Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Jawor: Wyposażenie sal wielofunkcyjnych w instalacje audiowizualne i multimedialne Europejskiego Centrum Młodzieży Euroregionu Nysa w ramach projektu : wsparcie i rozwój współpracy partnerskiej Jawor-Turnov
Numer ogłoszenia: 305965 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jaworski Ośrodek Kultury , Rynek 5, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702878, faks 076 8702878.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jok.jawor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Upowszechniania Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sal wielofunkcyjnych w instalacje audiowizualne i multimedialne Europejskiego Centrum Młodzieży Euroregionu Nysa w ramach projektu : wsparcie i rozwój współpracy partnerskiej Jawor-Turnov.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji audiowizualnych i multimedialnych w Sali Balowej i Konferencyjnej Europejskiego Centrum Młodzieży Euroregionu Nysa w ramach projektu : wsparcie i rozwój współpracy partnerskiej Jawor-Turnov , wraz z opracowaniem projektu powykonawczego . 2. Warunki dostawy, gwarancji i serwisu : 1)Wykonawca zapewni dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Europejskiego Centrum Młodzieży Euroregionu Nysa w Jaworze przy ul.Parkowej własnym transportem, na swoje ryzyko i odpowiedzialność, nie później niż do dnia 23 grudnia 2008 r., 2)Koszt transportu musi być wliczony w cenę przedmiotu zamówienia , 3)Dostarczony do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia musi być kompletny , 4)W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dokonać pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia w obecności przedstawicieli Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenie 3-osobowej obsługi w zakresie prawidłowej eksploatacji , 5)Wykonawca udzieli na dostarczony i zainstalowany przedmiot umowy gwarancji na okres 36 miesięcy od daty odbioru , 6)Dostarczony i zainstalowany przedmiot umowy odpowiadał będzie wszystkim normom polskim i europejskim oraz będzie posiadał wszystkie niezbędne a wymagane prawem certyfikaty, atesty itp. dokumenty , 7)Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia serwisu gwarancyjnego, a po upływie okresu gwarancji, zawrze umowę na świadczenie serwisu pogwarancyjnego przy spełnieniu podstawowego wymogu Zamawiającego iż czas dojazdu serwisu i usunięcia awarii po pisemnym (faksem) zgłoszeniu awarii będzie nie dłuższy niż 72 godziny. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 72 godziny, Wykonawca zapewni na czas awarii sprzęt zastępczy , 8)Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia projekt powykonawczy, pełną dokumentację techniczną urządzeń oraz instrukcje obsługi, eksploatacji oraz inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń, w języku polskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 - zestawienie minimalnych parametrów technicznych ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.35.00.00 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 39.13.00.00 - Meble biurowe 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 5) posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego; 6) wykonali co najmniej jedną dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 8) oświadczenie dotyczące podwykonawców - załącznik nr 3, 9) formularz cenowy - załącznik nr 8. 2. Inne dokumenty: 2.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4), 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jawor.dolnyslask.pl/index.php?a=6&id=36152.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworski Ośrodek Kultury, Rynek 5, 59-400 Jawor.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Jaworski Ośrodek Kultury, Rynek 5, 59-400 Jawor, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu Nr PL.3.22/3.2.00/08/00021 Wsparcie i rozwój współpracy partnerskiej Jawor-Turnov współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej RCz-RP 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Wykonywanie usług z zakresu organizacji polowań indywidualnych na terenie OHZ Jawor w sezonie łowieckim 2024/2025
- Modernizacja dróg powiatowych nr 2622D w Sichowie oraz 2190D relacji Sichówek - Sichów
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Budowa PSZOK wraz z modernizacją infrastruktury społecznej i wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.