podstawie zawartej umowy ubezpieczyciel wystawi polisę i fakturę/rachunek, który będzie podlegał zapłacie przez Zamawiającego. 6. Suma ubezpieczenia: min. 10 000,00 zł. Ubezpieczyciel może wskazać wyższą kwotę, co będzie dodatkowo punktowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 roku, Nr 11 poz. 66 z późniejszymi zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Suma ubezpieczenia - 30
- 3 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok. 003.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY POWIDZ
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PUCHACZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY, A TAKŻE ZAKŁADEM GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W PUCHACZOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŚRODA WIELKOPOLSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY NAREWKA
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.