eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Podanin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Chodzież: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Podanin
Numer ogłoszenia: 30597 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin , Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Podanin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Podanin zgodnie z zalącznikiem do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.50.00 - 18.11.50.00 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (wymagane dokumenty) 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania ich oceny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdza się poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty. Stwierdzenie spełniania ww. warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego Komisję przetargową, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca ma obowiązek złożenia: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.(minimum 2 usługi) - wg załącznika nr 3 UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie dostawy polegające na, co najmniej wartości przedmiotowego zamówienia. 4. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) Podpisane oświadczenie - wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do złożenia i podpisania oferty zawierające umocowanie do złożenia i podpisania pozostałych dokumentów składających się na ofertę, o ile w imieniu Wykonawcy czynności tych dokonuje pełnomocnik, d) Dokument potwierdzający, iż zaoferowana odzież jest zgodna z przepisami prawa z parametrami technicznymi, zapewniającymi bezpieczne wykonywanie czynności związane z wykonywaniem pracy ( atesty, certyfikaty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (wymagane dokumenty) 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania ich oceny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdza się poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty. Stwierdzenie spełniania ww. warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego Komisję przetargową, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca ma obowiązek złożenia: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.(minimum 2 usługi) - wg załącznika nr 3 UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie dostawy polegające na, co najmniej wartości przedmiotowego zamówienia. 4. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) Podpisane oświadczenie - wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do złożenia i podpisania oferty zawierające umocowanie do złożenia i podpisania pozostałych dokumentów składających się na ofertę, o ile w imieniu Wykonawcy czynności tych dokonuje pełnomocnik, d) Dokument potwierdzający, iż zaoferowana odzież jest zgodna z przepisami prawa z parametrami technicznymi, zapewniającymi bezpieczne wykonywanie czynności związane z wykonywaniem pracy ( atesty, certyfikaty) 5. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w: pkt. 2 a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości; Termin wystawienia dokumentów i ich aktualność winny być analogiczne do dokumentów składanych przez wykonawców krajowych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność oświadczenia analogicznie jak w zakresie dokumentów składanych przez Wykonawców krajowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu pełnomocnictwa. Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej SWIZ w Rdz. III pkt 2 7. Forma składanych dokumentów Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Uzupełnienie dokumentów i wyjaśnienia dotyczące treści oświadczeń i dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganego SIWZ oświadczenia lub dokumentu, bądź złożyli oświadczenie lub dokument zawierającego błędy, nieścisłości lub wadliwego w inny sposób, do złożenia w wyznaczonym terminie, pod rygorem wykluczenia, prawidłowych oświadczeń lub dokumentów.( na podstawie art. 26 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Podanin Podanin 65, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadlesnictwo Podanin Podanin 65,64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.