eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Modernizacja dźwigu windy osobowej w głównym budynku mieszkalnym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Oleśnica: Modernizacja dźwigu windy osobowej w głównym budynku mieszkalnym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
Numer ogłoszenia: 30629 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej , Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3148756, 3148748, faks 071 3148754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pdps-ostrowina.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dźwigu windy osobowej w głównym budynku mieszkalnym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje demontaż 1 szt istniejącej windy osobowej oraz dostawę i montaż nowej windy osobowej w istniejącym szybie dźwigowym, wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dotyczącymi istniejącego szybu oraz nadszybia. Zamówienie obejmuje prace związane z wymianą starej windy osobowej na nową. Oferowana winda osobowa powinna posiadać stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające jej użytkowanie, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania normy, parametry w sprawie zasadniczych wymagań dla wind osobowych i ich elementów bezpieczeństwa. 2. Zakres zamówienia demontaż istniejącej windy i elementów podlegających wymianie wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych i elektrycznych koniecznych do zamontowania nowej windy tj malowanie szybu i maszynowni, modernizacja oświetlenia w szybie i maszynowni, modernizacja linii zasilającej od włącznika głównego dźwigu, wymiana zderzaków w podszybiu, obróbka wokoło drzwi przystankowych po montażu nowych drzwi, montaż fabrycznie nowej windy oraz jej uruchomienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i dyrektywą dźwigową, wykonanie dokumentacji dźwigu z wymaganymi certyfikatami i dokumentami, udział, nadzór i opłacenie kosztów badania windy przez Jednostkę Notyfikowaną, wykonanie, wymaganych przez Dozór Techniczny prób, pomiarów, uzgodnień i odbiorów, dokonanie rejestracji i poniesienie opłat urzędowych związanych z rejestracją dźwigu w UDT, dostarczenie Zamawiającemu, na okres wyłączenia z eksploatacji dźwigu, jednego schodołazu do transportu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. 3. Charakterystyka nowej windy parametry Typ osobowy linowy z płynną regulacją prędkości jazdy. Dźwig do transportu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz na łóżkach szpitalnych, Udźwig min 1000 kg 12 osób, Napęd bezreduktorowy pasowy, Sterowanie mikroprocesorowe, Prędkość jazdy kabiny min 1 ms, Wysokość podnoszenia 10,20 m, Ilość dojść 5, Ilość przystanków 5, Ilość drzwi szybowych 5, Kabina przelotowa, Drzwi automatyczne teleskopowe. Szyb murowany z cegły. Maszynownia górna bezpośrednio nad szybem, Nadszybie 3600 mm, Podszybie 1500 mm, Zjazd awaryjny po zaniku napięcia do najbliższego przystanku z UPS, Portale drzwi przystankowych obrobione blachą nierdzewną. Oczekiwania wobec nowego dźwigu dot. sterowania i bezpieczeństwa ruszanie i zatrzymywanie się kabiny dźwigu powinno następować łagodnie w przypadku obciążenia kabiny zbliżonego do dopuszczalnego, ruszanie i zatrzymywanie się kabiny na przystanku nie może powodować sygnalizacji przeciążenia spowodowanej nagłym przyspieszeniem lub opóźnieniem ruchu kabiny kabina powinna zabierać pasażerów ze wszystkich przystanków jadąc w obu kierunkach kabina powinna zatrzymywać się na przystankach precyzyjnie ewentualny próg powstały po otwarciu drzwi kabiny nie może być wyższy niż 3 mm system sterowania dźwigu musi być odporny na zakłócenia elekromagnetyczne, oraz nie emitować takich zakłóceń montaż systemu odzysku energii, falownika i funkcji stand by głównych podzespołów elektrycznych dźwigu powinien zagwarantować oszczędność energii elektrycznej min. 60 procent w stosunku do aktualnego zużycia w związku z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający stawia wymóg takiej modernizacji dźwigów osobowych, która jednoznacznie doprowadzi do zmniejszenia wskaźnika wytwarzanej mocy biernej indukcyjnej tg fi mniejsze równe 0,3, oraz do maksymalnego zmniejszenia wskaźnika mocy biernej pojemnościowej zbliżonego do zera, aparatura sterowa powinna być wyposażona w następujące funkcje dla dźwigów system rejestracji usterek, system rejestracji czasu pracy i ilości załączeń, system dowolnej regulacji czasu zamykania i otwierania drzwi kabinowych, zegar czasowy, system automatycznego powiadamiania służb serwisowych o awarii dźwigu, aparatura sterowa powinna posiadać ponadto wyświetlacz ciekłokrystaliczny informujący o stanie pracy dźwigu. Informacje te muszą być podawane w języku polskim. kabina dźwigu powinna w przypadku sygnału ppoż. zjeżdżać na przystanek ewakuacyjny parter i tam się zatrzymywać, a w przypadku zaniku napięcia dojeżdżać do najbliższego przystanku w celu uwolnienia pasażerów kabina dźwigu powinna posiadać oświetlenie awaryjne z czasem podtrzymania min. 2 godz. szyb powinien być oświetlony zgodnie z wymaganiami gniazdo kodera na każdym przystanku przy lub w panelu przywoławczym, możliwość dowolnego programowania, system kodowania/programowania ogólnie dostępny pod kątem rozbudowy i serwisu urządzeń. Wyposażenie i wystrój kabiny Ściany boczne stal nierdzewna , Drzwi kabinowe stal nierdzewna , Sufit podwieszany stal nierdzewna, Poręcz poręcz prosta, w przekroju okrągła na prawej i tylnej ścianie kabiny wykonana ze stali nierdzewnej, Lustro zamontowane na bocznej ścianie, powyżej poręczy, Oświetlenie energooszczędne LED nad sufitem podwieszanym, Listwy ochronne odbojnice o szerokości min. 20 cm na dwóch ścianach windy, Podłoga wykładzina trudnościeralna, antypoślizgowa, Wentylacja mechaniczna kabiny, automatyczna. Kaseta sterownicza w kabinie Panel sterujący wyposażony w przyciski podświetlane z kodem Braille a, wykonanie antywandalowe, Elektroniczny piętrowskazywacz, Informacja głosowa pozycji przystanku, System monitorowania przycisk bezpośredniego wezwania pomocy, Oświetlenie awaryjne w kabinie po zaniku napięcia min. 2h. Kasety wezwań Przyciski podświetlane z kodem Braille a, wykonanie antywandalowe..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 400 000,00 złotych (słownie czterysta tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. Zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 15 1090 2415 0000 0006 1204 6627 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w Sekretariacie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Ostrowina 21 56-400 Oleśnica. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt.VI ppkt 1.1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw wind osobowych związanych z wymianą windy (tj.: wykonanie demontażu, dostawa z montażem, uruchomienie windy) o wartości brutto minimum 200 000,00 zł każda. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczby wykonanych dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Sumowaniu nie podlega wartość podana w warunku. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - co najmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia kwalifikacyjne SEP typu E do 1 kV dla instalowanych urządzeń, - co najmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia kwalifikacyjne SEP typu D do 1 kV dla instalowanych urządzeń. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - co najmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia kwalifikacyjne SEP typu E do 1 kV dla instalowanych urządzeń, - co najmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia kwalifikacyjne SEP typu D do 1 kV dla instalowanych urządzeń. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 600 000,00 zł. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pdps-ostrowina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.pdps-ostrowina.pl/ Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Ostrowina 21; 56-400 Oleśnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Ostrowina 21; 56-400 Oleśnica - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.