Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Gorzów Wlkp.: Dostawa i instalacja fabrycznie nowego serwera
wraz z oprogramowaniem i serwisem
dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 305162 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 0-95 7115 338, faks 0-95 7115 524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorzow.rdos.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja fabrycznie nowego serwera wraz z oprogramowaniem i serwisem dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego serwera wraz z oprogramowaniem i serwisem dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. opisanego szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zadania polegające na dostawach serwerów i oprogramowania na łączną wartość co najmniej 50 tys. zł brutto z czego jedno zadanie miało wartość co najmniej 25 tys. zł brutto. 2) W celu potwierdzenia powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 7 ppkt. 1). 3) Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 1) SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego, muszą znaleźć się następujące dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed wpływem terminu składania ofert. e) Dokumenty ofertowe oraz wszelkie zmiany winny być podpisane przez osobę uprawnioną do działania w imieniu Wykonawcy. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba inna niż właściwa do reprezentowania wskazana we właściwym rejestrze to winna ona wykazać się stosownym pełnomocnictwem poświadczonym notarialnie przedstawionym w formie oryginału lub kopii. f) Wypełnioną Specyfikację techniczną - formularz cenowy dla oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem zawierającą typ, producenta, parametry techniczne - załącznik nr 4 do SIWZ. g) Wypełniony wykaz wykonanych dostaw stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. h) Deklaracja CE, dokument poświadczający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 - oryginał lub kopia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorzow.rdos.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://gorzow.rdos.gov.pl/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowo-sieciowej: serwer wraz z biblioteką taśmową, macierz dyskowa, wdrożenie, szkolenie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku.
- Dostawa serwerów oraz macierzy dyskowej na potrzeby BPN-T
- Zakup sprzętu informatycznego
więcej: Systemy operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.