Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Suwałki: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach:
zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego,
zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,
zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,
zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych.
Numer ogłoszenia: 30513 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych. 2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych: 1. ul. Świerkowa (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana, 2. ul. Świerkowa (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta), 3. Krzywólka (pętla) 4. ul. Mieszka, 5. ul. Powstańców Wielkopolskich (w kierunku centrum miasta k/Lotniczej), 6. ul. 1 Maja (NOT), 7. ul. Wojska Polskiego (PBO), 8. ul. Wojska Polskiego (Laktopol), 9. ul. Jana Pawła (przy rondzie z ul. Świerkową), 10. ul. Piaskowa (PEC), 11. ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11), 12. ul. Buczka (k/Lotniczej), 13. ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych), 14. ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza), 15. ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater), 16. ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela), 17. ul. Północna (Fabryka Mebli), 18. ul. Noniewicza (Wigry), 19. ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana, 20. ul. Szafirowa (Mispol), 21. ul. Reja (Biedronka) - wymiana, 22. ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana, 23. ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta), 24. ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum miasta) 3. Opis techniczny wiat przystankowych: a. Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min. 5 mm b. Pokrycie dachowe: poliwęglan przyciemniony c. Przeszklenie ścian: szyby hartowane wandaloodporne o grubości 8 mm o wymiarach 1 520 mmm x 855 mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE (podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w istniejących na terenie Suwałk wiatach przystankowych) d. Siedziska: ławka z tworzywa sztucznego (profil zamknięty) - trudna do zniszczenia, oparcie z tworzywa sztucznego - trudne do zniszczenia o przekroju około 9,5 x 2,2 cm - siedzisko - 3 listwy, oparcie 2 listwy, kolor zielony lub brązowy e. Wymiary wiaty: - długość - ok. 4,0 m (wmontowane 4 szyby o wymiarach jw.) - 20 sztuk - długość - ok. 5,0 m (wmontowane 5 szyb o wymiarach jw.) - 4 sztuk - szerokość ścianki bocznej od 1,0 m do 1,2 m (wmontowana szyba o wymiarach jw.) - dolna część wiaty wypełniona blachą aluminiową - wysokość ni mniejsza niż 2,2 m (do konstrukcji dachu), - dach wysunięty poza konstrukcję wiaty od strony wejścia do wiaty (okap) nie mniejszy niż 60 cm, - wiata wyposażona w dwie ramki poziome o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy f. Słupek przystankowy: - ocynkowany i pomalowany podwójny - z zamontowanymi dwiema ramkami poziomymi o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy - ramki zabezpieczone od góry przed działaniem opadów atmosferycznych (zdjęcie - załącznik nr 2.4) - z zamontowanym koszem na śmieci - ze znakiem przystankowym D - 15 - I generacja, typ średni g. Posadowienie - fundamenty prefabrykowane punktowe 4. Szczegółowy zakres robót dot. zadania 1, 2 i 3 zwierają załączone projekty, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 5. Zamówienia będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 44.21.23.21-5, 45.21.33.15-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 33.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące) na całość zamówienia w tym: zadanie 1 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), zadanie 2 - 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych), zadanie 3 - 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych), zadanie 4 - 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia 05.03.2010 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania 1 i 3 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. udokumentują, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników z kostki betonowej i nawierzchni z kostki kamiennej na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto; Dotyczy zadania2 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. udokumentują, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników oraz dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. Dotyczy zadania 4 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. wykonawcy winni udokumentować, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na dostawie i montażu wiat przystankowych w łącznej ilości nie mniejszej niż 24 sztuki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania 1,2,3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania 1,2,3,4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji
ul. Sejneńska 82
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki pokój nr 115 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawierają załączone do SIWZ przedmiary, projekty oraz szczegółowe specyfikace techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawierają załączone do SIWZ przedmiary robót, projekty oraz szczegółowe specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiaru robót, projekty i szczegółowe specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych. 2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych: 1. ul. Świerkowa (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana, 2. ul. Świerkowa (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta), 3. Krzywólka (pętla) 4. ul. Mieszka, 5. ul. Powstańców Wielkopolskich (w kierunku centrum miasta k/Lotniczej), 6. ul. 1 Maja (NOT), 7. ul. Wojska Polskiego (PBO), 8. ul. Wojska Polskiego (Laktopol), 9. ul. Jana Pawła (przy rondzie z ul. Świerkową), 10. ul. Piaskowa (PEC), 11. ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11), 12. ul. Buczka (k/Lotniczej), 13. ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych), 14. ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza), 15. ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater), 16. ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela), 17. ul. Północna (Fabryka Mebli), 18. ul. Noniewicza (Wigry), 19. ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana, 20. ul. Szafirowa (Mispol), 21. ul. Reja (Biedronka) - wymiana, 22. ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana, 23. ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta), 24. ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum miasta) 3. Opis techniczny wiat przystankowych: a. Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min. 5 mm b. Pokrycie dachowe: poliwęglan przyciemniony c. Przeszklenie ścian: szyby hartowane wandaloodporne o grubości 8 mm o wymiarach 1 520 mmm x 855 mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE (podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w istniejących na terenie Suwałk wiatach przystankowych) d. Siedziska: ławka z tworzywa sztucznego (profil zamknięty) - trudna do zniszczenia, oparcie z tworzywa sztucznego - trudne do zniszczenia o przekroju około 9,5 x 2,2 cm - siedzisko - 3 listwy, oparcie 2 listwy, kolor zielony lub brązowy e. Wymiary wiaty: - długość - ok. 4,0 m (wmontowane 4 szyby o wymiarach jw.) - 20 sztuk - długość - ok. 5,0 m (wmontowane 5 szyb o wymiarach jw.) - 4 sztuk - szerokość ścianki bocznej od 1,0 m do 1,2 m (wmontowana szyba o wymiarach jw.) - dolna część wiaty wypełniona blachą aluminiową - wysokość ni mniejsza niż 2,2 m (do konstrukcji dachu), - dach wysunięty poza konstrukcję wiaty od strony wejścia do wiaty (okap) nie mniejszy niż 60 cm, - wiata wyposażona w dwie ramki poziome o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy f. Słupek przystankowy: - ocynkowany i pomalowany podwójny - z zamontowanymi dwiema ramkami poziomymi o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy - ramki zabezpieczone od góry przed działaniem opadów atmosferycznych (zdjęcie - załącznik nr 2.4) - z zamontowanym koszem na śmieci - ze znakiem przystankowym D - 15 - I generacja, typ średni g. Posadowienie - fundamenty prefabrykowane punktowe 4. Szczegółowy zakres robót dot. zadania 1, 2 i 3 zwierają załączone projekty, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 5. Zamówienia będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5, 45.21.33.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
- Budowa drogi gminnej do GCiKS i parkingu na działce nr 136 w Kobylanach
- Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ulicy Fordońskiej (na odcinku ul. Wiślana - Sochaczewska) w Bydgoszczy w systemie projektuj i buduj
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o pełnej konstrukcji w Niedźwiedzicy
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.