eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawy drobiu i wędlin drobiowych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 103/WOG/D/Żywn./15.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Koszalin: Dostawy drobiu i wędlin drobiowych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 103/WOG/D/Żywn./15.
Numer ogłoszenia: 3054 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328476 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobiu i wędlin drobiowych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 103/WOG/D/Żywn./15..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego dostawy drobiu i wędlin drobiowych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SIWZ oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wykazem rodzajowo-ilościowym przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostaw - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Miejsca dostaw przedmiotu zamówienia: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw, w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych) w formie pisemnej. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 5. Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentów przewidzianych w umowie na inne asortymenty w niej przewidziane z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także ich ilości. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w niniejszym rozdziale SIWZ. Prawo do kontroli (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) w imieniu Zamawiającego przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającemu wymagania normy PN - EN ISO/IEC 17025. Koszt pobrania prób i badania żywności poniesie Wykonawca w każdym przypadku, jeżeli ocena jakości dostarczonych towarów dokonana przez laboratoria przywołane wyżej okaże się niezgodna z normami jakościowymi i opisem przedmiotu zamówienia. 7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjono6wania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zawiera pozostałe warunki wykonania zamówienia nie uwzględnione w SIWZ i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00 - Świeży drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAULADROB Bachorowska & Bachorowski spółka jawna, ul. Niedziałkowskiego 13, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163734,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171696,00

  • Oferta z najniższą ceną: 171696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189813,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.