eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › modernizacja odcinka ulicy Niedurnego od skrzyżowania z ul. Hallera do Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2005-06-27

POZYCJA 30565

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: modernizacja odcinka ulicy Niedurnego od skrzyżowania z ul. Hallera do Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Joanna Kijas, Pl. Wolności 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja odcinka ulicy Niedurnego od skrzyżowania z ul. Hallera do Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację odcinka drogi z zakresem robót: drogowe, wodno-kanalizacyjne - przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, elektro-energetyczne - przebudowa linii kablowych średniego napięcia i napowietrznych niskiego napięcia, teletechniczne - przebudowa urządzeń teletechnicznych, roboty na sieci gazowej - przebudowa sieci gazowych, zieleniarskie oraz związane z organizacją ruchu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10 tygodni;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 48 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający okreśne w siwz warunki oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - posiadają niezbędną wiedzę, oraz doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień - wykaz wykonanych porównywalnych robót, poparty dokumentami (referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 5 latach minimum 3 roboty budowlane za porównywalne roboty budowlane uważa się wykonanie robót drogowych polegające na budowie, rozbudowie, remoncie kapitalnym dróg o wartości minimum 1 200 000,00 zł każda - dysponują osobami do wykonywania zamówienia - informacja na temat przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - w tym min. wykonawca musi wykazać, że zatrudnia osoby posiadające potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej 1 osoba, instalacyjnej w zakresie sieci gazowych 1 osoba, wodociągowych i kanalizacyjnych 1 osoba, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1 osoba, instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych 1 osoba. Należy dla wszystkich ww. osób przedłożyć aktualne dokumenty potwierdzające członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa - posiadają niezbędny sprzęt do wykonywania zamówienia - oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędny i sprawny sprzęt do realizacji zamówienia - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - obrót minimum 5.000.000 PLN w każdym roku - oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS-u, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego oraz dowód wniesienia wadium - oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia, wzorem umowy i przejmuje ich treść bez zastrzeżeń - wykaz podmiotów wraz z ich zobowiązaniem uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - sporządzony kosztorys ofertowy - wypełniony przedmiar robót zgodny z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi dołączonymi do SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena ofertowa - 83% 2. Okres ograniczenia ruchu dla środków komunikacji zbiorowej - 6% 3. Okres całkowitego ograniczenia w ruchu dla wszystkich pojazdów za wyjątkiem środków komunikacji zbiorowej - 6% 4. Okres udzielonej gwarancji - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.08.2005, cena - 145,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 08.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.