eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek oraz folii termotransferowej do faxu dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Gorzów Wielkopolski: Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek oraz folii termotransferowej do faxu dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące).
Numer ogłoszenia: 305184 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl nowy nr faxu: 95 7115905

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek oraz folii termotransferowej do faxu dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A Lp. Typ urządzenia Parametry techniczne j.m. Ilość I. Oryginalne, fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek 1 Canon FC 230 Wydajność nie mniejsza niż 2.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 2 2 RICOCH AFICIO 1018 Wydajność nie mniejsza niż 9.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 2 3 MINOLTA CSPRO EP1054 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 3 4 TOSHIBA E-STUDIO 161 Wydajność nie mniejsza niż 16.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 5 5 HP LJ 3390 Wydajność nie mniejsza niż 2.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 27 6 HP LJ 1320/1160 Wydajność nie mniejsza niż 2.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 3 7 REX ROTARY DSM 516 Wydajność nie mniejsza niż 3.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 4 8 REX ROTARY DSM 635 Wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 3 9 TOSHIBA E-STUDIO 166 Wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 7 10 RICOCH AFICIO 400 Wydajność nie mniejsza niż 20.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 3 11 KYOCERA 1620/1650 TK-410 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 3 II. Oryginalna, fabrycznie nowa folia termotransferowa do faxu 1 PANASONIC KX FT - 25 Wydajność 1 rolki folii termotransferowej nie mniejsza niż 130 stron kartek formatu A4 szt. 3 CZĘŚĆ B Lp. Typ urządzenia Parametry techniczne j.m. Ilość I. Oryginalne, fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek 1 KONICA MINOLTA BIZHUP 211 Wydajność nie mniejsza niż 11.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 16 2 KYOCERA MITA 1635 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 7 3 KONICA MINOLTA 423 SET Wydajność nie mniejsza niż 25.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 8 4 KYOCERA MITA FS -1028 Wydajność nie mniejsza niż 7.200 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% szt. 11.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do oferty). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale I SIWZ pkt IV ppkt 1 lit. a oraz ppkt 2 lit. a i b. Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów, c) w przypadku zaoferowania tonerów do kserokopiarek równoważnych, tj. wyprodukowanych przez producentów innych, niż producenci kserokopiarek, Wykonawca załącza oświadczenie Wykonawcy, że oferowane równoważne tonery do kserokopiarek nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz nie obniżają jakości wydruku (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu wymienionego w Rozdziale II SIWZ w części A i B) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmiany: 1) zmianę wartości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na przedmiot zamówienia. Zmiana wartości wynagrodzenia winna być wyliczona następująco: a) w przypadku jednakowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na wszystkie oferowane tonery i folie termotransferowe do faxu - kwota wynagrodzenia brutto pozostała do wykorzystania w chwili zmiany przepisów o podatku od towarów i usług VAT winna być odpowiednio powiększona lub zmniejszona o zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT, b) w przypadku zmiany na różne stawki podatku od towarów i usług VAT - nowe ceny jednostkowe brutto przedmiotu zamówienia zostaną przemnożone przez niewykorzystaną ilość danego tonera, folii termotransferowej, a następnie uzyskane wartości brutto zostaną zsumowane. Otrzymane w powyższy sposób wynagrodzenie po zsumowaniu z dotychczas wydatkowaną kwotą na zakup tonerów i folii termotransferowej, stanowić będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 2) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 3) zmiany osób reprezentujących Strony. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 2. Zmiany do umowy, o których mowa w pkt 1 muszą być wprowadzone w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. (pok. 240) ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. (pok. 240) ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.