eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyposażenie w meble biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Kraków: Wyposażenie w meble biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 30636 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida , Os. Górali 5, 31-959 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 644 27 65, faks 0-12 644 27 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okn.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w meble biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (w tym: wykonanie wg określonych parametrów, transport, rozładunek z wniesieniem oraz ustawienie mebli w pomieszczeniu - parter) dla biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie, zgodnie z projektem, załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień: 39000000-2 Meble, 39110000-6 Siedziska, krzesła, 39150000-8 Inne meble. 1. Postanowienia ogólne. Zamawiający zamierza częściowo zmienić meble w funkcjonującej bibliotece naukowej oraz wprowadzić inną aranżację części wejściowej do pomieszczenia. Przedstawiony w załączeniu do specyfikacji całościowy Projekt aranżacji i wyposażenia pomieszczenia biblioteki naukowej, zawiera dane na temat wyposażenia istniejącego, które nadal będzie wykorzystywane, jak i nowego - będącego przedmiotem zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. a./ Przedmiotem zamówienia są następujące meble: - lada - 1 sztuka (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - szafa na albumy - 1 sztuka (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - regał gazetownik - 1 sztuka (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - stolik pomocnik - 2 sztuki (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - fotele - 4 sztuki, - szafa na albumy - 6 sztuk (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres dwóch lat od dnia przyjęcia mebli przez Zamawiającego. Wykaz oraz opis mebli z rysunkami technicznymi, będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik do specyfikacji Projekt aranżacji i wyposażenia pomieszczenia biblioteki naukowej, gdzie: Rysunek nr 1/5 przedstawia: - schemat lewy: ogólny plan ustawienia mebli (w tym: meble dotychczas użytkowane przez Zamawiającego, które pozostaną nadal w eksploatacji oraz meble nowe, objęte postępowaniem), - schemat środkowy: ogólny plan ustawienia mebli z wyszczególnieniem mebli objętych postępowaniem (zacienione), - schemat prawy: ogólny plan ustawienia mebli, z zaznaczeniem obszaru przewidzianego pod wykładzinę oraz z identyfikatorami strefy (nie objęte postępowaniem); Rysunek nr 2/5 przedstawia: - projekt wykonawczy 1 szt. lady bibliotecznej objętej postępowaniem, z podaniem wymiarów i opisami; Rysunek nr 3/5 przedstawia: - schemat lewy: projekt wykonawczy 1 szt. szafy na albumy do strefy wejścia z podaniem wymiarów i opisami, - schemat prawy: projekt wykonawczy 1 szt. gazetownika do strefy wejścia z podaniem wymiarów i opisami; Rysunek nr 4/5 przedstawia: - schemat lewy: projekt wykonawczy 6 szt. szaf na albumy z podaniem wymiarów i opisami, - schemat prawy: projekt wykonawczy 2 szt. stolików - pomocników do strefy wejścia z podaniem wymiarów i opisami. Rysunek nr 5/5 nie dotyczy niniejszego postępowania. b./ W przypadku podania w projekcie przez Zamawiającego znaku towarowego - marki, nazwy towaru, symbolu itp. należy przyjąć, że jest to wskazany przez Zamawiającego wzór umożliwiający Wykonawcom prawidłowe przygotowanie oferty i dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Asortyment równoważny oznacza meble, które będą spełniały wymagania techniczne, estetyczne i jakościowe prezentowane przez markę itp., na którą powołał się Zamawiający. c./ Ostateczną kolorystykę mebli należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie podpisywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury im. C. K. Norwida os. Górali 5 31-959 Kraków pokój 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury im. C. K. Norwida os. Górali 5 31-959 Kraków (sekretariat - p. 13, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.