Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Włocławek: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, znak sprawy DKw-220/24/2011
Numer ogłoszenia: 305205 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku , ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2355055, faks 054 2354063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, znak sprawy DKw-220/24/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych (kod CPV -15330000-0), których szczegółowy opis zawarto poniżej: 1. Grupa I 1) cebula, mrożona - krojona, pakowana w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma:PN-A-78604:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 500 kg; 2) kalafior mrożony - pakowany w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 000 kg; 3) marchew mrożona - krojona w kostkę, pakowana w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78600:1992. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 4 000 kg; 4) mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona - pakowana w worki max po 25 kg.; zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78608: 1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 17 000 kg.; 5) truskawki mrożone - całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/A z 1:2002. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 000 kg 2. Grupa II 1) kapusta kiszona - z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 120kg. Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-A-77700:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12 000 kg; 2) ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 110 kg. Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12000 kg 3. Grupa III 1) chrzan tarty (na kwasku cytrynowym) - w opakowaniach jednostkowych max po 3kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 200 kg; 2) szczaw konserwowy - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77807: 1997/A z 1:2004. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 000 kg; 3) koncentrat pomidorowy 30% - w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 6 000 kg; 4) leczo pieczarkowo-paprykowo-pomidorowe - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg.; papryka i pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3 000 kg 4. Grupa IV 1) dżem wiśniowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332294-1, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000.; 2) dżem truskawkowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000. 3) dżem brzoskwiniowy - 3 000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332290-3, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000.; 4) marmolada wieloowocowa - 4 000 kg, o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-A-75103:1993 B. Realizacja dostaw w/wym artykułów odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu zamawiającego transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. C. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1, 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4, 15.31.12.00-3, 15.33.22.90-3, 15.33.22.94-1, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5, 15.33.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 1 niniejszej umowy;3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;4) każdej zmiany, która jest korzysta lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu.4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy na podstawie ust. 2, niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, w sekretariacie - pokój nr 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) cebula, mrożona - krojona, pakowana w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma:PN-A-78604:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 500 kg. 2) kalafior mrożony - pakowany w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1000 kg 3) marchew mrożona - krojona w kostkę, pakowana w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78600:1992. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 4 000 kg. 4) mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona - pakowana w worki max po 25 kg.; zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma:PN-A-78608: 1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 17 000 kg. 5) truskawki mrożone - całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/A z 1:2002. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.31.12.00-3, 15.33.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) kapusta kiszona - z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 120kg. Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-A-77700:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12000 kg. 2) ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 110 kg. Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 12000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) chrzan tarty (na kwasku cytrynowym) - w opakowaniach jednostkowych max po 3kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806:1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2200 kg. 2) szczaw konserwowy - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV:15331400-1, Polska Norma: PN-A-77807: 1997/A z 1:2004. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1000 kg. 3) koncentrat pomidorowy 30% - w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 6000 kg. 4) leczo pieczarkowo-paprykowo-pomidorowe - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg.; papryka i pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dżem wiśniowy - 3000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332294-1, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000. 2) dżem truskawkowy - 3000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN-A-75100: 1994/A z 1: 2000. 3) dżem brzoskwiniowy - 3000 kg, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg Nomenklatura CPV: 15332290-3, Polska Norma: PN-A-75100: 1994/A z 1: 2000. 4) marmolada wieloowocowa - 4000 kg, o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 13kg. Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-A-75103:1993.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3, 15.33.22.94-1, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
więcej: Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.