eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › 23/PN/DEG/SG/2011 - przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Toszek: 23/PN/DEG/SG/2011 - przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
Numer ogłoszenia: 306007 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 23/PN/DEG/SG/2011 - przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku. Szczegółowo poniżej: Przedłużenie licencji i objęcie nadzorem autorskim oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica, zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku obejmuje następującą ilość użytkowników: Moduł APT (Apteka) - 1 użytkownik = 4 nowych (*) Moduł FKK (Kasa) - 1 użytkownik Moduł FKK (Rejestr Sprzedaży) - 1 użytkownik Moduł FKK (Wycena kosztów normatywnych) - 1 użytkownik Moduł FKK (Koszty) - 2 użytkowników +1 nowy (*) Moduł FKK (Finansowo-Księgowy) - 5 użytkowników +1 nowy (*) Moduł GM (Gospodarka Materiałowa) - 3 użytkowników Moduł ST (Środki Trwałe) - 1 użytkownik Moduł WP (Wyposażenie) - 1 użytkownik Moduł KP (Płace) - 4 użytkowników Moduł KP (Kadry) - 3 użytkowników Moduł KP (Grafiki) - 2 użytkowników +1 nowy (*) Moduł RCH (Ruch Chorych) - 1 użytkownik Moduł MINFO (MiniInfoMedica) - 7 użytkowników Objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica oraz MiniInfoMedica zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku. Zwiększenie ilości modułów oprogramowania InfoMedica o dwóch dodatkowych użytkowników Modułu Finansowo-Księgowego oraz Modułu Koszty, jego dodatkowego użytkowania modułu Grafiki oraz czterech nowych użytkowników Apteki, zaznaczone wyżej symbolem (*), podlega również nadzorowi autorskiemu oraz opiece serwisowej a także wdrożeniu nowych użytkowników do pracy w systemie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.170,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek bycia w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany stawki podatku VAT - wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana wynagrodzenia brutto, - zmiany danych Wykonawcy (np. wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpital Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 15,00 zł lub - za zaliczeniem pocztowym za opłatą 15,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.