eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU SALI TAŃCA OŚRODKA KULTURY im. C.K. NORWIDA, ZLOKALIZOWANEGO W KRAKOWIE, OS. GÓRALI 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Kraków: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU SALI TAŃCA OŚRODKA KULTURY im. C.K. NORWIDA, ZLOKALIZOWANEGO W KRAKOWIE, OS. GÓRALI 4
Numer ogłoszenia: 305988 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida , Os. Górali 5, 31-959 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 644 27 65, faks 0-12 644 27 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okn.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU SALI TAŃCA OŚRODKA KULTURY im. C.K. NORWIDA, ZLOKALIZOWANEGO W KRAKOWIE, OS. GÓRALI 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Sali Tańca Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida, zlokalizowanego w Krakowie, os. Górali 4. Zakres robót: - demontaż i montaż stolarki okiennej zewnętrznej, drewnianej, - demontaż i montaż stolarki drzwiowej stalowej zewnętrznej w wiatrołapach klatek schodowych, - demontaż i montaż krat stalowych zewnętrznych, - montaż rolet zewnętrznych. - demontaż i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Projekt obejmuje montaż nowoczesnej stolarki okiennej z ciepłych profili PCV z nawietrznikami ciśnieniowymi oraz montaż nowoczesnej stolarki drzwiowej z ciepłych profili. Zależnie od lokalizacji stolarki zaprojektowano szyby ciepłe, akustyczne lub bezpieczne. Okienne ościeża zewnętrzne i wewnętrzne otynkowane i pomalowane farbami emulsyjnymi, wodozmywalnymi. Zaprojektowano wymianę stolarki wg. wymiarów i form zgodnych z oryginałem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do siwz. Okres gwarancji jakości: 3 lata od daty odbioru zamówienia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45000000-7 (Roboty budowlane), dodatkowe przedmioty: 45453000-7 (Roboty remontowe i renowacyjne), 45421125-6 (Instalowanie okien z tworzyw sztucznych). Charakterystyka zakresu rzeczowego zamówienia, warunki techniczne i organizacyjne: 1. przedmiot zamówienia musi być wykonany z przestrzeganiem przepisów Prawa budowlanego i zasadami sztuki budowlanej, w technologii zgodnej z projektem, warunkami wykonania i odbioru, przedmiarem robót, przy zachowaniu optymalizacji wykonania, 2. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji wymiany stolarki, aby po zakończeniu prac w danym dniu nie pozostawić otworów okiennych/drzwiowych bez zabezpieczenia (głównie przed dostępem osób niepowołanych), oznakowania miejsca realizacji zamówienia zgodnie z przepisami BHP, 3. do wykonania zadania będą użyte materiały pełnowartościowe, posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczone do stosowania; Wykonawca robót winien dostarczyć wymagane atesty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dot. wykorzystanych materiałów, nie później, niż w dniu przekazania faktury za wykonanie całości zamówienia, 4. za wypadki i szkody powstałe w miejscu i z przyczyny realizowanych prac odpowiada Wykonawca, tj. przyjmuje odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych (powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności), 5. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania na bieżąco materiałów rozbiórkowych, zbędnych i odpadów oraz utrzymywania porządku w miejscu prowadzonych prac i składowania materiałów, 6. ze względów organizacyjnych nie przewiduje się możliwości wykonywania prac przez Wykonawcę w niedziele i święta. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Jeżeli wykonawca zamierza część/części prac wymaganych w zakresie zamówienia podzlecić innemu podmiotowi, zobowiązany jest on wskazać tę część/te części zamówienia w formularzu oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania odpowiednich zabezpieczeń w miejscu prowadzonych prac, a po zakończeniu robót do pozostawienia miejsca pracy w stanie uporządkowanym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: - posiadają wiedzę i doświadczenie wymiany stolarki okiennej/drzwiowej t.j. - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali udokumentowane co najmniej trzy roboty w tym zakresie, o wartości. co najmniej 250.000,00 zł każda (w przypadku konsorcjum wystarczające jest potwierdzenie wykonania co najmniej trzech takich robót przez jednego uczestnika), - dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji Wykonawców, wykazanych w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach (zaświadczeniach) - opisanych w części 6. siwz, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, - jej treść nie odpowiada siwz, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, której dotyczy art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 do siwz) lub przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do siwz), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego (samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy - nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. wykaz wykonanych robót dot. wymiany stolarki okiennej/drzwiowej - na potwierdzenie warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w części 5 siwz -sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, 4. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w wykazie powyżej, z treści których wynika należyte wykonanie tych robót (np. referencje, opinia o wykonawcy, protokół odbioru - według uznania Wykonawcy), 5. dla osoby wskazanej w wykazie, o którym mowa w części 5 siwz, do kierowania robotami budowlanymi potwierdzony dokument uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu terytorialnego. - oraz: 6. formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, zawierający także oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu w całości warunków umowy, 7. pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 8. kosztorys ofertowy wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony w oparciu o przedmiary robót. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: - gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma dokumentów: - wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika), - gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone w ofercie wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać pełnomocnik. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy pzp. W wypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty przetargowe wym. w części 6. siwz pkt. 6.1.1. (oświadczenie Wykonawcy) oraz 6.1.2. (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) winny być złożone przez każdego z wspólników. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana w postępowaniu - do przedłożenia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia. Umowa konsorcjum powinna: a) określać cel działania tożsamy z przedmiotem zamówienia, sposób reprezentacji wszystkich podmiotów, czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, z wykluczeniem możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek uczestnika do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji, b) ustalać jednego z członków konsorcjum do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy (lidera) i podawać zasady współdziałania podmiotów oraz podział zadań związanych z realizacją zamówienia, w tym prawa, obowiązki i upoważnienia lidera (w szczególności do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, a także upoważnienie do wystawiania faktur i przyjmowania płatności od Zamawiającego), c) stwierdzać solidarną odpowiedzialność partnerów konsorcjum za całość zobowiązań i za gwarancje jakości w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, d) posiadać zapis o zakazie zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, e) ustanawiać pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w siwz będzie polegała na ocenie złożonych dokumentów, z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w siwz - część 6. pkt. . 6.1.1. oraz 6.1.2. powinny być w ramach oferty przedłożone przez każdego z uczestników konsorcjum. Oferta konsorcjum musi być podpisana przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zostać dołączone do oferty konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury im. C.K. Norwida 31-959 Kraków, os. Górali 5 pok. 16 I piętro, w godzinach od 10 .00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida 31-959 Kraków, os. Górali 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztu udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości co najmniej złożonej oferty cenowej do postępowania, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. 3. Należność uregulowana zostanie w całości po wykonaniu zakresu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.