eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Tryńcza: Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów
Numer ogłoszenia: 305812 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tryńcza , Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-tryncza.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg na terenie gminy Tryńcza - Etap II. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg na terenie gminy Tryńcza z podziałem na 2 części. Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną- w m. Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 2691, 2734, 3043, 3067, 3095, 3101, 3433, 3920, w m. Gniewczyna Tryniecka drogi nr ewid. 940, 993, w m. Jagiełła drogi nr ewid. 495, 567, 1016, w m. Tryńcza drogi nr ewid. 408,432, 441, 952. W zakres zamówienia wchodzi: - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2691 w km 0+000-0+263, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2734 w km 0+000-0+096, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3043 w km 0+000-0+076, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3067 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3095 w km 0+000-0+105, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3101 w km 0+000-0+123, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3433 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3920 w km 0+000-0+065, - remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 940 w km 0+000-0+190, - remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 993 w km 0+000-0+400, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 495 w km 0+000-0+120, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 567 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1016 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 408 w km 0+000-0+185, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 432 w km 0+000-0+188, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 441 w km 0+000-0+168, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 952 w km 0+000-0+196. Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów - w m. Głogowiec droga nr ewid. 562, w m. Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 1694, 2801, 3161, w m. Gorzyce drogi nr ewid. 940, 1195/1, 1524, w m. Jagiełła drogi nr ewid. 1414, 1498, w m. Ubieszyn drogi nr ewid. 474-475, 515, 542, 592, w m. Wólka Ogryzkowa droga nr ewid. 196-179, w m. Tryńcza drogi nr ewid. 185, 283-268, 883. W zakres zamówienia wchodzi: - remont drogi w m. Głogowiec nr ewid. 562 w km 0+000-0+350, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 1694 w km 0+000-0+037, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2801 w km 0+000-0+060, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3161 w km 0+000-0+150, - remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 940 w km 0+000-0+240, - remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1195/1 w km 0+000-0+230, - remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1524 w km 0+000-0+130, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1414 w km 0+000-0+090, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1498 w km 0+000-0+325, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 474-475 w km 0+000-0+550, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 515 w km 0+000-0+188, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 542 w km 0+000-0+225, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 592 w km 0+000-0+240, - remont drogi w m. Wólka Ogryzkowa nr ewid. 196-179 w km 0+000-0+430, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 185 w km 0+000-0+115, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 283-268 w km 0+000-0+240, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 883 w km 0+000-0+160. Wartość fakturowanych robót w roku 2013 nie może przekroczyć 20 % wartości poszczególnych części zamówienia. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji do zgłoszenia robót właściwemu organowi, tj.: Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 8 Przedmiar robót, Załącznik Nr 9 Załącznik graficzny. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp - przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiące nie więcej niż 50 % wartości dla każdej z części zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda z robót.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z póź. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: 1) Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2) Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, niezawinione, niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę, - zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami wynikającymi z robót ziemnych (ewentualne wykopaliska archeologiczne), - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki VAT; - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; - gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, - w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających na wykonanie powyższych robót zostanie zawarta odrębna umowa pod warunkiem zachowania obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-tryncza.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 pokój Nr 4 - parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127 (sekretariat - pokój Nr 11 - piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno- bitumiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Remont dróg z nawierzchnią mineralno-bitumiczną- w m. Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 2691, 2734, 3043, 3067, 3095, 3101, 3433, 3920, w m. Gniewczyna Tryniecka drogi nr ewid. 940, 993, w m. Jagiełła drogi nr ewid. 495, 567, 1016, w m. Tryńcza drogi Nr ewid. 408,432, 441, 952. W zakres zamówienia wchodzi: - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2691 w km 0+000-0+263, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2734 w km 0+000-0+096, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3043 w km 0+000-0+076, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3067 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3095 w km 0+000-0+105, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3101 w km 0+000-0+123, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3433 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3920 w km 0+000-0+065, - remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 940 w km 0+000-0+190, - remont drogi w m. Gniewczyna Tryniecka nr ewid. 993 w km 0+000-0+400, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 495 w km 0+000-0+120, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 567 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1016 w km 0+000-0+080, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 408 w km 0+000-0+185, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 432 w km 0+000-0+188, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 441 w km 0+000-0+168, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 952 w km 0+000-0+196.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Remont dróg z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów - w m. Głogowiec nr ewid. 562, w m. Gniewczyna Łańcucka drogi nr ewid. 1694, 2801, 3161, w m. Gorzyce drogi nr ewid. nr ewid. 940, 1195/1, 1524, w m. Jagiełła drogi nr ewid. 1414, 1498, w m. Ubieszyn drogi nr ewid. 474-475, 515, 542, 592, w m. Wólka Ogryzkowa droga nr ewid. 196-179, w m. Tryńcza drogi nr ewid. 185, 283-268, 883. W zakres zamówienia wchodzi: - remont drogi w m. Głogowiec nr ewid. 562 w km 0+000-0+350, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 1694 w km 0+000-0+037, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 2801 w km 0+000-0+060, - remont drogi w m. Gniewczyna Łańcucka nr ewid. 3161 w km 0+000-0+150, - remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 940 w km 0+000-0+240, - remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1195/1 w km 0+000-0+230, - remont drogi w m. Gorzyce nr ewid. 1524 w km 0+000-0+130, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1414 w km 0+000-0+090, - remont drogi w m. Jagiełła nr ewid. 1498 w km 0+000-0+325, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 474-475 w km 0+000-0+550, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 515 w km 0+000-0+188, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 542 w km 0+000-0+225, - remont drogi w m. Ubieszyn nr ewid. 592 w km 0+000-0+240, - remont drogi w m. Wólka Ogryzkowa nr ewid. 196-179 w km 0+000-0+430, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 185 w km 0+000-0+115, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 283-268 w km 0+000-0+240, - remont drogi w m. Tryńcza nr ewid. 883 w km 0+000-0+160.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.