eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przeprowadzenie Kursów prawa jazdy kat. B i kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Krotoszyn: Przeprowadzenie Kursów prawa jazdy kat. B i kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 306500 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie , ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie Kursów prawa jazdy kat. B i kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B i kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Celem kursu w ramach kursu prawa jazdy kat. B jest uzyskanie przez uczestników uprawnień kierowania pojazdami, do których prowadzenia wymagane jest posiadanie prawa jazdy kat. B, a w przypadku kursu prawa jazdy C ze świadectwem kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej celem jest przygotowanie do zdania części teoretycznej i praktycznej egzaminu państwowego oraz uzyskanie świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem. 5. Program kursu prawa jazdy kat. B i kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną musi być zgodny z przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem. 6. Liczba osób kursu prawa jazdy kat. B: 9 osób. 7. Liczba osób kursu prawa jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej: 5 osób. 8. Liczba godzin kursu prawa jazdy kat. B dla jednej osoby: 30 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych + dodatkowo około 10 godzin zajęć praktycznych; łącznie 70 godzin. 9. Liczba godzin kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla jednej osoby: - W ramach kursu prawa jazdy kat. C: 20 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych + dodatkowo około 10 godzin zajęć praktycznych; łącznie 60 godzin. - W ramach kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej dla jednej osoby: 140 godzin. 10. Przez jedną godzinę teorii należy rozumieć 45 minut zegarowych, a przez godzinę zajęć praktycznych 60 minut zegarowych. 11. Zajęcia teoretyczne winny odbywać się w sali szkoleniowej na terenie miasta Krotoszyn, powiat krotoszyński, województwa wielkopolskiego. 12. Zajęcia praktyczne wg indywidualnych ustaleń z kursantami mogą odbywać się w odległości do 70 km od miasta Krotoszyn, z tym że jazda rozpoczyna się i kończy w mieście Krotoszyn. 13. Lokalizacja placu manewrowego musi znajdować się w odległości maksymalnie 70 km, od siedziby Zamawiającego. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia transport kursantów, jeżeli zajęcia praktyczne odbywają się poza siedzibą Zamawiającego. 15. Wykłady teoretyczne oraz zajęcia praktyczne muszą prowadzone być przez wykwalifikowaną kadrę instruktorów posiadającą uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę wykładową, wyposażenie dydaktyczne zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu. 17. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów, aby w terminie przeszkolić skierowane osoby. 18. Wykonawca musi zapewnić plac manewrowy przystosowany do prowadzenia szkolenia zgodnie z wymaganiami rozporządzenia. 19. Warunki lokalowe, plac manewrowy oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie przepisów BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 20. Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu. 21. Wykonawca zobowiązany jest skierować i opłacić badania lekarskie uprawniające do kierowania pojazdami wszystkim kursantom. Koszt tych badań należy ująć w cenie kursu. 22. Wykonawca przygotuje dokumenty niezbędne do przystąpienia do egzaminu wewnętrznego i państwowego oraz opłaci podejście do pierwszego egzaminu państwowego części teoretycznej oraz części praktycznej egzaminu wszystkim uczestnikom, zgodnie z art. 109 ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, a także zapewni dojazd na egzamin państwowy każdemu kursantowi (koszt egzaminów państwowych oraz dojazdu Wykonawca ma obowiązek wliczyć w cenę oferty). 23. Szkolenie winno kończyć się przeprowadzeniem egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)Wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 2) Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 4) Informowania każdego uczestnika kursu z odpowiednim wyprzedzeniem o terminach zajęć teoretycznych, praktycznych. 5) Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. A po zakończeniu szkolenia przesłać Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie. 6) Stosowania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), zarówno w trakcie trwania szkolenia, jak również po jego zakończeniu. 7) Poddania się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 8) Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie i dokonać weryfikacji kosztów. 9) Przeprowadzenia ewaluacji szkolenia tj. dokonać oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 10) Wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu potwierdzającego zakres szkolenia. Wydane zaświadczenia powinny obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje z LOGO, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/ i wskazówkami otrzymanymi od Zamawiającego. 11) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w niniejszym Ogłoszeniu iw SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia: 1. List obecności uczestników kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych (podpisane przez uczestników). 2. Imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników). 3. List odbioru zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 4. Rejestru wydanych zaświadczeń. 5. Dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę zajęć. Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych po zakończeniu kursów: 1. Zbiorczych list obecności uczestników na zajęciach teoretycznych (podpisane przez uczestników). 2. Imiennych list obecności uczestników na zajęciach praktycznych (podpisane przez uczestników) lub inny dokument potwierdzający obecność. 3. List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 4. Kserokopii kart przeprowadzonych zajęć. 5. Kserokopii zaświadczeń lekarskich. 6. List potwierdzających odbiór zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 7. Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły. 8. Egzemplarzy materiałów dydaktycznych, które otrzymali uczestnicy na własność. 9. Kserokopii dzienników szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć. 10. Potwierdzenie opłacenia egzaminu wewnętrznego i państwowego. 11. Kserokopii wydanych zaświadczeń, potwierdzających ukończenie kursu. 12. Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć. 13. Potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, jakie Wykonawca miał obowiązek zamieścić w internetowej bazie ofert szkoleń na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl 14. Oraz wszystkie inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę do tego uprawnioną ze strony Wykonawcy. Wszystkie dokumenty zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo - Odbiorczym. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. Zapewnienia uczestnikom kursu na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Przekazania list osób na poszczególne kursy prawa jazdy wraz z ich danymi w terminie 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu kursu, łącznie z fotografowaniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z zasadami określonym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne uprawnienia do prowadzenia szkoleń kierowców w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym w zakresie zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo składania ofert. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności, jak wyżej w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymagania musi spełnić każdy z nich oddzielnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na przeprowadzeniu szkolenia: 1) kursu prawa jazdy kategorii B dla co najmniej 5 osób każde, 2) kursu prawa jazdy kategorii C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla co najmniej 3 osób każde, 3) lub oddzielnie dla kursu prawa jazdy kategorii C dla co najmniej 3 osób każde i oddzielnie dla kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej dla co najmniej 3 osób każde. W tym celu Wykonawca poda nazwę szkolenia, nazwę podmiotu zlecającego (odbiorcy), termin realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia) oraz liczbę osób korzystających z szkolenia i wartości brutto zamówienia (formularz:Wykaz wykonanych zamówień, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ). Oprócz Wykazu wykonanych zamówień Wykonawca przedłoży dokumenty, które potwierdzą, że zawarte w wykazie kursy zostały należycie wykonane (np. referencje, listy rekomendacyjne, listy polecające i inne dokumenty, z których treści wynika, że Wykonawca wywiązał się ze swojego zobowiązania w sposób zgodny z zawartą umową). Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas szkolenia dysponuje: 1) Pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestników kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 2) Co najmniej dwoma pojazdami dopuszczonymi do ruchu przystosowanymi do nauki jazdy, spełniającymi wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy kategorii B, 3) Co najmniej jednym pojazdem dopuszczonym do ruchu przystosowanym do nauki jazdy, spełniającym wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy kategorii C stanowiącej przedmiot zamówienia, 4) Placem manewrowym służącym do wykonywania i sprawdzenia umiejętności wykonywania manewrów w ruchu drogowym. (formularz: Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ). Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku, jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie nimi dysponował. W tym celu Wykonawca złoży pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (formularz, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 3 osoby posiadające uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie prawa jazdy objętych niniejszym zamówieniem do przeprowadzenia zajęć, z których każda posiada co najmniej roczny staż pracy jako instruktor nauki jazdy na przestrzeni ostatnich 3 lat, licząc do dnia upływu terminu składania ofert oraz zakres obowiązków, które dana osoba będzie wykonywała w niniejszym zamówieniu (formularz, stanowiący Załącznik Nr 6/01 do SIWZ) oraz złoży Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia (formularz, stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ). W przypadku, jeżeli Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie nimi dysponował. W tym celu Wykonawca złoży pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (formularz, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ). Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca w tym celu złoży Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowe dokumenty, jakie Wykonawca musi złożyć wraz z Ofertą (załącznik Nr 1 do SIWZ): 1. Oferta cenowa, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Oparafowany Projekt umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających warunki określone w Ofercie Wykonawcy. 4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 5. Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy PZP 6. Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 7. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z terminem wskazanym w umowie, jednak nie później niż do dnia 27 grudnia 2012 r. 8. Zmiany danych adresowych stron umowy (ale bez zmiany stron umowy). 9. Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który powinno wpływać wynagrodzenie za wykonane szkolenia. 10. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, lub w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na szkolenie i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. 11. Uzasadnionej zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 12. Zmiany uczestnika szkolenia, jeżeli nie będzie to wiązać się z zakłóceniem terminu realizacji umowy. 13. Zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takiej jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, trzęsienie ziemi, strajki itp. 14. Zmiany osób reprezentujących zamawiającego/wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynikłych z przyczyn losowych. II. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP, w tym art. 144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia wykonania umowy w przypadku ograniczeń budżetowych jednostki lub też w przypadku odstąpienia od realizacji części umowy; w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kobylińska 10 A, 63-700 Krotoszyn, pokój Nr 1 - parter budynku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kobylińska 10 A, 63-700 Krotoszyn, Pokój Nr 3 (Sekretariat), parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.