Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Poznań: dostawa zastawki aortalnej wszczepianej drogą przez koniuszkową ME-TSA2 firmy Symetis, w ilości 2 szt
Numer ogłoszenia: 305534 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8549121, faks 61 8529472.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zastawki aortalnej wszczepianej drogą przez koniuszkową ME-TSA2 firmy Symetis, w ilości 2 szt.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa zastawki aortalnej wszczepianej drogą przez koniuszkową ME-TSA2 firmy Symetis, w ilości 2 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawę zastawki aortalnej wszczepianej drogą przez koniuszkową ME-TSA2 firmy Symetis, w ilości 2 szt.,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHS HOSPITAL II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PHS HOSPITAL II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PHS HOSPITAL Sp.z.o.o. S.K.,, ul. Wojskowa 6/lok D4, 60-792 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136000,00
Oferta z najniższą ceną: 136000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z 2004 Pzp znajduje zastosowanie do zamówień, których konieczność udzielenia wynika z wystąpienia awarii, stanu zagrożenia w szczególności życia ludzkiego, wypadku lub innego nadzwyczajnego zdarzenia. Uzasadnieniem do jego zastosowania jest zatem nieprzewidywalność zdarzenia wymuszającego jego zastosowanie. Zaznaczenia wymaga dodatkowa okoliczność, że udzielenie zamówienia z wolnej ręki jest dopuszczalne tylko w przypadku, gdy wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Sytuacja w której wymagane jest natychmiastowe udzielenia zamówienia, powinna być dla Zamawiającego nieprzewidywalna, przez co należy rozumieć takie zdarzenie, którego w zaistniałym w normalnym toku rzeczy byłoby mało prawdopodobne, przy czym przewidywalność określonych zdarzeń powinna być postrzegana w kategoriach obiektywnych, podobnych do należytej staranności jaką winien zachować dłużnik. Zaistniała sytuacja nie może zatem wynikać z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zwłaszcza zdarzenie takie nie może być spowodowane umyślnym działaniem lub brakiem dołożenia należytej staranności Zamawiającego. Dodatkowym czynnikiem pozostaje natychmiastowy czas realizacji zamówienia, konieczny dla usunięcia stanu zagrożenia. Pomiędzy zaistnieniem obiektywnie nieprzewidzialnych, konkretnych okoliczności a potrzebą udzielenia zamówienia musi istnieć związek przyczynowo-skutkowy i związek czasowy. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony na podstawie zawartej umowy przetargowej nr 152/14/EZP/. Umowa do dnia dzisiejszego nie została zrealizowana. Wykonawca odpowiadając na wezwanie (z dnia 25.08.2014 roku) do należytego wykonania umowy poinformował o czasowym wstrzymaniu produkcji przedmiotu umowy, jednocześnie proponując towar zamienny. Zaproponowany towar zamienny nie spełnia oczekiwań kardiochirurgów Zamawiającego. Zaplanowane zabiegi przypadają wstępnie na dzień 10.09.2014 roku, tym samym Zamawiający nie ma również czasu na zachowanie terminów przewidzianych ustawą Pzp dla innych trybów (przetarg nieograniczony).Ponadto podczas oczekiwania chorego na zabieg (w tym przypadku dwóch pacjentów)istnieje ryzyko zgonu sercowego, dlatego przekładania terminów zaplanowanych zabiegów może narazić pacjentów na bezpośrednie zagrożenie utraty życia i zdrowia pacjenta. Pacjenci zostali zdyskwalifikowani z leczenia konwencjonalnego wady aortalnej - operacja wszczepienia protezy z użyciem krążenia pozaustrojowego niemożliwa ze względu na zbyt duże ryzyko operacyjne, natomiast przez naczyniowy dostęp w zabiegu TAVI niewskazany ze względu na rozległą miażdżycę kończyn dolnych. Zamówienie zostało udzielone Wykonawcy, który jest zdolny do jego natychmiastowej realizacji w terminie 1 dnia od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego pielęgnacja nowej części parku oraz utrzymanie zieleni.
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- zakup zestawu do pomiarów spektrometrycznych w zakresie optycznym z oprzyrządowaniem
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 442 Września-Kalisz na odcinku Borzykowo-Pyzdry
- roboty budowlane
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla PSSE w Radomiu 2024r.
- ZP/16/2024 "Dostawy produktów leczniczych oraz płynu do hemofiltracji z podziałem na 4 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/16/2024
- NA SUKCESYWNĄ SPRZEDAŻ ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DOPOSAŻENIEM DO KLASYFIKACJI GRUP KRWI METODĄ KOLUMNOWO - ŻELOWĄ DO WIRÓWKI ID CENTRIFUGE 6S
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO ZGRZEWARKI COMPODOCK NA OKRES 24 MIESIĘCY DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.