eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Dostawa pomocy dydaktycznych do Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn.Nasze umiejętności - nasza przyszłość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3054 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Chmielnik: Dostawa pomocy dydaktycznych do Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn.Nasze umiejętności - nasza przyszłość
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 - projekt "Nasze umiejętności - nasza przyszłość"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357753-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29109518200000, ul. ul. Szkolna  7, 26020   Chmielnik, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 27 79, faks 41 354 27 79, e-mail gimnazjumchmielnik@tlen.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gimnazjum.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych do Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn.Nasze umiejętności - nasza przyszłość

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GIM.271.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie oraz konfiguracja pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu "Nasze umiejętności - nasza przyszłość" realizowanego przez Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Priorytet 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.4 Rozwój szkolnictwa ponadpodstawowego w budowaniu kompetencji kluczowych. Postępowanie prowadzone jest w częściach z podziałem na części oznaczone jako: Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych "A" Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych " B" Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części ( 2 części) i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych "A" obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych:w szt. 1.Licencja platformy e-learningowej z modułem wideokonferencji -1 2.Usługa - administracja platformą e-learningową - 12 miesięcy 3.Kurs elearningowy - Zastosowanie TI w dydaktyce-1 4.Kurs elearningowy - Zajęcia informatyczne dla gimnazjum-1 5.Kurs elearningowy - Zajęcia matematyczne dla gimnazjum-1 6.Kurs elearningowy - Zajęcia języka angielskiego dla gimnazjum-1 7.Licencja oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami + rejestracji obecności i postępów w nauce -Licencja dla 111 uczniów 8.System do zbierania i analizowania odpowiedzi-1 9.Komputery przenośne -20 10.Usługa uruchomienia sprzętu komputerowego-20 11.Oprogramowanie biurowe + antywirus-20 12.Szafka do ładowania komputerów mobilnych-1 13.Multimedialny rzutnik krótkoogniskowy + tablica interaktywna-1 14.Drukarka 3D-1 15.Routera z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań-1 16.Stacja meteorologiczna z montażem-1 17.Wyposażenie pracowni przyrodniczej - zestaw czujników zintegrowanych z komputerem-1 18.Kurs e-learningowego - obsługa i wykorzystanie cyfrowego laboratorium przyrodniczego-1 19.Komputer stacjonarny z monitorem 1 20.Komputer stacjonarny z monitorem 2 21.Szkolenie z obsługi platformy e-learningowej 6h 22.Szkolenie nauczycieli z obsługi zakupionego sprzętu IT 12h Część II - Dostawa pomocy dydaktycznych "B" obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych:w szt. 1.Mikroskop cyfrowy-5 2.Zestaw preparatów mikroskopowych -1 kpl. 3.Bryły Szkieletowe - zestaw do budowy modeli brył-5 4.Barwniki fotosyntetyczne-2 5.Słodki świat enzymów-2 6.Lornetki-5 7Klocki do nauki robotyki-5 8.EduBoty - multimedialny program terapeutyczny-1 9.Gimnazjum Eduterapeutica (pakiet multimedialny)-1 10.Koncentracja 1 i 2 - skuteczne metody koncentracji - program komputerowy-1 11.LOGO-gry - Pakiet logopedycznych programów komputerowych (Wersja 2.0)-1 12.Mówiące Obrazki - Program komputerowy do terapii dzieci niedosłyszących (Wersja 2.0)-1 13.Multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych (licencja na 1 rok na 5 stanowisk)-1 14.Zawody przyszłości cz.1 (licencja bezterminowa na 5 stanowisk)-1 15.Zawody przyszłości cz.2 (licencja bezterminowa na 5 stanowisk)-1 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej dostarczonego sprzętu niezbędnej do jego niezawodnego funkcjonowania w przewidzianym okresie eksploatacji w ramach udzielonej gwarancji. Wraz z dostarczonym oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania wszelkich poprawek i uaktualnień niezbędnych do bieżącej konserwacji oprogramowania w okresie gwarancji oraz do wprowadzania zmian w systemie niezbędnych dla jego rozwoju. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznaczenia producenta. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy jak również do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą ( Deklaracje zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą . Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musza posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa w języku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci. Wszelkie użyte w SIWZ nazwy własne, typy materiałów, urządzeń ( pochodzenie, źródło, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. W zakresie dotyczącym opisu przedmiotu gdzie jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych , gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ konkretny z nazwy i pochodzenia. Określenie pewnych specyficznych parametrów technicznych zamawianego sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia jest konieczne z punktu widzenia przeznaczenia sprzętu do wykorzystania do zajęć innowacyjnych przy realizacji projektu "Nasze umiejętności - nasza przyszłość". Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że pomoce dydaktyczne zostały opisane w sposób zapewniający dostosowanie do potrzeb użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (tj. w szczególności karty katalogowe oferowanych urządzeń, foldery informacyjne, zestawienie zawierające określenie producenta i modelu oferowanych urządzeń, konfiguracji i parametrów w języku polskim itp.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie na okres nie krótszy niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232110-8, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa pomocy dydaktcznych "A"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100770.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Nie dotyczy
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Perfektus Plus Sp. z o.o.,  ,  ul. Starodomaszowska 19,  25-315,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189521.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189521.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189521.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych "B"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17002.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: Nie dotyczy
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Perfektus Plus Sp. z o.o.,  ,  ul. Strodomaszowska 19,  25-315,  Kielce ,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19995.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19995.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19995.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.