Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Zamość: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość
Numer ogłoszenia: 306310 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość , Kalinowice 148, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 616 72 74, faks 084 616 72 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę i montaż mebli stołów krzesełek szafek regałów biurek itp do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych sprzętu multimedialnego i ICT wyposażenia zabawek pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych sprzętu AGD w ramach projektu pn Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 91 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 911 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2 Zamówienie podzielone jest na następujące części Część 1 Zakup dostawa i montaż mebli stołów krzesełek szafek regałów biurek itp do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu Szkoła Podstawowa w Mokrem Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Zespół Szkół w Wysokiem Zespół szkół w Żdanowie Zespół Szkół w Płoskiem Szkoła Podstawowa w Zawadzie Część 2 Zakup dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i ICT do Zespół Szkół w Sitańcu Szkoła Podstawowa w Mokrem Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Zespół Szkół w Wysokiem Zespół szkół w Żdanowie Zespół Szkół w Płoskiem Szkoła Podstawowa w Zawadzie Część 3 Zakup dostawa i montaż wyposażenia pomoce dydaktyczne tablice gaśnica apteczka skrzynia na klucze instrukcje zabawek pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu Szkoła Podstawowa w Mokrem Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Zespół Szkół w Wysokiem Zespół szkół w Żdanowie Zespół Szkół w Płoskiem Szkoła Podstawowa w Zawadzie Część 4 Zakup dostawa i montaż wyposażenia sprzętu AGD odkurzacze pralki lodówka, froterki zmywarka, zestawy naczyń garnki łyżki wazowe itp do Zespół Szkół w Sitańcu Szkoła Podstawowa w Mokrem Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Zespół Szkół w Wysokiem Zespół szkół w Żdanowie Zespół Szkół w Płoskiem Szkoła Podstawowa w Zawadzie 3 Szczegółowe zakresy zakupów i dostaw zawarte są w załącznikach do SIWZ Część 1 Załącznik nr 1 meble Część 2 Załącznik nr 2 ICT Część 3 Załącznik nr 3 pomoce dydaktyczne Część 4 Załącznik nr 4 AGD 4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu rzeczy fabrycznie nowe wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych 5 Podane w specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 1 2 3 4 6 Ciężar udowodnienia że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie 7 Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi 8 Oferent na swój koszt dostarczy rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu 9 Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi tablic interaktywnych, sprzętu multimedialnego oraz innych dostarczonych sprzętów. 10 Miejscem realizacji zadania jest 12 oddziałów przedszkolnych w 8 szkołach na terenie Gminy Zamość Zespół Szkół w Sitańcu Sitaniec 422 22 400 Zamość Szkoła Podstawowa w Mokrem Mokre 303 22 400 Zamość Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej Borowina Sitaniecka 49 22 400 Zamość Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej Wólka Wieprzecka 10 22 470 Zwierzyniec Zespół Szkół w Wysokiem Wysokie 133 22 400 Zamość Zespół szkół w Żdanowie Żdanów 124 22 400 Zamość Zespół Szkół w Płoskiem Płoskie 139 22 400 Zamość Szkoła Podstawowa w Zawadzie Zawada 46 22 400 Zamość 11 W przypadku sprzętu AGD elektronicznego multimedialnego,programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi 12 Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym w szczególności być zgodny z Dyrektywą 200195WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów Wyposażenie sal winno posiadać atesty certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci 13 Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Dyrektorom szkół komplet dokumentów protokoły inwentaryzacje opinie uzgodnienia certyfikaty gwarancje potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania 14 W przypadku stwierdzenia że dostarczone przedmioty są uszkodzone bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości funkcjonalności i parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. 15 Zamawiający żąda zastosowania stawki VAT 0 procent w przypadku wyceny drukarek i skanerów ww zamówieniu Zgodnie z art 83 ust 1 pkt 26 lit a ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług Dz U 2004 Nr 54 poz 535 z późn zm do dostaw sprzętu komputerowego jednostek centralnych komputerów serwerów monitorów zestawów komputerów stacjonarnych drukarek skanerów urządzeń komputerowych do pism Braillea dla osób niewidomych i niedowidzących urządzeń do transmisji danych cyfrowych w tym koncentratory i switche sieciow routery i modemy dla placówek oświatowych stosuje się stawkę podatku w wysokości 0 procent pod warunkiem posiadania przez dokonującego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powyższego potwierdzonego zamówienia, do właściwego urzędu skarbowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3, 39.22.00.00-0, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-0, 39.71.34.30-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zał. nr 7 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zał. nr 7 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zał. nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zał. nr 7 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zał. nr 7 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy ( załącznik nr 5 do SIWZ) 2. Uzupełnione załączniki Nr 1, 2, 3, 4, - odpowiednio do danej części. ( załączniki nr 1,2,3,4 do SIWZ ) 3. Oświadczenie ( załącznik nr 6 do SIWZ) 4. Oświadczenie ( załącznik nr 7 do SIWZ) 5. Zaparafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość, Kalinowice 148, 22-400 Zamość, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli ( stołów, krzesełek, szafek, regałów, biurek itp.) do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż mebli ( stołów, krzesełek, szafek, regałów, biurek itp.) do pomieszczeń oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i ICT do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i ICT do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, gaśnica, apteczka, skrzynia na klucze, instrukcje ) zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia ( pomoce dydaktyczne, tablice, gaśnica, apteczka, skrzynia na klucze, instrukcje ) zabawek, pomocy dydaktycznych do sal oddziałów przedszkolnych do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sprzętu AGD ( odkurzacze, pralki , lodówka, froterki zmywarka, zestawy naczyń, garnki, łyżki wazowe itp. ) do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sprzętu AGD ( odkurzacze, pralki , lodówka, froterki zmywarka, zestawy naczyń, garnki, łyżki wazowe itp. ) do Zespół Szkół w Sitańcu, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Borowinie Sitanieckiej, Szkoła Podstawowa w Wólce Wieprzeckiej, Zespół Szkół w Wysokiem, Zespół szkół w Żdanowie, Zespół Szkół w Płoskiem, Szkoła Podstawowa w Zawadzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.34.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23 (2)
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.